Emaitzak: 10
2001 | ||
| Lan honen egileak psikosoziolinguistikako ikerketa talde baten kide izan dirahainbat urtez, UPV/EHUko Gizarte Psikologia eta Portaera Zientzien MetodologiaSailean, eta 1990eko hamarkadan euskarari buruz zenbait ikerketa burutu dituzte, Maria Jose Azurmendi irakaslearen zuzendaritzapean; lan honetan jasotzen direnak, gorago aipatu diren azkeneko bi doktorego tesietan ematen diren zenbait alderditeorik... Hausnarketa berriren baterakoproposamen gisa ere har daiteke lan hau. | |
2006 | ||
1 | Lan honen egileek itzulita. Jatorrizko hizkuntzan: | |
2009 | ||
ez litzateke berez nahikoa diskriminazioak sortutako estresari aurre egiteko, eta horren ondorioz sintoma fisiko ugariak jasangolituzkete, estres eta nekearekin erlazionatutako gaixotasunak garatzeko probabilitatea handiagoak izanik. Berriro ere, | lan honetako egileon ezagutzan, hipotesi hauoraindik frogatzeke dago. | |
2011 | ||
| Lan honen egileek esperientziadun irakasleengana jo zuten, teknologia berrietan Euskal Herriko eskola eta institutuetan aitzindari izan diren maisu eta maistrengana. 2008 eta 2009 bitartean zenbait elkarrizketa sakon egin genituen beraiekin, beraien eremura joan ginen, beraien terrenora. | |
2015 | ||
| Lan honen egileek eskerrak eman nahi dizkiete Espainiako Zientzia eta BerrikuntzaMinisterioari (TEC2010 C02 proiektuaren bitartez) zein Nafarroako UnibertsitatePublikoari emandako laguntza ekonomikoengatik. | |
| Lan hau egile nagusiaren tesiaren eratorria da (Intxaurrondo, 2015). | |
| Lan honen egileek Eusko Jaurlaritzaren (IT) laguntza jaso dute. | |
2017 | ||
| Lan honetako egileek CAF I+ D enpresari eskertu nahi diote trenen inguruan duten ezagutzagurekin partekatzeagatik. Dudarik gabe, beraien laguntzarik gabe ezin izango genuke lan hauargitaratu. | |
| Lan honen egileek eskerrak eman nahi dizkiete Espainiako Zientzia eta Berrikuntza Ministerioari (TEC2013 C2 R proiektuaren bitartez), EEGF funtsei eta Nafarroako Unibertsitate Publikoariemandako laguntza ekonomikoengatik. | |
2019 | ||
| Lan honen egileok gure esker ona adierazi nahiko genioke Eusko Jaurlaritzari, Euskal Herriko Unibertsitateari etabaita Europar Batzordeari, PRE_ 2017_ 1_ 0357 eta PIF17/ 310 zenbakidun diru laguntzekin, eta H2020 SC1 PM15programako RIA 7 deialdiko 769872 zenbakidun diru laguntzarekin, hurrenez hurren, ikerketa hau babesteagatik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau egile | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |