Emaitzak: 7
2005 | ||
Mitxelena 1963: 48) mai legu edo eratorri/ konposatua baino ezin izan; bigarren honetarako euskal erro oinarrizkoagorik eta atzizkirik aurkitu ezinik edo, mailegutzat | jo beharra ikusten zuen.Geroztik mailegu izaera hori are seguruagotzat jo genezake: baldin etaLakarra 1995 en erakutsi zen legea, morfema barneko >: ·>: ·TVTV ezintasuna, 17 Hobeto esan, metatesi bikoitza, kalitatearena ere (fortis < > lenis) hor baita Mitxelenak ikusi bezala; ez dakit hau (d. laño< llano ere) bcste inon aztertu den, baina baluke intere sik morfema egitura mailako erregelei dagokienez.' 7h Orobat goiko! eiho eta bentana rekin: | |
2007 | ||
Azken urteotan hizkuntzen beharraren pertzepzioa aldatu da. Elebitasuna eskas geratu da eta bertze hezkuntza eredu eleanitzetara | jo beharra ikusten dugu. Nafarroako Administrazioak hori probestu du euskararen kaltetan. | |
2010 | ||
Baina testuaren analisia hori baino emankorragoa da. Van Dijkek beste maila batera | jo beharra ikusten du, aurrekoa baino maila altu edo orokorrago batera: makro egitura> analisira, hain zuzen. | |
2011 | ||
Aralar. Hainbat arrazoirengatik, Aralarrek ez du bilgune horretara | jotzeko beharrik ikusi, edo ez du baldintza egokirik izan, edo… Nafarroan egoera desberdina da, teorian bederen, han indar nagusia NaBai delako. Epe ertainera begira, eta indar metaketa oinarri, bietan antzera. | |
2012 | ||
Guk aztergai ditugun testu baliabideak jorratzeko testu gramatika edota testu (inguru) a kontuan izango duen gramatikagintzara | jo beharra ikusi dugu. Ondorioz, testua aztertzeko testu gramatikaren ikusmoldetik garatzen diren, mikroegitura eta makroegitura? | |
2014 | ||
Herritarrei informatzeaz aparte, Mankomunitateak enpresengana | jotzeko beharra ikusi du: " Arlo batzuetako jardueren ondorioz edo eremu konkretu batzuetan oso informazio zehatza zabaldu behar dela ikusita, industrialdeetako enpresa eta establezimendu guztiekin harremanetan jartzeko beharra ikusi dugu". | |
2022 | ||
Maria Asuncion Gonzalez de Chavez psikologoak" ahulen boterea" deiturikoaren adierazleak antzeman daitezke Gil-en ondorioetan. Gonzalez de Chavezen arabera, dominazio sisteman azpiratuak direnek, azpiratu izateagatik, ezintasunak dituzte beren beharrizanak aho betez asetzeko eta ondoezak garbiki adierazteko, eta hargatik bestelako estrategia batzuetara | jo beharrean ikusten dira; estrategia horiek osatzen dute" ahulen boterea". " Agresibitatea adierazteko eta inposatzeko zeharkako moduan baizik ez dira (…) pasiboki eta era ez zuzenean bada ere, ahalbidetzen dute ondoeza, haserrea eta erresumina adierazten", Gil-en hitzetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jo | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 2 (0,01) |
Argia | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - EHU | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
jo behar | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
jo behar ikusi | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |