Emaitzak: 6
2002 | ||
Gipuzkoako eta Bizkaiko hareharrizko eremuetan ehortzitakoen giza hezurrenkontserbazioa eta metal arruntena (kobrea eta brontzea) oso txarra izan ohi da. Horrela, azken urteetan Idiazabal inguruan induskatutako zazpi trikuharrietatik batberak ere ez zuen eskaini aipaturiko materialik; eta megalitotegi bereko beste hilerribatzuetan J. M. Barandiaranek egindako | lanetan ere ez zen antzekorik jaso. Salbuespena, Praalata trikuharrian erraustutako bi gizabanakoren hezur printzatxoakizango lirateke. | |
Orain itzul naiteke bakarlekura eta jendaurrean irakurriko ez dudan zerbait idatzi, pentsa ez dadin irakurraldietan entzulea barik hartzekoduna nintzela. Gainerako kontuetan bezala, entzule | lanean ere ez baita eskerrik merezi gero ordaina hartzeko bada. Agur. | |
Orain itzul naiteke bakarlekura eta jendaurrean irakurriko ez dudan zerbait idatzi, pentsa ez dadin irakurraldietan entzulea barik hartzekoduna nintzela. Gainerako kontuetan bezala, entzule | lanean ere ez baita eskerrik merezi gero ordaina hartzeko bada. | |
2014 | ||
hizkuntza ez dutelako hain barneratua. Haur normalek baino zati gutxiagotan banatzen dute informazioa AGNHa duten haurrek; ondorioz, berrantolaketa | lanetan ere ez dira hain onak. | |
2015 | ||
Espetxe sistemari buruzkoikerlan gehienek soilik instituzioaren botereak presoengan duen eragina hartu dute kontuan, haien ekintza ahalmenari erreparatu gabe eta genero ikuspegia erabili gabe. Halaber, ikerketafeministen eta generokoen baitan egindako | lanek ere ez diete garrantzi gehiegirik emanemakume atxiloen praktika jakinei; presondegietako diskriminazioen zein desberdinkerienazterketari ekin diotelako, nagusiki. Argi dago, inolako ezbairik gabe, kartzela sistemarenbaitan gauzatzen diren bidegabekeriak ikertzea eta salatzea nahitaezkoa dela; baina funtsezkoada ere harago joan daitekeen begirada feminista ahalbidetzea, biktimizatzailea suerta daitekeenedozein ikuspuntu bazter utzita. | |
2017 | ||
Espetxe sistemari buruzko ikerlan gehienek soilik instituzioaren botereak presoengan duen eragina hartu dute kontuan, haien ekintza ahalmenari erreparatu gabe eta genero ikuspegia erabili gabe. Halaber, ikerketa feministen eta generokoen baitan egindako | lanek ere ez diete garrantzi gehiegirik eman emakume atxiloen praktika jakinei; presondegietako diskriminazioen zein desberdinkerien azterketari ekin diotelako, nagusiki. Argi dago, inolako ezbairik gabe, kartzela sistemaren baitan gauzatzen diren bidegabekeriak ikertzea eta salatzea nahitaezkoa dela; baina funtsezkoa da harago joan daitekeen begirada feminista ere ahalbidetzea, biktimizatzailea suerta daitekeen edozein ikuspuntu bazter utzita. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan ere | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan ere ez | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |