Emaitzak: 3
2011 | ||
Edukia funtsezkoa da, baina kontinenteak bereizten du. Ikasle batek azterketa edo | lan akademiko bat aurkeztu behar badio irakasle bati, erantzun edo testuen zuzentasuna zaindu behar du, baina baita haien aurkezpen formala ere. Txukuntasuna, ordena eta irakurgarritasuna zaindu dituen dokumentu batek ematen duen irudi bisualak balorazio positiboa lortzen laguntzen du eta ikaslearen aldeko iritzia ematen dio irakasleari. | |
| Lan akademiko bat egiteko edo azterketa bat prestatzeko, ahalegin intelektual handia egin behar du ikasleak. Funtsezkoena edukietan asmatzea da, eta ikasleek irakasleak planteatutako galderei eta oharrei erantzutea. | |
Lan edo azterketa bat aurkezteak eragin positiboa edo negatiboa izan dezake kalifikazioan. Ezaugarri horiek, azterketa batean nahiz | lan akademiko batean, dokumentuaren edo ariketaren kalitateari eta ikasleak azterketa hori egiteko jarri duen interesari buruzko lehen ikuspegi orokorra ematen diote irakasleari. “Ondo aurkeztutako lan bat zuzentzea errazagoa da irakaslearentzat, eta balorazio ona egiteko aurresaten du”, dio María del Mar Vázquez Sevillako Unibertsitatean 20 urte baino gehiagoko irakaskuntza esperientzia duen Filosofiako doktoreak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
lan akademiko | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
lan akademiko bat | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |