Emaitzak: 5
2008 | ||
batetik, trebakuntza eredu berriak proposatzen ditu, ikaslearen lana oinarri hartuta betiere; bestetik, beste ikuspegi batetik begiratzen dio hezkuntzari, eta ikasleen jardueraren arabera antolatzen ditu programazioak eta metodologiak; gainera, unibertsitateko irakaskuntza eredu tradizionalaren nagusitasun ia erabatekoa hausten saiatzen da: noranzko bakarreko eskola magistralak, eskoletara | joatea borondatezkoa izatea eta azterketa (batez ere oroimena eta ulermena aintzat hartzen dituena). Erdu berria saiatzen da eskola magistralaren metodologia beste proposamen metodologiko batzuekin osatzen, ikaslearen jarduera eta protagonismoa gehiago kontuan hartzen dituen proposamenak egiten, alegia; horrez gain, irakaskuntza teoriko eta praktikoez baliatzen da, baita beste jarduera akademiko gidatu batzuez ere: | |
Kooperatiben errealitatean, kapital korporazio handi askotan bezala, ohikoa da zuzendariek ondo ikustea Batzar Nagusietara bazkide gutxi batzuk baino ez joatea. Ohiko argudioen artean, benetako interesa dutenak bai joaten direla aipatzen da, edo joatea ala ez | joatea borondatezko erabakia dela edo, bestela, kooperatibaren kudeaketan dagoen konfiantzaren ondorio hutsa baino ez dela, etab. | |
2012 | ||
Horretarako, zein banku kontutan ordaintzea nahi duten eta kitaren zenbatekoa adierazi dute, halakorik bada. Hornitzaileei Ordaintzeko Planera | joateko borondatezko erabakia adierazi ondoren, dagokion toki erakundeko diruzaintzak hornitzaile horiek ohiko ordainketetatik kanpo utziko ditu. Txandaka, baina ez aldi berean, hornitzaileek toki erakundera jo dezakete eta idatziz jakinarazi ordainketa mekanismora jotzeko erabakia. | |
2022 | ||
Kasu hauetan ez zen tratamendua aldatu eta aurretik antolatuta zuten moduan jarraitu genituen protokoloak, bai eguneko ospitalean edo ospitalizazioko geletan. Baina bagenuen alde txarra, haur hauek ez zituzten senideen eta lagunen bisitarik izan, arratsaldero | doazen borondatezko langileak ezin ziren hurbildu, ezta normalki banatzen ditugun liburu, ipuin eta jostailuak erabili. Normalki guraso batekin egoten ziren, hauek txandaka aldatzen ziren, beraz aita amentzat ere garai astuna bilakatu zen. | |
Kasu hauetan ez zen tratamendua aldatu eta aurretik antolatuta zuten moduan jarraitu genituen protokoloak, bai eguneko ospitalean edo ospitalizazioko geletan. Baina bagenuen alde txarra, haur hauek ez zituzten senideen eta lagunen bisitarik izan, arratsaldero | doazen borondatezko langileak ezin ziren hurbildu, ezta normalki banatzen ditugun liburu, ipuin eta jostailuak erabili. Normalki guraso batekin egoten ziren, hauek txandaka aldatzen ziren, beraz aita amentzat ere garai astuna bilakatu zen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
joan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
joan borondatezko | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
joan borondatezko erabaki | 2 (0,01) |
joan borondatezko langile | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |