2001
|
|
Nire esperientzia esparrua murritza da, ziurrenera
|
lanari
denbora gehitxo eskaini diodalako, baina nire eremuan gatazka beraien azpian egiturak ez baizik eta pertsonak daudela pentsatzera iritsi naiz. Elkartzeari uztarketa deitu, erakundearen sortzezko helburuen gainetik erakundearen iraupenari buruzko helburuak bultzatu, independentzia zale bezala agertu baina autonomia zaleen hizkuntza eta ikuspegia erabili erakunde arteko harremanez aritzeko, taktikak eta estrategiak aitzakia hartu helburuak urruntzeko.... guzti horiek, ziurrenera, nire eremu txikian eta zuetako edozeinek duen eremutan ezagutu dituzuen erreferentziak dira.
|
2002
|
|
«Euskal herri kirolak eguneroko
|
lana
denbora pasa bihurtzean sortu ziren. Horregatik, herri kiroletako athletak sarri kirol ezberdinak menperatzen ditu.
|
|
Badira gauza asko kontatzeko dituzten lagunak baina hauek modu egokian espresatzeko zailtasunak dituztenak. Hori hobetzeko,
|
lanean
denbora inbertitzea da irtenbiderik onena. Akatsetatik ikastea garrantzitsua da, baina, batez ere, bide berriak esploratzeko irrika izatea da inportanteena.
|
2005
|
|
Niretzat ezin da festaz jardun, munduaren antzerki izaeraz eta giza existentziaz bere osotasunean jardun gabe. Festa
|
lan
denboraren kontraproposamen bezala ulertu behar da. Festa, giza existentziaren hainbat aspekturekin gertatzen den bezala, ez da erraza definitzen.
|
2006
|
|
Soziologian doktore eta UPV/EHUko irakasle den Jose Inazio Imaz Bengoetxeak
|
lan
denboraren gaia aztertzen du, 1990eko hamarkadan Europako langile mugimenduak lanaldi murrizketaren aldeko borrokari astinaldi bat ematea erabaki zuenetik ia gaur arteraino. Izan ere, 35 orduko lan astea lortzea ez dirudi oso erraza.
|
|
Baina egilearentzat gauzak garbi daude.
|
Lan
denborari buruzko eztabaida, aberastasun banaketari buruzkoa bezala, oraindik beharrezkoa eta posiblea da. Eta kapitalismo liberalarekiko eta produktibismo industrialarekiko kritiko izan nahi dutenen helburu izan luke.
|
2008
|
|
Baina jakina da bilbotarra ez zela mundu guztia ados jartzen zuen pertsona ezta nahi ere; horregatik, bizi izan balitz noren alde lerratuko zen galdetu diogu Zelaietari: frontean, borrokan egongo litzatekeela uste du," ez ezkutaturik,' literatura literatura da' edo'
|
lanean
denbora asko behar dut' esanez". Hierro egunkarian argitaratu zituen artikuluak gomutatuz, kultur gaietan bere iritzia ematen ariko zela uste du; eta politikan, orduko antzera, ez zela sigla batzuen pean mugituko.
|
2009
|
|
" Neretzako esperientzia harrigarri bat. Nere
|
lan
denbora luzean ez dut holako graziarik ardura ukan eta hau hartzen dut suerte handi bat bezala. Izigarri kontent nago, izigarri!".
|
|
Euskal Herrian zaila da artista izatea. Nik kantu lan guzia ene
|
lan
denboratik kendu dut. Auñamendi diskoaren egiten berrehun bat oren edo hola pasatu ditut.
|
|
Hamalau hilabeteren buruan izanen dira berrogei urte lanean hasia naizela eta badut ene buruan gogo bat: " Berrogei urte lanean, konplitu diat ene
|
laneko
denbora! Nahi nikek orain beste gauza batzuk maite ditudanak, egin", arotz edo errementari lana bazter utzirik.
|
2010
|
|
Modu horretara, grabazioaren ikuspuntu ezberdinak jasotzen dituzte. Horrek denak, dudarik ez dago,
|
lana
denboraz eta mimoz egitea galdegiten du.
|
2019
|
|
Gure lanak ez dauka balio ekonomikoa izateko behar adina errekonozimendu, zeinak ahalbidetu ligukeen gure lanetik bizitzea. Gure
|
lanak
denboran atzetik arrastaka dakargun emakume rolaren luzapena dira, gizarte matxistak lan jakin batzuk esleitzen dizkigu jaiotzen garenetik.
|
2023
|
|
Ez da bide erraza, maitasun kooperatiboak denbora, espazioa eta baliabide materialak behar dituelako, baina hori ere eginez sortzen da, eta horregatik gure kooperatibatik
|
lan
denbora asko eskaintzen diogu eremu horri. Emaitzak nabarmenak dira Pirinioan lurralde eraldaketa nodoak sortzean, Iparraldeko ekonomia sozial eraldatzaileko AHA federazioa martxan jartzean, eta Euskal Herrian zehar ernatzen ari diren tokiko subjektu eraldatzaileak ikustean.
|