2011
|
|
Nolanahi ere, Estatua garapen prozesuan ahalmen handiko bultzatzailea izan daiteke. Esaterako, eskualde, enpresa edo industri sektorearen lehiakortasun egoera bera sustatzeko nahiz erregulatzaile eta enpresari moduan
|
lan
handia egin dezake bere «animatzaile» paperean (Cooke eta Morgan, 1998). Jakina da tokiko eta uneko ezaugarriek ekonomiaren martxa erabat baldintzatzen dutena eta ezinezkoa dena guztientzat baliagarria den eredu orokor bat diseinatzea.
|
|
Horren ostean, solidarioek Errepublikarekiko zuten joera azpimarratzen du egileak. Euskal estatutu bat sortzea zuten helburu, eta sindikatu solidarioak
|
lan
handia egin zuen hori lortzeko.
|
2013
|
|
Nahiz eta Primo de Riveraren Diktaduran adierazpen politiko asko eta asko debekatu ziren, ez ikusiarena egin zuten mugimendu abertzalea mugitzen zen esparru askotan:
|
lan
handia egin zen kultur eta folklore munduan, talde eta elkarte ugariren eskutik. Gipuzkoa eta Bizkaiko apaizteriak zeregin funtsezkoa jokatu zuen euskal kulturaren suspertze horretan.
|
2015
|
|
– Komunitatea ahul dago; parte har dezan, dinamizatze
|
lan
handia egin da.
|
2016
|
|
Erakusten du komunikabideak kate-begi garrantzitsuak direla euskararen ekonomia horretan: balioa sortzen dutelako pedagogia arloan ari diren sektoreei begira, eragin handia daukatelako euskararen arautzean eta arau horien sozializatzean,
|
lan
handia egiten dutelako euskal mundua kohesionatzean, eta laguntzen dutelako elkarteen ekintzetan eta enpresen ekoizpenaren ezagutaraztean eta zabalkundean.
|
2017
|
|
Eta horretan euskara subertsiboa dela iruditzen zait. Harreman sare zabala, irekia, lankidetzarako aukera ugari, proiektu oso interesgarrietan parte hartzeko aukera, erronka eta apustu handien alde lan egitea, modu diziplinarteko batean jardutea, idazten eta irakurtzen ikastea, eztabaidatzen ikastea, ikertzea,
|
lan
handia egitea eta berdinengandik aitortza zintzoajasotzea... denaaldibereanbainaezmodudesordenatubatean.Hori guztia ematen dit euskaraz aritzeak. Burbuila akademikoan ez dago horrelako esperientziak.
|
2020
|
|
Harremanak(% 12,3) direla-eta, alde batetik, familiarekin(% 4,2) dagoen harremana kokatzen da, hezkuntzako etapa honetan lotura estua baitute eskolak eta familiek, eta hori nabaria da jasotako emaitzetan. Ondorioz, etapa honetan, ez haurrekin soilik, familiekin ere
|
lan
handia egin behar da eta horrek hainbat zailtasun dakartza, askotan familiek mesfidantza baitute gaiarekiko. Hala ere, gaur egun gero eta familia askotarikoagoak daude eta horrek gaia lantzen laguntzen du.
|
|
Hezkuntza sisteman hezkidetzaren egoerari dagokionez, hainbat dira plazaraturiko erronkak(% 28). Lehenik, behar beharrezkotzat ikusten da hezkidetza bera edo horren aldeko afera hartzen duen egitura bat;
|
lan
handia egiten den arren ez baitago logika eraldatzaile batean egituratua.
|
|
Gaur egungo hezkuntzan eta bereziki 0 etapan, aniztasun handia dago generoikuspuntu batetik metodologiak ezartzeko orduan.
|
Lan
handia egin den arren Lehen eta Bigarren Hezkuntzan, gauza gutxi sistematizatu dira Haur Hezkuntza etapan. Lan honen bidez, beraz, helburu orokor bezala, hezkidetzaren eremuan Haur Hezkuntzaren egoera zein den ezagutu nahi da, eta horretarako alderdi ezberdinetatik egiten diren lanak ezagutzea, kasuan kasu.
|
2021
|
|
Barne kontsumo solidarioa izango delako, Mance k (2008) esaten duen moduan, sarea egonkortzea eta haztea ahalbidetuko duena. Hala ere, ildo horretan
|
lan
handia egiten ari dela argi uzten du datuen bilakaerak.
|