Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2007
‎Hasierako errealismoaren estadioan (7 urte), fantasia desagertzen da etahaurrak hasten dira eremu politikoa bizitzaren beste eremuetatik bereizten. Halaere, estadio horretan, politikarekin zerikusia duen guztia nahasi egiten dute.Connell ek (1971) nahasmendu horri Atazen Andela (The Task Pool) esaten dio.Hainbat iturritatik jasotako informazioan oinarrituz, adin horretako haur batek eraikitzen duen jarduera politikoei buruzko ikusmolde multzoa da atazen andela (Connell, 1971). Hala, haurrek jarduera eta lan politikoak nahasi egiten dituzte, eta, ondorioz, politikari guztiek lan berdina dute.
‎– Litekeena da haurrek nazio taldeen inguruan dituzten ezagutzak eta usteakzenbait informazio iturritatik (telebistatik, filmetatik, gurasoengandik, oporretatik) jasotako informazioan oinarriturik egotea.
2013
‎2 Ondoren, galdetegian jasotako informazioan oinarrituta, zuen herrian giza jarduerek sortutako eraginen balioespena egingo duzue. Horretarako, lehenik, saia zaitezte alderdi kaltegarriak eta onuragarriak, biak ala biak, topatzen.
‎Justifikazioko galderen erantzunetatik jasotako informazioan oinarrituz, osatu. Beraz,
‎Bete hutsuneak justifikazioko galderen erantzunetatik jasotako informazioan oinarrituz.
‎Justifikazioko galderen erantzunetatik jasotako informazioan oinarrituz, osatu. Beraz,
2014
‎c) Osa ezazue hiruren artean erakundeei buruzko atala, jasotako informazioan oinarrituta.
2017
‎Aldagailu automatikoek abiadura egokia zein den erabakitzen dute hainbat sentsoretatik jasotako informazioan oinarrituta: palankaren posiziotik, abiadura kaxara iristen diren minutuko biren kopurutik, azeleragailuaren pedalaren posiziotik eta abarretatik.
‎Ebaluazio sozialaren egituraketa ekitate matrizearen (3 taula) bidez egiten da. Ekitate matrizea analisi instituzionalean eta parte hartze prozesuan zehar jasotako informazioan oinarritzen da.
2022
‎Sentitzen dut, OpenAI adimen artifizialaren inguruko ikerketa enpresak entrenatutako hizkuntza eredu bat naizenez, ez dut neure burua entrenatzeko edo nire errendimendua hobetzeko gaitasunik. Informazioa eta laguntza emateko diseinatutako programa bat naiz, eta nire erantzunak aurrez jasotako informazioetan oinarritzen dira. Ez dut pertsonek bezala ikasteko edo hobetzeko trebetasunik.
2023
‎9 Ikerketa honetan landu diren gaiak eta ARRUE ikerketan jasotako informazioan oinarrituta eta inspiratuta aukeratu eta egin dira. Ikus ikerketa horren txostena:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia