2007
|
|
Lehiaketara aurkeztu ziren gazten arteko onena aukeratzeko orduan, jendeak berak izan zituen ahotsa eta botoa, bisitarien esku gelditu baitzen irabazlea aukeratzea. Horrelako kasuetan egin ohi denez, euro bateko ordainketa sinbolikoaren truke, orritxo bat banatu zuten jendartean, gazta baloratzeko orduan gogoan izan beharreko ohiko ezaugarriak
|
jendeak
ikas zitzan. Ekimen horrekin, kontsumitzaileengana hurbildu eta gaztaren inguruko kultura zabaldu nahi izan zuten, ohi ez bezalako gogoetak eraginez gaztazaleengan, norberaren gustua dena delakoa izan.
|
2011
|
|
Hau da, ez da sustapena bakarrik, horrek lotuta joan behar du errealitate kultural baten identifikazioari.Euskarak eta katalanak zein leku dute errealitate kultural horretan. Gai kulturaletik harago, zailtasunak daude hizkuntza aldetik. Zaila da lortzea unibertsitateek katalanezko edo euskarazko eskolak emateko aukera eskaintzea, irakurle postuen bidez. Bakarka eginez gero, gauza txikia da; baina gehituz gero, asko da, eta oso garrantzitsua da aukera ematea
|
jendeak
ikas dezan. Izatez, estatuak egin luke, baita Cervantes Institutuak ere.
|
2013
|
|
Diru hau gauzak konpontzeko erabili nahi dut
|
jendeak
ikas dezan, ideiak askatzeko.
|
2016
|
|
Moises eta Faraonen (maiuskulaz, izen nagusia) istorioa hamahiru aldiz kontatzen da Mustafa, Abdul, Ahmed.kontraesankorra (47, 15," Ardo errekak Paradisuan"; 5, 90," Edatetik gorde zaitezte!") portzierto, aurrena" Edatetik gorde zaitezte!", eta gero" Ardo errekak", seguru asko Zaydek aurrena Mustafa abstemioarekin hitz egin zuelako eta gero Abdul mozkortzioarekin. Koranaren obsesio nagusia da
|
jendeak
ikas dezan behar bezala jokatu ezean gehena dagoela eternitaterako. Muhammad gizarte analfabeto batean bizi zen; gaur egun testuak dauzkagu nonahi eta ez gara isildu ere egiten, ez dut imajinatu ere egin nahi zenbat hitz egingo zen orduan.
|
2018
|
|
Oroitzen naiz nola, nire haur denboran, kontsakrazio mementoan, denak" brau" belaunikatzen ginen mirariaren lekuko, Jainkoaren Gorputz eta Odol egin berriak adoratuz. Jakin behar da ostiaren altxatzea Erdi Aroan ere (XIII. mendean) sartua izan zela,"
|
jendeak
ikas zezan Kristoren Gorputza adoratzen". (1)
|
2019
|
|
Oker larria, baina ez bakarra, denetako eta betiko Lisboako Setioaren Historia horren azken orria orbanduko duena, gainerakoan tuba burrunbariz, danborren hotsez oparo hornitua, hainbeste liluramendu erretorikoz hornitua, soldadu osteak paradan formatuak, horrelaxe irudikatzen ditugu, infanteak eta zaldunak oina lurrean, ikur nazkagarriaren jaitsierari eta ikur kristauaren zein lusitanoaren eraikitzeari begira, ahots bakarraz oihu egiten dutela Gora Portugal, ezpatarekin ezkutuen kontra danbatekoak emanez, algara militar kementsuaz, eta ondoren erregearen aurreko desfilea, erregea bere oinekin zanpatzen ari da, mendekatzaile, mairuen odolaz gain, musulmanen ilgora, eta hau da bigarren okerra, burugabekeriarik gorena, bandera hori ez baitzen sekula Lisboako hormen gainean jaso, zeren, historialariak jakin lukeen bezala, banderan ilgora jartzearena otomanoen inperioaren asmazioa izan baitzen, bi edo hiru mende geroago. Haatik, Raimundo Silvak boligrafoaren punta quina horien gainean pausatu zuen, baina berehala pentsatu zuen handik kentzen bazituen, eta haiekin batera ilgora ere bai, orri osoan lurrikara bat nabarituko zela, dena amilduko zela, uneko handitasunak merezi zuen erremate duinik gabeko historia izango zela, eta ikasgai hau oso egokia da
|
jendeak
ikas dezan zer nolako garrantzia duen lehen begi kolpeaz kolore bakarreko edo anitzeko oihal zatia baizik ez denak, hainbat modutara koloreztatuak diren irudi ebakiak ere badituena, irudi hauek izan daitezkeelarik gazteluak eta izarrak, edo lehoiak, edo adarbakarrak, edo arranoak, edo eguzkiak, edo igitaiak, edo mailuak, edo zauriak, edo arrosak, edo sableak, edo aihotzak, edo konpasak, edo gurpi...
|