Emaitzak: 7
2011 | ||
Parisera joan zenean ere, Madrilen bezala, oso herabea zen eta | lagun taldearekin harremanak edukitzeko gaitasunik gabea. Hitz egiteko zuen handiki itxuraren atzean gordetzen zen haren fobia soziala. | |
2015 | ||
Smartphone en eta Whatsapp aplikazioaren eskuragarritasunaren ondorioz Tuentigainbeheran etorri den arren (Martin, 2014), garrantzitsua da arreta jartzea, gure ikerketakbezala, beste hainbatek (Barker, 2009; Brown eta Larson, 2009; Roberts, Henriksen eta Foehr, 2009; Jakubowicz, 2010; Rubio Gil, 2010; Callejo eta Gutierrez, 2012) deskribatu duen joerari, hots, edonon eta etengabe | lagun taldearekin harremanetan egoteko joerari. | |
3.2 Gipuzkoako nerabearen eta | lagun taldearen harremana, ikus entzunezko kontsumoaridagokionez | |
Azpimarratu beharra dago, honi dagokionez, beste hainbat ikerketatan ereemaitza beretsuak lortu direla (ikus, esaterako, Barkhuus, 2009). Gure ustea da, Callejok (2010eta 2012) ondo azaltzen duen bezala, gaztetxoak ez direla askatasunez mintzatu ikertzailearekin, nerabezaroak berak duen izaeragatik (pertsona heldua da ikerlaria, ezezaguna nerabearentzat, eta horrek distantzia berezkoa ezartzen du nerabearen eta ikerlariaren artean), are gehiago, | lagun taldeko harremanez edota gatazkez hitz egin nahi bada gaztetxoekin. Horrez gain, nerabeabere ingurune sozialaren parte bada ere, ez du zertan kontziente izan behar talde eraginenexistentziaz, eta gainera zailtasunak izan ditzake maila honetako elkarrizketei aurre egiteko.Horregatik guztiagatik, uste da nerabeek ukatu egin dutela talde eragina dagoenik haienkontsumoan edo, beste barik, ezjakintasuna dutela gaiaren aurrean. | |
| Lagun taldeko harremanei gagozkiola, ikerlanak agerian uzten du lagun taldea nerabeennegoziazio eta adostasunen ikaskuntza prozesuan adierazlea dela, ikus entzunezkoakaukeratzerako eta partekatzerako orduan ere bai. Horrez gain, nabarian uzten dudigitalizazioaren ondoren hedatu diren sozializazio eremu berrien beharra. | |
2017 | ||
Guzti horregatik, nerabezaroan oso garrantzitsuak dira | lagun taldeko harremanak. Nerabeak burujabetasuna lortzeko bidean, lagunartea da familia berria eta haiengan jarriko ditu lehen familiarekiko zituen lotura afektibo guztiak. | |
Hala, urtero, udaletxearen aurreko landan batzen dira berangoztarrak eta hainbat kanpotar, bakailaoa pil pilean prestatzen eta dastatzen gozatzeko. Bide batez, herriko | lagun taldeen arteko harremanak sendotu gura dituzte. Gastronomia erakustaldiaz gainera, umeentzako jolasak eta dantzaldia egoten dira Bakailao Egunean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lagun | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lagun talde | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lagun talde harreman | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |