2003
|
|
Ederki, lehenengo
|
lana
bakoitzak bere burua aurkeztea. Neu hasiko naiz:
|
2005
|
|
Irakasleek eta gainerako kideek ez badute lanetan, koordinazioa alferrikakoa da. Koordinazioaren bidez, ikastetxeko kideenlanak sinkronizatu edo bateratu egiten ditugu,
|
lan
bakoitza bere une jakinean eginbehar delako, sekuentzia baten barruan gauzatu behar delako. Ikastetxeko kideenparte hartzea hobetzen da:
|
2009
|
|
Hona eskarmentuz dakien bakarra: ordu arte idatzitako
|
lan
bakoitzak bere bizi propioa izan duela; prozesuaren une askotan prozesuak berak hartu duela protagonismoa, idazlearen beraren borondatearen gainetik.
|
2011
|
|
" Ederki, lehenengo
|
lana
bakoitzak bere burua aurkeztea. Neu hasiko naiz, Koro Zaitegi naiz, tolosarra, hogeita hiru urte ditut, Majisteritza bukatu nuenetik euskara irakasten aritu naiz".
|
2013
|
|
Lehen ikuskatze horretan, itzultzaileak bi konturi erreparatuko die. Alde batetik, zer generotako filma landu behar duen jakin behar du,
|
lan
bakoitzak bere arreta eskatzen baitu: dokumentala izan, film historiko edo literarioa, marrazki bizidunak, publizitatea edo umorezko telesail bat...
|
2015
|
|
|
Lan
bakoitzak bere berezitasunak dituen arren, bada antzokian errepikatu ohi den une bat: txalo zaparrada.
|
|
Paperetik harago doa, beraz, Buyan komikia. Bost kideak Ikastolen Elkarteko bulegoetan lankide zirela abiatu zen egitasmoa, eta lanorduetatik kanpo mamitu,
|
lanean
bakoitzak bere zereginak baititu. Kasu batzuetan, generoarekin loturarik bako zereginetan, dela ekonomia, dela egoitzaren mantenu lanak...
|
2016
|
|
Irakurleak Oteizaren lana ulertu dezan,
|
lan
bakoitza bere testuinguruan kokatu du Badiolak osatu duen katalogoan.
|
|
Kurtso hauetan elkar ezagutzen ez duten ikasleen arteko talde
|
lanak
bakoitzak bere unibertsitateko komunitate arkitektonikoan harturiko ezaguerak zalantzan jartzen ditu. Ezezagunekin eta beste hizkuntza batean lan egitean, ikasleek eman beharreko azalpenek ohi baino haratago joan behar dute.Alde batetik, euren inguruan ezagunak diren kontzeptu itxiak azaltzearen zailtasunari aurre egiten diote.
|
2017
|
|
ezberdinak erabiliz; obra amaitzerako, dirutza dago inbertitua?.
|
Lan
bakoitzak bere kalitate ziurtagiria du.Arroiztik munduraArgi berezia dute Marijose Etxeberriaren begiek. Samurtasuna da nagusi haren izaeran, eta hori ongi islatzen da bere obretan.
|
2018
|
|
Elkarrekin aurkezten gara ia beti. Sorkuntza
|
lanean
bakoitzak bere ideiak botatzen dizkiogu elkarri. Biok egiten dugu lanketa, baina gero Diegok lan teknikoa egiten du.
|
2020
|
|
|
Lan
bakoitzak bere xarma du: zazpi musikariko talde batendako idazteak edo orkestra baterako idazteak, etxean sanplerrekin lan egiteak...
|
2021
|
|
Tailer gehienetan pertsona bakarra aritzen gara eta merkatuak elkartzeko eta solas egiteko aukera ematen digu. Udazkenean eta neguan, batez ere, egoten gara bakartuak, gure buruarekin lan eta
|
lan
bakoitza bere txokoan gero udaberrirako dena prest edukitzeko. Eta jendearekin egoteko beharra sentitzen duzu.
|
2022
|
|
AurkezpenaLanak plika sisteman aurkeztuko dira, hau da, lan guztiek goitizen batekin izenpetuko dira eta aparteko gutun azal batean egilearen datuak sartuko dira antolakuntzak banatutako ereduan idatzirik.
|
Lan
bakoitzak bere gutun azala eta plika izanen ditu. Sakanako Mankomunitateko Lakuntzako bulegoan aurkeztu behar dira lanak.
|
2023
|
|
–Ordutegia ez da finkoa.
|
Lan
bakoitzak bere momentua du, eta eguzkiak erraten dit noiz egin, ez erlojuak.
|
|
Ezerk ez dezake justifika hiritar batek lur baten gainean daukan jabetza. Lur jabetza handia ez da justifikagarria kasu bakar batzuetan baizik, adibidez arrazoi teknikoentzako; kasu horietan beretan ere irudika dezakegu laborariek baratzean eta horrelako
|
lanetan
bakoitzak bere lur puska intentsiboki laboratuko luketela; eta denbora berean laborari beroriek, kooperatiba moduan, amankomunean edukiko lituzketen eremu zabalak laboratuko lituzkete baliabide modernoekin eta laborantza estentsiboko metodoekin.
|