Emaitzak: 6
2001 | ||
Zer lortu dugun, zelan baloratuden eta zer geratu zaigun jakiteko. Eta, jakina, gure | lanaren fruitua eta gure estrategiaren baliagarritasuna ere zein den erabakitzeko. | |
2003 | ||
3 doktore; 16 unibertsitateko irakasle eta beste hainbeste ikastola, institutu, nekazari eskola eta abarretako maisu. Nabarmendu dezagun irakasleen artean 27 unibertsitateko ikasleak zirela, horietatik asko Leioako Zientzia Fakultatekoak, Jose Ramon Etxebarriaren eta Jazinto Iturberen ereintza | lanaren fruitua. | |
2004 | ||
gerra ondoko txirotasun moralak eta ekonomikoak jotako herria zen Arrasate. Testuinguru latz horretan hasi zen Arizmendiarrieta Arrasateko gizartean bere eraldaketa proiektuaren sustraiak errotzen: 50eko hamarkadan, berak ereindako | lana fruituak ematen hasia zen, alde batetikEskola Profesionalaren garatzearekin, eta bestetik, enpresa kooperatiboen sorkuntzaren bitartez (horien adibide argiena, Ulgor, egungo Fagor Electrodomesticos). Ondoren, Lan Kide Kutxa (oraingo Euskadiko Kutxa), Lagun Aro, Alecoop etabeste hainbeste ekimen bultzatu zituen, ordena berria ezarri nahian gizarte lanetan, beti ere pertsonalismoaren ildotik:... lankidetzaren eta autoeraketaren bitartez, gizarte askea ahalbideratzea1. | |
2011 | ||
585 «Gaurregun dugun irakasle kopurua, nahikoa ez den arren (ezta gutxiagorik ere), maila honetan aurkitzen bada, ez da izan noski sail edo azpi sailetan aurkitutako jarrera baikor baten ondorioa, baizik eta zenbait pertsonen | lanaren fruitua zeintzuk hemendik eta handik arraskatuz eskuratu bait dituzte plaza guzti hauek». Ikus «Euskara Zientzi Fakultatean», (JMTA). | |
Egindako inkestan, teknologian lor zitezkeen 15 puntuetatik 8,69 lortu dituzte, batezgoa lortu dute (6 taula ikusi), emakumeek tradizionalki izan duten teknologiarekiko zaletasun eta trebetasun eza kolokan jarriz. Batxilergokoak ere hobeto moldatu dira; beraz, eremu honi buruz eskolak egiten duen irakaskuntza | lanak fruituak eman ditu. beste. Eremu honi buruz gehiago dakite, gainditu dute eta. | |
2015 | ||
Politika eraginkorrak asmatu, eta errealitate hauetan eragin. Nikuste Euskal Herriko azken urteetako bilakaera soziolinguistikoak zerbait argi adierazten badu hauxedela, | lanak fruituak ekartzen dituela. Duela 30, 40, 50 urte euskararen aldeko indarrek apustu garbia egin zuten belaunaldi berriak euskalduntzeko; zehazki irakaskuntzan ahalegin handia egin zen, lehenengo ikastoletatik, gero eskola publikoaren euskalduntzetik eta abar, eta gaur egun belaunaldieuskaldunak ditugu euskaldunenak bai ezagutzan bai erabileran. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan fruitu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan fruitu eman | 2 (0,01) |
lan fruitu ekarri | 1 (0,01) |
lan fruitu zeintzuk | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |