Emaitzak: 2
2021 | ||
Eskaintza zabaltzeak, egokitzeak eta, nolabait, pertsonalizatzeak formazioarekiko irakasleen pertzepzioa aldatzen | lagun dezakeela uste du NE1 ek, arestian esan legez, horietako zenbaiti goitik behera datorren zerbait dela iruditzen zaielako, eta ez diela haien beharrei erantzuten, beraz. Zehazten duenaren arabera, bi irakasle mota daude prestakuntza beharrari dagokionez: | |
Helburu horretan, ikas prozesuetan sortzaileen esku hartzeak asko | lagun dezakeela uste dute LIR1 ek eta IEE1 ek. Lehenik eta behin, herri gisa kultura komunitatea ezagutzeko eta horretara hurbiltzeko parada izateko; bigarrenik, kanonikoak diren edo ikasleengandik hurbilagokoak izan daitezkeen sortzaileak eurak eta haien obra bertatik bertara ezagutzeko, kultura transmisioari eutsi nahi bazaio; eta, azkenik, nerabeak biharko sortzaileak izango badira, eta, hortaz, kultura komunitate horren parte ere bai, sormen prozesuak egiazki nola gertatzen diren ezagutzeko eta ulertzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lagundu | 2 (0,01) |
Lehen forma
lagun | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lagundu ezan | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
lagundu ezan uste | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |