Emaitzak: 10
2001 | ||
Baita zera ere! | Lan honek daukan onena, butaka dotoreetan eseri eta zetazko izara artean etzatea da. Total, jabeak ez dira enteratzen! | |
2006 | ||
| Lan honek daukan gauza txar bat, esan du Neilak, niri beldurra ematen didana da, ateratzen zara goizean goiz, ordu horietan kalean arratoiak ibiltzen dira, gainera bortxatu egin zaitzakete ixkina batean. | |
2008 | ||
Zerk tristatzen? Euskaldunok geure artean ez hobeto ezagutzeak | lan honek daukan meritua, eta laguntza gehiago ez izateak. | |
Zer da | lan honek daukan gauzarik zailena? | |
2013 | ||
Horrela jarri diote izena Igone Etxebarria eta Akaitze Kamiruaga Labayru Ikastegiko ikertzaileek bilduma honetako bederatzigarren aleari. Hain zuzen ere, | lan honen edukiak bildumako zortzigarren zenbakian udaberri eta udako jai ohiturei buruz jorratutakoen osagarriak dira. | |
2016 | ||
Are gehiago orain. | Lan honekin daukadan pretentsio txiki bakarra ezagutaraztekoa eta jendeari galderak sortzekoa da. Ez dakit Aian, daukagun biztanleria eta ditugun baliabideak kontuan hartuta, zer zerbitzuk egon behar duen; baina, iruditzen zait, kezka gutxienez eduki behar dugula. | |
2019 | ||
| Lan honetako edukiak PARSEMEren corpusarekin duenez zerikusia, haien sailkapenari lotuko gatzaizkio hemen. Sailkapen horrek sei aditz UF mota bereizten ditu guztira, baina sei mota horietako bi baino ez dira hizkuntzaguztietarako aplikagarriak. | |
2021 | ||
Nazkatuta nintzen beste proiektu baterako finantzaketa lortzeko zain, eta, horregatik, | lan hau neukantxoa erabilita egitea erabaki nuen: argazki kamera, motxila bat eta oinez ibiltzeko gogoa. | |
Lan honen helburua da CLIL irakasgai horien inplementazioa aztertzea EAEko bigarren hezkuntzan. Zehatzago esanda, | lan honek edukiak eta hizkuntza integratzean egiten diren praktikak deskribatzen ditu, bai eta edukiak modu ulergarri batean emateko estrategiak aztertu ere. Gainera, testuinguru eleaniztun honetan, irakasle eta ikasleen errepertorio linguistikoaren erabilera aztertzen da ingelesa irakas hizkuntza bihurtzen denean. | |
2022 | ||
Hezkuntza Legea bolo bolo dabilen honetan, badago zer hausnartu. Euskararen herria aitortzarik gabeko herri bat izanik, nazio izaerari heltzeko | lan honetan badaukagu erronka bat ikastolok. Hiru ikastola handi gara gu, baina ikastolen sarean 112 dira guztira, eta denetik dago. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Berria | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau eduki | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |