Emaitzak: 5
2008 | ||
Gaztela eta Leongo Juntak, udalekin lankidetzan, ikastetxeak irekitzeko zerbitzu bat garatu du 2005az geroztik, Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleei laguntzeko eskola gabeko lanegunetan, Gabonetako eta Aste Santuko eskolako oporretan eta uztailean. Uda honetan 60 ikastetxek hartuko dute parte, eta 7:30etik 15:00etara irekiko dizkiete ateak familia eta | lana bateratzeko beharra justifikatzen duten familietako ikasleei, baldin eta seme alabak Haur eta Lehen Hezkuntzako edozein ikastetxe arruntetan eskolatuta badituzte. Zerbitzua doakoa da; izan ere, Hezkuntza Sailak programa garatzeko behar diren langile espezializatuen gastuak finantzatzen ditu, eta udalek zentroak irekitzeak eragindako gastuak finantzatzen dituzte. | |
Hezkuntza Sailak hitzarmenak egin ditu udalekin aurtengo Gabonetan komunitateko ikastetxe batzuen ateak irekitzeko. Haietara Haur Hezkuntzako edo Lehen Hezkuntzako bigarren zikloko ikasketak egiten ari diren ikasleak joan daitezke, haien gurasoek oporretan familia eta | lana bateratzeko beharra egiaztatzen badute. Zentroak 8:00etatik 15:00ak arte egoten dira irekita, eta gutxieneko ordutegia 10:00etatik 13:00etara da. | |
2009 | ||
Badira hamabost urte parranda egitera etortzen naizela. Azken hamar urteetan, ordea, | lanarekin bateratu behar izan dut jaia. | |
2012 | ||
Horregatik jaso dituzte bertan hizkuntza eskubideak, eta eskubide zehatzak aitortu zaizkie hiru urtetik beherako seme alabak dauzkatenei, genero indarkeriaren biktimei edo mendeko pertsonaren bat zaindu behar dutenei. Era berean, ikasketak eta | lana bateratu behar dituztenei erraztasunak ematearen aldeko apustua egin genuen, Europako Unibertsitate Eremuak ezarritako filosofiari jarraituta". | |
2017 | ||
Orain dela urte batzuetatik hona, erronka da kontsumitzailearengana iristen den animalia produktuaren eta haztegian aplikatutako hazkuntza praktiken arteko erlazioa estutzea. Zeregin horretan, gero eta zorrotzagoak diren ekoizleen (animalien kudeaketa eta kontrola), egiaztatzaileen (granja eta hiltegien ebaluazioa) eta kontsumitzaileen | lanak bateratu behar dira, erosten dituzten elikagaiak eta nola ekoitzi diren kontzientziatuago baitaude. Gizartearen zati handi batek hartu ditu bere gain elikadura balioa, elikagaien segurtasuna eta ongizatea, eta gero eta estandar zorrotzagoak eskatzen ditu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lan bateratu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan bateratu behar | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |