Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2011
‎Parisera joan zenean ere, Madrilen bezala, oso herabea zen eta lagun taldearekin harremanak edukitzeko gaitasunik gabea. Hitz egiteko zuen handiki itxuraren atzean gordetzen zen haren fobia soziala.
2015
‎Smartphone en eta Whatsapp aplikazioaren eskuragarritasunaren ondorioz Tuentigainbeheran etorri den arren (Martin, 2014), garrantzitsua da arreta jartzea, gure ikerketakbezala, beste hainbatek (Barker, 2009; Brown eta Larson, 2009; Roberts, Henriksen eta Foehr, 2009; Jakubowicz, 2010; Rubio Gil, 2010; Callejo eta Gutierrez, 2012) deskribatu duen joerari, hots, edonon eta etengabe lagun taldearekin harremanetan egoteko joerari.
‎3.2 Gipuzkoako nerabearen eta lagun taldearen harremana, ikus entzunezko kontsumoaridagokionez
‎Azpimarratu beharra dago, honi dagokionez, beste hainbat ikerketatan ereemaitza beretsuak lortu direla (ikus, esaterako, Barkhuus, 2009). Gure ustea da, Callejok (2010eta 2012) ondo azaltzen duen bezala, gaztetxoak ez direla askatasunez mintzatu ikertzailearekin, nerabezaroak berak duen izaeragatik (pertsona heldua da ikerlaria, ezezaguna nerabearentzat, eta horrek distantzia berezkoa ezartzen du nerabearen eta ikerlariaren artean), are gehiago, lagun taldeko harremanez edota gatazkez hitz egin nahi bada gaztetxoekin. Horrez gain, nerabeabere ingurune sozialaren parte bada ere, ez du zertan kontziente izan behar talde eraginenexistentziaz, eta gainera zailtasunak izan ditzake maila honetako elkarrizketei aurre egiteko.Horregatik guztiagatik, uste da nerabeek ukatu egin dutela talde eragina dagoenik haienkontsumoan edo, beste barik, ezjakintasuna dutela gaiaren aurrean.
Lagun taldeko harremanei gagozkiola, ikerlanak agerian uzten du lagun taldea nerabeennegoziazio eta adostasunen ikaskuntza prozesuan adierazlea dela, ikus entzunezkoakaukeratzerako eta partekatzerako orduan ere bai. Horrez gain, nabarian uzten dudigitalizazioaren ondoren hedatu diren sozializazio eremu berrien beharra.
2017
‎Guzti horregatik, nerabezaroan oso garrantzitsuak dira lagun taldeko harremanak. Nerabeak burujabetasuna lortzeko bidean, lagunartea da familia berria eta haiengan jarriko ditu lehen familiarekiko zituen lotura afektibo guztiak.
‎Hala, urtero, udaletxearen aurreko landan batzen dira berangoztarrak eta hainbat kanpotar, bakailaoa pil pilean prestatzen eta dastatzen gozatzeko. Bide batez, herriko lagun taldeen arteko harremanak sendotu gura dituzte. Gastronomia erakustaldiaz gainera, umeentzako jolasak eta dantzaldia egoten dira Bakailao Egunean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia