Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2011
‎Nolanahi ere, Estatua garapen prozesuan ahalmen handiko bultzatzailea izan daiteke. Esaterako, eskualde, enpresa edo industri sektorearen lehiakortasun egoera bera sustatzeko nahiz erregulatzaile eta enpresari moduan lan handia egin dezake bere «animatzaile» paperean (Cooke eta Morgan, 1998). Jakina da tokiko eta uneko ezaugarriek ekonomiaren martxa erabat baldintzatzen dutena eta ezinezkoa dena guztientzat baliagarria den eredu orokor bat diseinatzea.
‎Horren ostean, solidarioek Errepublikarekiko zuten joera azpimarratzen du egileak. Euskal estatutu bat sortzea zuten helburu, eta sindikatu solidarioak lan handia egin zuen hori lortzeko.
2013
‎Nahiz eta Primo de Riveraren Diktaduran adierazpen politiko asko eta asko debekatu ziren, ez ikusiarena egin zuten mugimendu abertzalea mugitzen zen esparru askotan: lan handia egin zen kultur eta folklore munduan, talde eta elkarte ugariren eskutik. Gipuzkoa eta Bizkaiko apaizteriak zeregin funtsezkoa jokatu zuen euskal kulturaren suspertze horretan.
2015
‎– Komunitatea ahul dago; parte har dezan, dinamizatze lan handia egin da.
2016
‎Erakusten du komunikabideak kate-begi garrantzitsuak direla euskararen ekonomia horretan: balioa sortzen dutelako pedagogia arloan ari diren sektoreei begira, eragin handia daukatelako euskararen arautzean eta arau horien sozializatzean, lan handia egiten dutelako euskal mundua kohesionatzean, eta laguntzen dutelako elkarteen ekintzetan eta enpresen ekoizpenaren ezagutaraztean eta zabalkundean.
2017
‎Eta horretan euskara subertsiboa dela iruditzen zait. Harreman sare zabala, irekia, lankidetzarako aukera ugari, proiektu oso interesgarrietan parte hartzeko aukera, erronka eta apustu handien alde lan egitea, modu diziplinarteko batean jardutea, idazten eta irakurtzen ikastea, eztabaidatzen ikastea, ikertzea, lan handia egitea eta berdinengandik aitortza zintzoajasotzea... denaaldibereanbainaezmodudesordenatubatean.Hori guztia ematen dit euskaraz aritzeak. Burbuila akademikoan ez dago horrelako esperientziak.
2020
‎Harremanak(% 12,3) direla-eta, alde batetik, familiarekin(% 4,2) dagoen harremana kokatzen da, hezkuntzako etapa honetan lotura estua baitute eskolak eta familiek, eta hori nabaria da jasotako emaitzetan. Ondorioz, etapa honetan, ez haurrekin soilik, familiekin ere lan handia egin behar da eta horrek hainbat zailtasun dakartza, askotan familiek mesfidantza baitute gaiarekiko. Hala ere, gaur egun gero eta familia askotarikoagoak daude eta horrek gaia lantzen laguntzen du.
‎Hezkuntza sisteman hezkidetzaren egoerari dagokionez, hainbat dira plazaraturiko erronkak(% 28). Lehenik, behar beharrezkotzat ikusten da hezkidetza bera edo horren aldeko afera hartzen duen egitura bat; lan handia egiten den arren ez baitago logika eraldatzaile batean egituratua.
‎Gaur egungo hezkuntzan eta bereziki 0 etapan, aniztasun handia dago generoikuspuntu batetik metodologiak ezartzeko orduan. Lan handia egin den arren Lehen eta Bigarren Hezkuntzan, gauza gutxi sistematizatu dira Haur Hezkuntza etapan. Lan honen bidez, beraz, helburu orokor bezala, hezkidetzaren eremuan Haur Hezkuntzaren egoera zein den ezagutu nahi da, eta horretarako alderdi ezberdinetatik egiten diren lanak ezagutzea, kasuan kasu.
2021
‎Barne kontsumo solidarioa izango delako, Mance k (2008) esaten duen moduan, sarea egonkortzea eta haztea ahalbidetuko duena. Hala ere, ildo horretan lan handia egiten ari dela argi uzten du datuen bilakaerak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia