Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 18

2003
‎Gipuzkoako Elkarteak bide horretan hasi du besteak beste irakaskuntzako lana. Ikastetxeetan bertsozaletasuna zabaltzeko, eta horrela bertso eskoletarako jende berria erakartzeko.
2005
‎Ikusgarri honek eztabaida sortu du eta hainbat hobe! Artistikoa oro har, ederra eta berritzailea izan da; bainaho rtik aparte, erronka batzuk (ez denak bistan dena) irabazi ditugu: bakoitzak beretik egitasmo komun batera bildu dira artistak; euskal kultura kasik batere ezagutzen ez zuen antzerki talde profesional batek (Theatre du Rivage) lan egin du euskal antzerkilariekin, gehienak hegoaldekoak, eta nahitaez, euskal publikotik aparteko jende berriak erakarri ditugu ikusgarrira. Azken erronka, eta ez gutiena:
2009
‎Diagnostikoa ere gogorra izan da: arazorik handiena jende berria erakartzea da. Bada bazkide talde txiki baina trinkoa, bada ideiarik, bada euskaldunik, bada lanik, bada baliabiderik... baina ez da transmisiorako indarrik, erreleborik, gazteagoen segidarik...
2014
‎Esan bezala baldintza berezirik ez dugu jartzen, berriki entrenamendu saio ireki bat ere egin dugu jende berria erakartzeko asmotan. Bestela, Facebook orria daukagu eta bertatik jarri daiteke jendea harremanetan gurekin, Texas Lasartearra Futbol club.
2015
‎Orain, beraz, jende berria erakartzea da erronka. Nola?
2018
‎Iritzia dut horren inguruko ideologia ezagutzeak, biltzeak eta egituratzeak lagundu dezakeela horren gizarteratzean azkenean, instituzioen esku ez ezik, herritarron esku ere badagoelako euskara beharrezko bihurtzea. Era berean, arlo instituzionalean mugitzen den euskalgintzak ere bere argudioak eguneratzeko beharrizana badu eta aspaldi ohartu ginen bestelako diskurtsoak behar ditugula jende berria erakartzeko euskararen erabilerara.
‎Ondo dago, beharrezkoa da, abertzaletasunaren mugak onartzea, baina askotan iruditzen zait subjektu berri horren bila, hegemoniaren bila, marrazten ari den hainbat bide orritan berebiziko ahalegina dagoela muga horiek estuegi jartzeko eta abertzaletasunak bere baitan dituen ahalmenak gutxiesteko. Kontuz, ea jende berria erakartzearen erakartzez ez den beste hainbat jende etsipenez betetzen.Azken hauteskundeetan Puigdemonten zerrendan joan den Hector Lopez Bofill izan da Katalunian arrisku honi buruz prozesuan zehar behin baino gehiagotan ohartarazi dutenetako bat, ez bakarra. Kezkagarriak (izan) dira bere ustez emantzipazio kolektiboaren ideia eta nazioarena lokabetzeko ahaleginak eta aberririk gabeko estatua sortzeko proposamenak, Kataluniako nazionalismoan sekulako higadurak sortuko zituzketelakoan.
‎Euskal lanak eta kultura nagusi izango dira programazioan. Dramaturgia garaikideak ere leku garrantzitsua izango du antzokiaren eskaintza eszenikoan. Klemarken proiektuaren beste helburuetako bat jende berria erakartzea da. Horretarako, gazteentzat eta neska mutilentzat zuzendutako berariazko ekimenak abian jarriko ditu.
2019
‎Udazkeneko eta neguko barietateak izanen dira eskainiko dituztenak: Astigarribiako gari arteko baba beltza, Herediako baba, Martina letxuga, Ajangizko ilarra, Gaubeako letxuga… Ekimenak hazien eta zaindarien erakusleiho izan nahi du, eta jende berria erakartzeko helburua dauka.
‎Lau gertakari handi antolatuak izanen dira G7koen bilera aitzin, gailurrean landuko dituzten gaien inguruan eta goren mailako parte hartzaileekin. Aukerak sortuko ditugu gure lurraldeaz mintza daitezen eta gure lurraldera jende berria erakartzeko: kazetariak, ordezkaritzak...
‎Hauek lirateke dinamizatzailearen eginbeharrak: Euskaraldiaren lantaldeak dinamizatzea, ekimenera jende berria erakartzea, komunikazio lanak egitea eta Euskaraldiaren inguruan antolatzen diren ekintzak gidatzea eta herriari begirako egitasmoak antolatzea. Interesdunek abenduaren 8ra arte izango dute curriculumak bidaltzeko aukera.
‎Hortaz, honako hauek izango dira bete beharreko oinarrizko lanak eta funtzioak: Euskaraldiaren lan talde ezberdinak dinamizatzea, ekimenera jende berria erakartzea, komunikazio lanak egitea eta Euskaraldiaren inguruan antolatzen diren ekintza ezberdinak gidatzea eta herriari begirako egitasmoak antolatzea.
‎Egun batean bonbilla piztu zitzaion, eta elkartea gobernatzen duen batzordean aurkeztu zuen ekimena. Eskari potentziala nahikoa zela iruditu zitzaien, ez zuela inbertsio handirik behar eta, gainera, jende berria erakar zezakeela girora.
2021
‎Beizaman babestutako etxebizitzak eraikitzeko Bizi Beizaman proiektua jarri zuten martxan Beizamako Udalak eta Urkome Urola Kostako landa garapeneko elkarteak 2008 urtean. Herrira jende berria erakartzeko eta bertakoa herrian gelditzeko asmoari tiraka, 2020ko uztailean, berriz, udalak eta Eusko Jaurlaritzak Beizamako eremuan gazteentzako alokairurako etxebizitza publikoak sustatzeko lankidetza akordioa sinatu zuten. Hitzarmen hori betez, Beizamako Udalak egin eta onartu ditu Urbanizazio Jarduketarako Programa (PAU) eta Birpartzelazio Proiektua, nahiz etxebizitzak eraikiko dituzten lurrak eman dizkio Eusko Jaurlaritzari, hark gune horretan alokairurako babes ofizialeko etxebizitzak eraikitzeko.
‎Fernandez de Martikorenak aipatu du Aste Nagusia izaten dela konpartsa handitzeko garaia: «Argi nabaritu dugu jende berria ez dela sartu, konpartsarik ez delako egon kalean; txosnek jende berria erakartzen dute».
‎Argi dut hortik jo behar dela. Bistan da jende berria erakarri behar dela, baina herri txikietako euskaltzaleei ez zaie bizkarra eman behar.
2022
‎Parte hartzaile gutxiago izan zituen 2020ko Euskaraldiak, baina balio izan zuen ariketa sozialaren inguruko mezua egonkortzeko, jende berria erakartzeko eta euskararen erabilera sustatu nahian dabiltzanen motibazioa indartzeko. Eta, gainera, hizkuntza ohituretan ere arrastoa utzi zuen bigarren aldiak:
‎Are, jende berria erakartzeko gaitasuna izan zuen ariketak 2020an: bost partaidetik bat berria izan zen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia