Emaitzak: 7
2002 | ||
Definizio honen azterketa azkar batean zein ondorio metodologiko atera daitezke? Hona hemen Europako Kontseiluaren | lan honetan azpimarratzen direnetakobatzuk: | |
Solidaridades nobiliarias y conflictos politicos en Navarra(), Institucion Pnncipe de Viana, Iruñea. Bi dira | lan honetan azpimarratzea merezi dutenekarpenak. Hasteko, liburuan azaltzen denez, Berant Erdi Aroko goi noblezia nafarrak, baliabideekonomiko mugatuak zituenak, monarkiaren zerbitzura jo zuen bere errentak handitzeko. | |
2003 | ||
Lor genezakeen horretara jarriko bagina. Nolanahi ere, nire | lan honekin azpimarratu nahi izan dudan beste gauza hauxe izan da: gizarte bat hizkuntza anitza izatea hau da, komunitate berberean bi hizkuntza edo gehiago mintzatzea egoerarik naturalena dela; naturala ez dena beste egoera baita, eta beti ere lurralde horretan aurretik egondakoen hizkuntzak galarazi dituztela pentsatzera derrigortzen zaitu. | |
2009 | ||
Eskolaren antolamendu egitura aldatuz gero, familiek aktiboki parte har dezakete ikastetxeen kudeaketan, eta ikastetxearen hezkuntza proiektuaren arduradun ere izan daitezke, Informazio eta Albiste Zientifikoen Zerbitzuak (SINC) Murtziako Unibertsitateko ikertzaileen azterlan baten arabera. Izan ere, familia ezinbesteko hezkuntza baliabidea da, | lan honek azpimarratzen duen bezala. Azterketak ohartarazten du familiak “bezeroak direla, hezkuntza zerbitzuen kontsumitzaileak, produktuetan kalitate handiagoa eskatzen dutenak. | |
2012 | ||
Prozesu konponbideen zerrenda baten bitartez, numerus clausus bezala, 32 artikuluak aurreikusten du, oinarrian, bere aurreko arauak xedatzen zituen ekintza berberen erabilera bide judizialean (desleialtasunaren deklaratzailea, etetearena edo debekatzearena, jokaera desleialak eragindako efektuak kentzearena, zuzentzearena, kalte galeren ordaintzearena eta bidegabeko aberastearena). | Lan honetan azpimarratuko ditugun ekintzak etetearena, zuzentzearena, eta eragindako efektuen kentzearena izango dira, gehi osagarrizko babes tresna bat, hain zuzen, epaia argitaratzearena. | |
2015 | ||
| Lan honetan azpimarratzeko lehenengo puntua da, dirudienez, Ni TCNE sistemaren egituraferromagnetikoa atomo metalikoaren dxz eta dyz orbitalen eta TCNE molekularen atomoen pzorbitalen arteko hibridazioaren eta TCNE molekularen LUMO orbitalen spin polarizazioarenarteko konbinazioa dela. | |
2021 | ||
9 Ibon Zubiaur, ETA y otras bandas terroristas españolas en el archivo de la STASI, Informe del centro memorial de las vctimas del terrorismo, 2018 | Lan honetan azpimarratzen da STASIk ez zuela harremanik ukan ETA Militarrarekin, terrorismo nazionalista desestabilizatzaile hutsa eragiten zuelakoan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Consumer | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau azpimarratu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |