2001
|
|
Besoen exodoaren ondotik burumuinak ihes zebiltzala, salbazioekonomikoaren utopiak zabaldu ziren, hala nola kooperatiben edo Japoniakoenpresen antolaketak Ramuntxo Kanblongen ahotik eta Israelgo Kibutzen ereduaBenat Laxague aldudarraren eskutik. Hainbat
|
jende
Euskal Herritik kanpoko berenpromozio pertsonalari uko eginez,. Herrian Lan, egiteko itzultzen ziren.
|
2011
|
|
Beraz, XVI. eta XVII. mendeetan jadanik, euskaraz mintzatzen zen
|
jendea
euskal herrian bizi da, eta, bestalde, jende taldea ere bada.
|
2012
|
|
Adibide paradigmatikoa: Siberiako hotzaldia pairatzen ari garen honetan, zein da
|
jendea
Euskal Herriko Estepara, hau da, Erriberara, Lodosa Sartagudara, hango ikastola salbatzeko antolatu duten festara joatera animatzeko modurik eraginkorrena. Zalantza izpirik gabe, eskola zaharrekoa:
|
|
programa ederra... Horrelako edo antzeko jarrera baten alde iharduteko bada
|
jendea
Euskal Herriko zazpi probintzietan. Halere, ez dut pentsatzen ENAMen bideak, edo bide nagusiak behintzat, hortik joko duenik.
|
2015
|
|
Hiriguneen okupazioa:
|
jendea
Euskal Herriko errepideetan, herrietan eta hirietan batzen da, 24 orduz etengabe.
|
|
Herri Urratsera begira, bideo berezia egin dute Kaskaroteneakoek.
|
Jendeak
Euskal Herriko bazter guztietatik bidalitako bideo zatiekin osatu dute bideoklipa. Debagoienetik ere bidali dituzte irudiak, Arizmendi ikastolakoek, hain justu ere.
|
|
Ni ume nintzelarik gizartearen alde ilunak ikaragarriak ziren, anomaliak eskasak, eta uniformatzea kasik erabatekoa: noiz jakin izan genuen jende homosexualak ere izan bazirela, noiz transexualak, noiz hasi ziren arrunt bilakatzen azal beltzeko
|
jendeak
Euskal Herriko kaleetan, noiz gazteleraz eta frantsesaz besteko erdaraz entzuten, noiz katolizismoaz gainerako erlijioen gurtze tokiak irekitzen.... Egia da identitate bakar eta bakunaren defendatzaileak asko direla, baina erabat aldatu zaie eszenatokia, ezin dira bizi identitate horretan lasai asko, aitzitik, hura gartsu defendatu beharra dute.
|
|
Jin direnak gustuan itzuli dira beren lekuetara, ederki pasaturik, lagun zaharrak ikusirik eta lagun berriak eginik. Andana bat
|
jende
Euskal Herrikoa, Bizkaikoa partikulazki. NABOko bilkura ere egin da, Valerie Arrechea arra hautaturik federazioneko lehendakari.
|
2017
|
|
Ortillopitz, Euskal Pastizaren Museoa, Etxola animaleak, Hemengo Eztia, horiek denek gehiago. Munduan izan diren nahaskerien gatik pensatzen dute hortako
|
jendea
Euskal Herrirat jin dela, turismoarekin lanean ari direnek ere denek gehiago izan dute. Aurtengo udako manifestazioneak denak eginen dira ganden urtean bezala.
|
2018
|
|
Abertzaleak urtetan borrokatu gara turismoaren aurka, ez ordea, ez genuelakoz
|
jendea
Euskal Herrira etortzerik nahi, hain juxtu ere, ez genuelako folklorizatuak izan nahi. Herri Elkargoko turismoaren eskumena Miarritzeko auzapez Michel Veunac ekin partekatzen dut, baita ideia hau partekatu ere:
|
2022
|
|
Nahi luke bidaiariak halako apaiz
|
jenderik
Euskal Herriko elizetan. Nahi lukete euskal mitinlari sutsuenek halako abilezia, jendea liluratu, limurtu, seduzitu, suhartzeko...
|
|
Neanderthal ariako
|
jendea
Euskal Herriko mugan agertu zen, hego aldetik. Ez zen uste den bezalako kente basatia, bere trebeziaren probak utzi dizkigu.
|
2023
|
|
Ondare turismoarekin lotura duela uste du, ez daudelako «monumentaltasunera» ohituak: «Gerta liteke, adibidez, herrialde protestanteetako
|
jendea
Euskal Herrira etortzea eta hilerriek atentzioa ematea, ez heriotzarekin lotura eginda, baina hiri txikiak direlako, arkitektura ezberdina dutelako, haien jatorrizko herrialdearekin konparatuz».
|
|
Haiek dira portuan onartzen zaituztenak eta tramite guztiak egiten dizkizutenak. Lan giroari dagokionez, hemengo
|
jendea
Euskal Herrikoa bezalakoa da, oso langileak, baina hemen lan asko egiten dute. Batzuek zazpitik sei egun. Ez dute gozatzen.
|