Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 44

2001
‎Arestian aipaturiko diskurtsoen azpisailkapenak sortzen zituen zikloak urrats desberdinetan kokatzeko momentuan, helburuen arteko oreka lortzea ezinbestekoa da, urratsbakoitzak bere baitan duen lan kopurua antzekoa izan dadin. Lan hau egiteko, segidan aztertuko ditugun irizpideak erabili genituen.
Lan hau egin baino lehenago erabiltzen genituen helburu komunikatiboakordenatzeko erabili genuen irizpiderik garrantzitsuena da maiztasuna. Planteamenduaren oinarria oso erraza da:
‎Baina hori ere gure testuinguruan modu berri batean, bitan banatzen baita: 1) lan munduarekin soilik lotzen den irabazia, alde batetik, instrumental laborala edo deituko geniokeena, lan honetan egiten dugun modura; 2) bestelako irabaziak, hautazkoagoakdirenak gizabanakoarentzat eta instrumental pragmatikoa deituko geniokeena.
‎norbanako mailan, talde mailan, sektore/ udaletxe/ lurralde/ eta abarren mailetan. Hauxe da, hain zuzen, esku artean daukagun lan honek egin nahi duena, sumatzen diren hutsune batzukbete nahian; bestela esanda, prozesu soziologikoen ondoan, bestelako prozesu psikosozialak ere esanguratsuki gertatzen direlako, hauek izango dira lan honetan landuko direnak.
2002
‎Kapitulu honetan Euskal Herriko azpiegiturak ditugu aztergai. Egia esan, hori zengure lehenengo helburua, baina lan hau egiten genuen heinean, zenbait oztopo etamuga aurkituz joan ginen. Lehenengo oztopoa lurraldetasunari dagokio; alegia, hainbat arrazoi dela medio, Lapurdi, Nafarroa Beherea eta Zuberoa ezin izan ditugu geure lan honetan sartu.
Lan honek egiten duen ekarpen interesgarrienetako bat hauxe da: abiapuntugisa eskaintzen du hizkuntzaren definizio bat ikaskuntzan erabakigarriak izandaitezkeen aldagai nagusiak zehaztuta.
‎10 Lan hau egin den bitartean, oraindik Gizpuzkoako Foru Aldundiak ez du plan edo aurretiazkoplanik jakinarazi. Ez da harritzekoa izango, ordea, errauskailua nahitaezkotzat joko duen argudioaematea.
Lan honetan eginiko ekarpen batekin laburbiltzearren: Demokrazia ekologikoak, eta hiria?
2004
‎Guk, lan honetan egin nahi dugun gogoetarako, grisen eta koloreen eskalakogradurik altuenetan jarri nahi dugu arreta. Gizarte ekonomiaren eta, horren barruan, kooperatibismoaren eskakizunik osoenetara hurbiltzen diren enpresez arikogara:
‎Azterketa osoa orain dela gutxi A.M. Errastik aurkeztu berri duen doktore tesian aurki daiteke (Errasti 2002). Bide batez, lan hau egiteko hain garrantzitsua izan den MCC ko kideen laguntza etaeskuzabaltasuna eskertu nahi dugu.
‎1 Lan hau egiteko, Eusko Jaurlaritzaren doktorego aurreko beka baten laguntza izan dut.esanahia; horra Hizkuntzaren Filosofiaren ardatza izan den hiruki linguistikoa. Hori izangoda Hizkuntzaren Filosofiaren egitekorik oinarrizkocna inguratuko duen markoa.
‎I. Lan hau egiteko, Eusko Jauriaritzareit doktorego aurreko beka baten laguntza izan dut.
Lan hau egiteko bi ikerketa proickturcn laguntza izan dut: 9/ UPV 00003.230/ 2001 (EHU) etaBFF2002 (MCyT).
2006
‎Ez dugu hitzaurre hau bukatu nahi eskerrak eman gabe lan hau egiten lagundu digutenei. Lehenbizi eta behin UEUri lan hau egiteko eman ziguten 2003ko Unibertsitateko Ikasmaterialaren Sorkuntza Sustatzeko Poltsarengatik.
‎Ez dugu hitzaurre hau bukatu nahi eskerrak eman gabe lan hau egiten lagundu digutenei. Lehenbizi eta behin UEUri lan hau egiteko eman ziguten 2003ko Unibertsitateko Ikasmaterialaren Sorkuntza Sustatzeko Poltsarengatik. Hori dela eta, eskerrak eman nahi dizkiegu bereziki Gidor Bilbaori Poltsaren arduradun gisa izan duen bere pazientzia handiarengatik, atzerapenak atzerapen gugan eta gure lanean sinetsi duelako beti; Nekane Intxaurtza eta Karmele Artetxeri lan honen ardura ere bazutelako, eta UEUko beste langile guztiei.
2007
Lan hau egiteko ez da komertzialik behar. Guk ez dugu komertzial tradizionalik, baizik eta bezeroekin harremanak dituzten pertsonak.
‎ikerketa burutzea eta ezagutzaren sortzea izango lirateke zientzialarien eginkizunak. Lan hau egiteko zientzialariei funtsezkoakgertatuko zaizkie ikerketarako askatasuna eta ikerketaren finantziazioa.
Lan hau egiteko bi ikerketa proiektuen laguntza izan dut: BFF2002 (MEC) eta 9/ UPV 00003.230/ 2004 (UPV/EHU).
2008
‎Adostasunez egindako itunetan oinarritzen dira arauak haurrarentzat: Zuk lan hau egiten laguntzen badidazu, nik beste hori egiten lagunduko dizut.
‎Eskerrak eman nahi dizkiegu MacArthur Bates Communicative Development Inventories tresnaren egileei, besteak beste euren ereduari jarraitzen uzteaz gain, edozein zalantzaren edo zailtasunen aurrean laguntzeko prest egon direlako. Bereziki, lan hau egiten ari ginen bitartean zendu zen Elisabeth Bates andreari eta gurekin harremanetan izan diren Philip Dale, Larry Fenson eta Donna JacksonMaldonado jaun andreei eman nahi dizkiegu geure eskerrak.
2010
‎Gregorio Uriarte Mandalunizeri, esker onez, elkarrekin bizi izan dogun denboragutxi baina emankorragatik, berariaz, lan hau egiten egon naizen bitarteanpasatutako momentuengatik, erakutsitako guztiagatik, egin didan opariagatik.
2011
Lan hau egin duen ikerketa taldeak «konbergentzia» kontzeptua barneratuta dauka, eta komunikazio taldeen, kasu honetan EITBren, telebistako, irratiko eta Interneteko hedabideen bat egite etaintegratze gisa ulertzen du. EITBko zuzendaritzak ez du kontzeptua definitzen taldearen argitalpenetaneta, bereziki 2007ko txostenean.
‎Beste arlo batzutan bezala, Matematikan ere hainbat parte landu eta egin gabe daudela uste dugu. Hutsune horik, pixkanaka pixkana, denon artaen bete behar ditugula pentsatzen dugunez, oraingo lan hau egiterakoan gure asmoa zenbakien teoria apur bat lantzea izan da (Alkain, 1979: III).
Lan hau egiteko ondorengo web orriez baliatu zaitezke: http://www.amarauna languages.com eta www.etnologue.org
‎Gizarteak duen irudia errealitatearekin bat al dator? Lan hau egiterakoan ezerk eman al dizu arreta?
2013
‎Eskerrik asko lan hau egiten lagundu duten pertsona eta erakunde guztiei, bereziki 2009ko Juan San Martin IX. ikerketa bekarekin Eibarko Udalak eskainitako aukeragatik.
‎...ko Udal Liburutegiei, Bizkaiko Foru Liburutegiari, Donostiako Koldo Mitxelena Liburutegiari, Sancho el Sabio Liburutegiari, Euskal Herriko Unibertsitateko eta Deustuko Unibertsitateko liburutegiei, Euskal Herriko, Madrileko eta Bartzelonako Arkitektoen Elkargoetako liburutegiei, bereziki, Bizkaiko Ordezkaritzakoari, baita Kataluniako eta Espainiako Liburutegi Nazionalei ere, haien laguntzarik gabe lan hau egitea ezinezkoa izango bailitzateke.
2014
‎Halaber, Myriam Uribe Etxebarriak koordinatzen duen UFI11/ 14 erreferentziadun UPV/EHUko formazio eta ikerketa taldearen baitan egina da gure lana. Ezin eskertu gabe utzi RicardoGomez lan honi egindako ohar eta iruzkinengatik; nolanahi ere dauden hutsune eta akatsak nireakbesterik ez dira.
‎Bi egileok hein berean parte hartu dugu lan honetan. Eskerrak eman nahi dizkiegu ItziarAduriz eta Ruben Urizarri UEUko Euskal Hizkuntzalarien I. Topaketa antolatzeagatik; eta bertanparte hartu zuten guztiei lan honi egindako ekarpenengatik. Ikerketa hau ondorengo proiektuenlaguntzari esker burutu ahal izan da:
2015
‎Ikerketa lan honetan egin den lana hasiera baino ez da, beraz etorkizunari begira konposatu gehiagoeta maila baxuagoan neurtzeko metodo berriak garatu lirateke. Halaber, bilisaz gain plasmaeta arrain muskuluan konposatuak neurtzeko metodoak garatu behar dira, baita arrain espeziedesberdinak aztertu ere.
‎Beste aldetik, lan hau nire masterreko tesitik eratorria da eta bertako emaitza batzuetazbaliatu ahal izan naiz lan hau egiteko orduan.
Lan hau egin da Eusko Jaurlaritzako MicroCHEAP (IE14), Ikerketa taldeak (IT557) eta Doktoretza aurreko Beka (BFI) proiektuei esker eta Europako AgentziaEspazialaren DCMIX (AO/ 1056) proiektuari esker.
Lan honetarako egindako ekarpenak ondorengoak dira:
‎Bestalde, euskara ikastunen ekoizpenak balio prototipikoetatik desbideratu ziren kasubatzuetan. Azkenik, lan honetan egindako oharmen analisi eta analisi akustikoek bi prozesu hauenartean erlazio esturik ez dagoela erakusten dute, gutxienez kasu zehatz honetan. Izan ere, txistukaribatzuen ekoizpenean desbideratzeak islatu ziren euskarazko balio prototipikoekin alderatuz, etaoharmenean aldiz, ez zuten inongo arazorik islatu (kasu bakarrean izan ezik).
‎Tolosaldeko LZP egiteko Artez aholkularitza izan zen hautatua, baina beste enpresa batzuei ereeskatu zitzaien lehenengo aldiz egingo zen lan hau egiteko eskaintza aurkeztea. InteresgarrienaArtezek aurkeztu zuen, eta beste gauzen artean, ekipo multidiziplinar bat aurkeztu zuen:
‎Tolosaldeko LZP egiteko Artez aholkularitza izan zen hautatua, baina beste enpresa batzuei ereeskatu zitzaien lehenengo aldiz egingo zen lan hau egiteko eskaintza aurkeztea. InteresgarrienaArtezek aurkeztu zuen, eta beste gauzen artean, ekipo multidiziplinar bat aurkeztu zuen:
2017
Lan hau egin ahal izateko, datu akustikoak zeintzuk diren eta nolakoak diren ulertu behar da, gerora interpretatu ahal izateko. Bide horretan, Ladefoged en (2001) lana bereziki lagungarria dafonetika akustikoaren elementuak eta ezaugarriak ulertu ahal izateko.
‎Lan honetan aztertu gabe geratu diren hizketa moldeei buruzko aurreikuspen eta hipot esiakplanteatu dira. Etorkizunerako bide interesgarria litzateke, beraz, euskarazko hizketa molde etatestuinguru nahiz erregistro anitzekin lan honetan egin den azterketa bera egitea, baitadenetariko hiztunekin ere. Horrela lortuko litzateke lan honetan iradokitakoa sendotu edogertakaria ulertzeko bestelako proposamen berriak egitea.
‎Ikerketa lan honetan 46 PFAS en identifikazioa gauzatu da bereizmen altuko masaespektrometria teknikaren bitartez (LC QTOF MS) Europako 12 herrialdetako, Ameriketako 3herrialdetako eta Asiako bi herrialdetako krispeten ontziratze materialean. PFC arruntakidentifikatzeaz gain, euren aitzindari eta degradazio bitartekariak ere identifikatzea lortu da, kontuan hartuz, bitartekari batzuen identifikazioa lan honetan egin dela aurrenekoz. Bestalde, metodo analitiko zehatz baten berrespena egin da 24 PFASs kuantifikatzeko.
2019
Lan hau egiten nabilen bitarteko Euskal Herriko musika kontrakulturalari buruzkotesitik eratorritako lana da.
Lan honetan egiten den ikerketa proposamena, batetik, Eusko Jaurlaritzak ELEBILAB ikertaldearidiruz lagundutako IT/ 16/ GIC15/ 129 proiektuari esker landu da, eta bestetik, Eusko JaurlaritzarenIkasiker Lankidetza Beka() bati esker.
Lan hau egiteko Eusko Jaurlaritzaren Ikerketa Taldeen Laguntzaren (IT900) eta Espainiako Ekonomia etaLehiakortasun Ministerioaren TIN2015 R (MINECO/ FEDER) dirulaguntza jaso da.
Lan honetan egindako konpost pila entseguko emaitzek(% 60 ko kormodesbitalizazioa), konpost pila sistemetan bereziki, jarraipen teknikoa egitea erabatgomendagarria dela erakusten dute. Sistema hauetan maneiatzen den bolumenahandiagoa da eta, beraz, zailagoa masa osoan tenperatura homogeneoak lortzea.Sanduzelaiko auzo konpostagailuetan kormoen germinazio tasa kormoen kokapenaeta konpost motarekin erlazionatuta dagoela ondorioztatu da.
‎Lorturiko emaitzak 6.b. irudianageri dira, bertan deskargako biltegiratze ahalmen normalizatua ziklo kopuruaren funtzioirudikatu da. Lan honetan eginiko geruza meheko LNMO ak ziklabilitate handiagoa duelaondorioztatu da, 2030 ziklo iraun ditu, komertzialak 150 lortu dituen bitartean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia