2008
|
|
Ez nuke galdera honen erantzuna bukatu nahi, ordea, hizkuntza eskubideen aferari heldu gabe. Ezaguna da egun gure herriko hizkuntza den euskarak unibertsitatean duen bigarren mailako papera, eta euskaraz ikasi,
|
lan
egin zein bizitzeko zailtasunak. Bolognako prozesuarekin, euskara hirugarren mailako hizkuntza bilakatzen ari da.
|
|
Horretaz gain, orain arte euskal unibertsitariook pairatzen genituen eskubide urraketak areagotu besterik ez dira egin: euskaraz ikasi,
|
lan
egin zein bizitzeko ezintasuna; demokrazia eza; merkatuaren araberako unibertsitate eredu neoliberala; estatuen interesei erantzuten dien unibertsitatea...
|
2009
|
|
Estilo arrunt ezberdinetako lanak elkartzen ditu erakusketak. Objektiboarekin
|
lan
egitea zein subjektiboa den erakusten du.
|
|
Haragitasunak bihurtzen gaitu irabazle ala galtzaile gaurko jendartean. Ondasunak, harremanak, kontaktuak,
|
lanean gora
egitea zein pribilegioak eskuratzea, hori guztiori sekula ez bezala anatomiarekin kateaturik dago. Hitz batez, botere iturri dugu gorputza, eta zenbaitzuentzat, galbide.
|
2013
|
|
Aurreko jardueran zenbaki osoak behar dituzten hainbat egoera aztertu dituzu. Jarduera honetan ikusiko duzu zenbaki osoekin
|
lan
egiteko zein erabilgarriak diren adierazpen grafikoak.
|
2014
|
|
Pailazoekin ez nuen hainbeste nabaritu, telebistako programa izanagatik, antzokietan eta publikoarekin grabatzen zenez, zuzeneko emanaldiaren gisakoa zelako. Martin telesailean, aldiz, ikusleentzat edo kamerarentzat
|
lan
egitea zein ezberdina den jabetu nintzen. Hasieran oso artifiziala egiten zitzaidan telebistako lana egitea.
|
|
Euren bidea Euskal Memoriako kideak taldekideekin harremanetan jarri zirenean hasi zen, “Memoria historikoak testuinguru politiko honetan zuen garrantziaz jabetu ginenean. Euskal Memoriako nahiz Aranzadi elkarteko kideek Amasa Villabonan gorputz zientifikoa izango lukeen ikerketa
|
lanik
egiteko zein aukera zegoen galdetu ziguten. Artxibotik jasotako emaitza erakutsi genuenean aurrera egiteko laguntza eskaini zigun Gipuzkoako Foru Aldundiak nahiz Villabonako Udalak”.
|
2015
|
|
Patxi Azkargortari buruzko
|
lana
egiteko zeinekin egon zara?
|
|
Nire ustean, azterketen kontua txarto antolaturik dago. Titulu guztiek balio bera dutenez eta antolatzailea erakunde bera denez, deialdiak bateratu egin lirateke, eta edonori eman parte hartzeko aukera, euskaltegiko ikasle izan zein ez, funtzio publikoan
|
lan
egin zein ez. Horrekin batera, deialdiak urtean zehar banatu lirateke:
|
2016
|
|
Erakunde publikoetan daudenak edota kanpoko erakunde, enpresa nahiz aholkularitzako kideak izan daitezke. Lan-talde honek ardura garrantzitsua du prozesu osoan zehar, koordinazio
|
lanak
egiten zein adostutako ekimenak ezartzen. Informazio teknikoa dute eskura, eta berorren erabileraren arduradun nagusiak dira.
|
2017
|
|
Ez da konponbide txarra. Azken batean, izan daiteke hori modu bat, zure ondokoak etxeko
|
lanak
egitea zein gogaikarria eta nekea den jakiteko. Ez dakit garbi zer adieraz daitekeen horrela, baina buelta asko eman dizkiot joan deneko gauetan.
|
2020
|
|
Bezeroak agur esan eta bulegoa utzi zuen. Bakarrik geratu zen Jurdan, bezero ezberdinekin
|
lan
egitea zein aberasgarria zen hausnartzen: bezero bakoitza mundu berri bat zen, mundu berri ezezagun bat ziren haietako bakoitzaren kezkak, ardurak, buruhausteak.
|