Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2002
‎Baina idazle izateko ikasketa unibertsitariorik ez zegoenez, kazetaritza egin nezakeela esan zidaten, idaztearekin loturarik izan zezakeelako edo. Kazetaritza ikasi, lizentziatu eta irratian hasi nintzen, baina ez kazetaritza lana egiten baizik magazin bat egiten, eta ez dakit zeregin horrek zenbat daukan literaturatik, kazetaritzatik edota bestetik. Idazle izan nahi ote nuen ere ahaztu zitzaidan ia ia, bat batean berriz ere idazten hasi nintzen arte.
‎Izatez, argitalpen horiek guztiak ez ziren lan historiografikoak, literaturahistorikoa baizik14 Egileen asmoa ez zen izan historiaren arazo jakin bat argitzeaeta ulerraraztea, helburu politiko eta ideologiko zehatz baten alde lan egitea baizik; hau da, nazionalismoaren zabalkuntzaren alde lan egitea, Sabino Aranaren pertsonagoraipatzea edo, aitzindari horien ildoari beste ikuspuntu batetik eutsi ziotenenpartetik, frankismoaren errepresioa salatzea edota abertzaletasun ezkertiarrarensorrera eta garapena txalotzea.
2007
‎Eta, bestalde, hedabideentzat, prentsa bulegoa da informazioa lortzeko iturria edobidea. Elkarreragina dago, baina eragin horrek ez dakar bata bestearen gainetikegotea, elkarrekin lan egitea baizik, leku ezberdinetan egonda eta interesezberdinak izanda (hedabide bakoitzeko kazetariak interes ezberdinak dituenbezala, beste hedabideetako kazetariekiko). Oro har, kazetariak enpresa jakinbatean dihardu lanean eta enpresaren interesen arabera egiten du lan, neurribatean.
2009
‎Atlantikoaren alde banatan dauden herrialdeen aliantzak indartsu eta sinesgarria izaten jarraitzen du. Ez da unilateralismoaren ordua, eskurik esku lan egitekoa baizik. Barack Obamak AEBetako presidentetza eskuratu zuenetik, Nicolas Sarkozy Frantziako presidenteak bestela begiratzen dio NATO Ipar Atlantikoko Itunaren Erakundeari.
2013
‎Beti ere, edukiz hornitu eta barne araudia errespetatzen baldin bada. Euskalgintzako eragileok ez gaude inoren kontra jotzeko, euskararen alde lan egiteko baizik eta elkarlanerako prest gaude, EBPNa garatzeko orduan izan garen bezala. Baina elkarlanak bi norabide ditu eta momentuz Euskara Sektore Kontseiluan hori ez da horrela izaten ari.
‎Asaldatzeko garaia da, oldartu eta neurri bihozgabeoi aurre egiteko garaia, hain justu. Makina arduradun politikok, patronalaren deklinazio berbera erabiliz hau ez dela mobilizazio eta greba orokorraren ordua, denok elkar lana egitekoa baizik diote. Noiz, horietako arduradun batek egoki ikusi du greba egitea?
‎—Izan ere, Gilen Paris zelako iruzurgile hark ekarritako igitaiak oso ttipiak ziren. Agian baratz ttipi ttipietan lan egiteko baizik ez zezaketen balio.
2014
‎Gogoan irri eta lan egitea baizik ez zuten laborari
2015
‎Oinarrizkoa ez da derrigorrez alfabetatze textoak egitea, ez, geure errealitate hau konplejorik gabe analizatzea, aurreiritzi petralik gabe, errealitate honi lotzen zaizkion, errealitate honetan sentidurik izanen duten lanak egitea baizik. Inbentatzea, imaginatzea, eta ez imitaziozko unibertsitateetan edo prestatzen dizkiguten errebistetan, besteek izatea beste erremediorik ez duten errealitatearen imitazio ridikulo bat gertatzea.
‎Benetan gara gu geu geure buruen eskultore? Gailuei laga diegu oroitzapenak gordailutzearen erantzukizuna, argazkiak dira adibide behinena, baina ez bakarra?, jabetu gabe agian oroitzea ez dela pilatzea soilik, garunarekin lan egitea baizik, diskriminazio lan bat, bizipenak birziklatzearen artea, geronek aktiba eta desaktiba genezakeen neuronen arteko malabar zirkuitu bat: oroitzea ekintza da.
lan egitea baizik.
2017
‎Hitz gutxitan, Montessoriren ildotik, heziketa auto heziketa da ezinbestean, ezin da bestela ulertu. Ume eta gazteen bat bateko aktibitatea esnatzea izanik, hezitzaileak ez du irakatsi (bezatu hezitu) behar, ume eta gazteak behatu eta beraien ekintza eta garapen psikologikoan gidari laguntzaile lanak egin baizik marko kognitibo eta edukiak eskaintzearekin batera, noski, irakaslea ez baita ikusle, begirale edo burokrata hutsa izan; are gutxiago pailazoa! —; hots, trebatu. Bestelako zubi erritu askotan bezala, irakasleak gidatu behar du, Txamanen moduan lagundu, gazteak bere bidea bere kabuz egin dezan, arrisku handiak saihestuz, ordea.
2020
‎Oporrak, langabezia saria, gaixo baimenak... enpresak ez du inolako ardurarik langile horrekin, berez behargin horrek soldatapeko behar lukeen arren, soilik enpresa horrentzat jarduten baitu, enpresak jarritako baldintzetan, eta haren ekoizpen bitartekoekin; hots, autonomiarik gabe. Juridikoki ez du garrantzirik kontratuak dioenak, beharginak beste batentzat lan egiteak baizik; horregatik da soldatapeko eta ez langile autonomo. Iruzurrezko kontratuak bihurtzen du autonomo faltsu.
‎Ez nago ihes egiten, nire lana egiten baizik.
2021
‎Hala ere, beti bezala eta informazioaren arabera, Manuk kontatu zien ezin zuela hitz eman konponduko zutela. Hura ez zen magia, informazio eta pistekin lan egitea baizik. Jakerrek, aldiz, hainbat helbide, foro, galeria, web eta pertsonen datuak eskatu zizkien.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia