2001
|
|
Nire hurrengo ahalegina, hiru
|
lan
bikain horiek ondoren Atxagak, Saizarbitoriaketa Lertxundik idatzi dituzten lanekin alderatzea da. Erabaki honek bete betean90eko nobelagintza nagusiaren aurrean kokatzen gaitu.
|
2002
|
|
Azpimarratzekoa da, ildo horretan, Juan Gracia ren lana azken zenbakietan. Revista Internacional de EstudiosVascos aldizkariak ere egiten du 1998tik aurrera kritika lan hori, eta, horrez gain,
|
lan
bikaina egiten ari da Euskal Herriko produkzio zientifikoaren berri ematean.
|
|
Idazle hasi berriaren lan bezala ikusi behar da. Historialariaren alderditik lepora dakizkiokeen hutsak, kronologia aldaketak, aipatu gabeko gertakizunak eta abarrak, literatura lana biribildu nahiak estaltzen baditu, alde honetatik ere ez duela Salustiok
|
lan
bikaina lortu esan behar da, nabarmena baita zatien arteko oreka falta.
|
2008
|
|
Lerro hauen bidez, gure esker zintzoenak eman nahi dizkiegu lan hau garatzen bidelagun izan ditugun Ainara Estanga eta Maia Beitia Psikologiako lankidetza bekadunei, testuaren orrazketan egindako
|
lan
bikainagatik eta ikasmateriala egiteko izandako zailtasunei aurre egiten laguntzeagatik; mila esker.
|
2009
|
|
Iritzi guztiak sartuko dira; nahi duenak bere iritzia emateko aukera izango du, batez ere herri honetan ahotsik ez daukatenek. Udaletan
|
lan
bikaina egiten duen jende asko dago, baina euren burua agertzeko aukerarik ez daukatenak dira. Horiei ere aukera eman nahi diegu.
|
2012
|
|
Eskola horiek
|
lan
bikaina egin dute azken 30 urte hauetan. Irudi berria emandiote «hitzaren kirol nazionala»ri, eta profil berriko bertsolariak sortu dituzte.Eskolek egindako lanaren erakusle ona da 1997ko txapelketan parte hartu zuten 47bertsolarietako 26 unibertsitatetik pasatutakoak zirela.
|
2014
|
|
Hiru zuzendarien
|
lan
bikainenen artean daude: Comicos (J.
|
|
Bigarren atalean, arestian aipatu gisa, garapen kognitiboa haurtzaroan eta nerabezaroan izango dira mintzagai eta hori guztia azaltzeko lau kapitulu antolatu dira. Lehenengoan (liburuaren laugarren kapituluan), garapenaren psikologiaren egile nagusietariko baten
|
lan
bikainari hurbilpen txiki bat egingo zaio epistemologia genetikoaren teoriaren bidez. Hasieran, lehen haurtzaroaren oinarrizko prozesu kognitiboak azalduko dira, esaterako, garapen pertzeptiboa eta arretaren eta memoriaren garapena; ondoren, 4.2 azpiatalean, Piageten teoriaren kontzeptu nagusiak azalduko dira era laburrean; 4.3 azpiatalean, zentzumenekin eta mugimenduekin erlazionatutako estadioa... objektuaren iraunpena eta imitazioa.
|
|
Lerro hauen bidez, nire eskerrik zintzoenak eman nahi dizkiet lan honetan bidelagun izan ditudan pertsonei. Batetik, Ainara Godoy, Maite Isasa, Maitane Gereño, Maria De Arriba eta Aiora Gomez ikasleei (jada psikologoak) testuaren orrazketan egindako
|
lan
bikainagatik. Bestetik, Oinarrizko Psikologia Prozesuak eta haien Garapena Saileko Luixa Reizabal, Fernando Olabarrieta eta Sonia Mayordomo irakasleei testuaren orrazketan eskainitako laguntza osoagatik.
|
2019
|
|
Etorkizun hurbilerako neure buruari planteatzen diodan norabidea, neure doktore tesiaamaitzea da, ikerketa sakon baten ostean Leigh eri buruzko tesia idatzi eta aurkeztea da nireasmoa, aurretik eta ikerketa lan hau borobiltzeko, Mike Leigh bera eta bere filmetan parte hartuduten aktore batzuk elkarrizketatzea inportantea litzateke dena den. ...z, Astelehena (Jon Urraza, 2018) filmlaburra sortu eta zuzentzeko egin dudan bezala, nik zuzentzen nuen Sopelako udalak antolatutakoantzerki tailerreko ikasleekin sortu baitut film laburra, ikertutako Leigh en metodoa praktikanjarriz, honela aktore amateurrekin lan eginda ere, hauek hasieratik zuzentzen, sormenerakoaukerak egituratuz, hutsetik abiatuz eta bilaketan eta ez emaitzan finkatuz, aktore
|
lan
bikainak etahomogeneoak lortu daitezkeela demostratzen saiatuz. Gisa horretako ikerketa performatiboaegiten jarraitzea gustatuko litzaidake, batetik, akademikoki ikertutakoa ulertzeko oso baliagarriaizan zaidalako eta bestetik, sorkuntza prozesu honek asebete nauelako ere.
|