Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2002
‎– Jarraitu behar ote dugu ikasketetara erabateko dedikazioa duen ikasle ereduarekin ala, aldi berean, ikasi eta lan egitearen eredurantz jo behar otedugu. Zein motatako erregulazioa genuke horretarako?
2012
‎Testuinguru horretan deigarria egiten da ZUbi bezalako proiektua, zeina proposamen zehatz batekin plazaratu den eta lan egiteko eredu berri bat planteatzen duen. Hasteko eta behin, deialdiaren oinarrietan tarte handia ematen zaio teatroaren egoeraren inguruan egindako gogoetari.
2016
‎AOIk, hau da, eskolan lan egiteko eredu berriak, ziurgabetasuna eragiten dit
‎AOIk, hau da, eskolan lan egiteko eredu berriak, ziurgabetasuna eragiten dit
‎Bigarren aldagaiarekin ere berdin gertatzen da; «eskolan lan egiteko eredu berriak sorrarazten duen ziurgabetasuna» eta ikasketen hizkuntzaren aldagaiak independenteak dira. Bestalde, esan beharra dago ziurgabetasuna bi hizkuntzetan murriztu egiten dela metodologia berriekin lanean hasten diren heinean.
‎1 AOIrekin, irakasleak galdetzen duena ez jakitearen beldur naiz2 AOIk, hau da, eskolan lan egiteko eredu berriak, ziurgabetasuna eragiten dit3 AOIrekin, nire iritzia emateko beldur naiz4 Zalantza daukat AOIrekin egindako lan guztia azken notan islatuko den
2019
‎Kontserbazioari dagokionez, lncRNAen sekuentzien eboluzio azkarrak zaildu egiten dulncRNAekin lan egitea eredu ez diren espezieetan, izan ere espezieen arteko ohiko konparaketafilogenetikoak ez dira erabilgarriak (Ulitsky, 2016). Gizakian bilduma zabal eta fidagarri batdagoen bitartean, abereetan balidatutako gene eredu gutxi daude.
2021
‎Hala, Wolff kamera estenopeikoaren eta fotogramaren prozeduretan oinarritu da bere lan egiteko eredu berezia diseinatzeko. Bi metodoen uztarketak irudiekin interakzioan aritzeko aukera ematen dio:
‎Atzo goizean jakinarazi zuen berria Berdintasun, Justizia eta Gizarte Politiketako sailburu Beatriz Artolazabalek, Haurren eta Nerabeen Artarako Batzorde Iraunkorraren bileran. Islandian jarri zuten lehen aldiz martxan lan egiteko eredu hori, eta Europako hainbat tokitan erabiltzen dute egun, baita Ameriketako Estatu Batuetan ere. Martxan jarrita duten herrialdeen artean dago Katalunia.
‎Biktimek propio haientzat atondutako toki bat izatea da lan egiteko ereduaren helburu nagusia, haien neurrira eta erritmoetara moldatutakoa, modua izan dezaten lekukotasuna emateko eta arta jasotzeko polizia etxeetatik eta ospitaleetatik igaro gabe. «Koordinatuta» jarduten dute, halaber, gizarte zerbitzuek, abokatuek, magistratuek eta osasun profesionalek, biktimaren gaineko begirada komun batekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia