Emaitzak: 10
2002 | ||
– Jarraitu behar ote dugu ikasketetara erabateko dedikazioa duen ikasle ereduarekin ala, aldi berean, ikasi eta | lan egitearen eredurantz jo behar otedugu. Zein motatako erregulazioa genuke horretarako? | |
2012 | ||
Testuinguru horretan deigarria egiten da ZUbi bezalako proiektua, zeina proposamen zehatz batekin plazaratu den eta | lan egiteko eredu berri bat planteatzen duen. Hasteko eta behin, deialdiaren oinarrietan tarte handia ematen zaio teatroaren egoeraren inguruan egindako gogoetari. | |
2016 | ||
AOIk, hau da, eskolan | lan egiteko eredu berriak, ziurgabetasuna eragiten dit | |
AOIk, hau da, eskolan | lan egiteko eredu berriak, ziurgabetasuna eragiten dit | |
Bigarren aldagaiarekin ere berdin gertatzen da; «eskolan | lan egiteko eredu berriak sorrarazten duen ziurgabetasuna» eta ikasketen hizkuntzaren aldagaiak independenteak dira. Bestalde, esan beharra dago ziurgabetasuna bi hizkuntzetan murriztu egiten dela metodologia berriekin lanean hasten diren heinean. | |
1 AOIrekin, irakasleak galdetzen duena ez jakitearen beldur naiz2 AOIk, hau da, eskolan | lan egiteko eredu berriak, ziurgabetasuna eragiten dit3 AOIrekin, nire iritzia emateko beldur naiz4 Zalantza daukat AOIrekin egindako lan guztia azken notan islatuko den | |
2019 | ||
Kontserbazioari dagokionez, lncRNAen sekuentzien eboluzio azkarrak zaildu egiten dulncRNAekin | lan egitea eredu ez diren espezieetan, izan ere espezieen arteko ohiko konparaketafilogenetikoak ez dira erabilgarriak (Ulitsky, 2016). Gizakian bilduma zabal eta fidagarri batdagoen bitartean, abereetan balidatutako gene eredu gutxi daude. | |
2021 | ||
Hala, Wolff kamera estenopeikoaren eta fotogramaren prozeduretan oinarritu da bere | lan egiteko eredu berezia diseinatzeko. Bi metodoen uztarketak irudiekin interakzioan aritzeko aukera ematen dio: | |
Atzo goizean jakinarazi zuen berria Berdintasun, Justizia eta Gizarte Politiketako sailburu Beatriz Artolazabalek, Haurren eta Nerabeen Artarako Batzorde Iraunkorraren bileran. Islandian jarri zuten lehen aldiz martxan | lan egiteko eredu hori, eta Europako hainbat tokitan erabiltzen dute egun, baita Ameriketako Estatu Batuetan ere. Martxan jarrita duten herrialdeen artean dago Katalunia. | |
Biktimek propio haientzat atondutako toki bat izatea da | lan egiteko ereduaren helburu nagusia, haien neurrira eta erritmoetara moldatutakoa, modua izan dezaten lekukotasuna emateko eta arta jasotzeko polizia etxeetatik eta ospitaleetatik igaro gabe. «Koordinatuta» jarduten dute, halaber, gizarte zerbitzuek, abokatuek, magistratuek eta osasun profesionalek, biktimaren gaineko begirada komun batekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
lan | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lan egin | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan egin eredu | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |