Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2006
‎Tannock en eta Schachar en arabera (1996), AGHNaren arazo nagusiak autorregulazioan oinarritzen dira. AGHNa duten haurren arazo nagusia ez da arretamantentzeko, lan bat antolatzeko edo gertatutakoaz oroitzeko gai ez izatea, baiziketa funtzio horiek beharrezko egoera askotan aktibatu eta mantentzeko gai ezizatea.
2010
‎Abesten jakitea, istorioak kontatzea, eskulturari, argazkigintzari, bitxigintzari, zinemari, lorezaintzari eta zurgintzari buruzko ezagutzak izatea, antzerki lan bat antolatzen jakitea, web orri bat diseinatzea, antzeztea, gitarra jotzea, malabareak egitea, kantatzea, dantzatzea, margotzea, eraikitzea, zirkoko edo txotxongiloko jarduerak erakustea. Guztiak dira boluntarioen gaitasun artistikorik onenak.
2012
‎Erronka izan daiteke, izan ere, lankidearen iritzia kontuan hartu behar baita proposamen bat edo eguneroko lan bat antolatzeko. Hau da, batek, bakarrik ari ez denez, ezin du espazioa, errutinak eta abar lantzean norberaren ikuspegitik soilik abiatu.
2014
‎Gero eta gehiago, arreta gabeziaren nahastea funtzio exekutiboko, autorregulazioko eta lan oroimeneko nahasteekin erlazionatzen da (Denckla, 1996; Tannock eta Schachar, 1996). AGNa duten haurren arazo nagusia ez da arreta mantentzeko, lan bat antolatzeko edo gertatutakoaz oroitzeko gai ez izatea. Arazo nagusia hau da:
‎Tannock eta Schachar en arabera (1996), AGNHaren arazo nagusiak autorregulazioan oinarritzen dira. AGNHa duten haurren arazo nagusia ez da arreta mantentzeko, lan bat antolatzeko edo gertatutakoaz oroitzeko gai ez izatea. Arazo nagusia hau da:
2021
‎Mentalitate erradikal eta itsu horri zentzua aurkitu nahian, lan bat antolatu nuen EHUko udako ihardunaldietarako: 62 helburua, aztertu zein ziren autoritate militaristaren eta iraultza soziala nahi zutenen arteko loturak, zein aipatuak ziren garaiko ideologia iraultzaileak, bai eta ETAren historiatik zetozen eta bizi ziren asmo askatzaileak; bai eta nola eragiten zuten Estatuak inposaturiko bidegabekeriek eta, azkena baina ez mendrena, euskaldun askoren errep...
2023
‎—Batzuetan esaten zigun bere ideiak lan batean antolatzen ari zela jarraitu du orrialdeak pasa bitartean, eta bukatzean erakutsiko zizkigula. Suposatzen dut libreta hau zela, baina atxiloketa gertatu eta dena hankaz gora geratu zen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia