Emaitzak: 11
2007 | ||
Hasierako errealismoaren estadioan (7 urte), fantasia desagertzen da etahaurrak hasten dira eremu politikoa bizitzaren beste eremuetatik bereizten. Halaere, estadio horretan, politikarekin zerikusia duen guztia nahasi egiten dute.Connell ek (1971) nahasmendu horri Atazen Andela (The Task Pool) esaten dio.Hainbat iturritatik | jasotako informazioan oinarrituz, adin horretako haur batek eraikitzen duen jarduera politikoei buruzko ikusmolde multzoa da atazen andela (Connell, 1971). Hala, haurrek jarduera eta lan politikoak nahasi egiten dituzte, eta, ondorioz, politikari guztiek lan berdina dute. | |
– Litekeena da haurrek nazio taldeen inguruan dituzten ezagutzak eta usteakzenbait informazio iturritatik (telebistatik, filmetatik, gurasoengandik, oporretatik) | jasotako informazioan oinarriturik egotea. | |
2013 | ||
2 Ondoren, galdetegian | jasotako informazioan oinarrituta, zuen herrian giza jarduerek sortutako eraginen balioespena egingo duzue. Horretarako, lehenik, saia zaitezte alderdi kaltegarriak eta onuragarriak, biak ala biak, topatzen. | |
Justifikazioko galderen erantzunetatik | jasotako informazioan oinarrituz, osatu. Beraz, | |
Bete hutsuneak justifikazioko galderen erantzunetatik | jasotako informazioan oinarrituz. | |
Justifikazioko galderen erantzunetatik | jasotako informazioan oinarrituz, osatu. Beraz, | |
2014 | ||
c) Osa ezazue hiruren artean erakundeei buruzko atala, | jasotako informazioan oinarrituta. | |
2017 | ||
Aldagailu automatikoek abiadura egokia zein den erabakitzen dute hainbat sentsoretatik | jasotako informazioan oinarrituta: palankaren posiziotik, abiadura kaxara iristen diren minutuko biren kopurutik, azeleragailuaren pedalaren posiziotik eta abarretatik. | |
Ebaluazio sozialaren egituraketa ekitate matrizearen (3 taula) bidez egiten da. Ekitate matrizea analisi instituzionalean eta parte hartze prozesuan zehar | jasotako informazioan oinarritzen da. | |
2022 | ||
Sentitzen dut, OpenAI adimen artifizialaren inguruko ikerketa enpresak entrenatutako hizkuntza eredu bat naizenez, ez dut neure burua entrenatzeko edo nire errendimendua hobetzeko gaitasunik. Informazioa eta laguntza emateko diseinatutako programa bat naiz, eta nire erantzunak aurrez | jasotako informazioetan oinarritzen dira. Ez dut pertsonek bezala ikasteko edo hobetzeko trebetasunik. | |
2023 | ||
9 Ikerketa honetan landu diren gaiak eta ARRUE ikerketan | jasotako informazioan oinarrituta eta inspiratuta aukeratu eta egin dira. Ikus ikerketa horren txostena: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jaso | 11 (0,07) |
Lehen forma
jasotako | 11 (0,07) |
Argitaratzailea
Ikaselkar | 5 (0,03) |
UEU | 3 (0,02) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
jaso informazio | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
jaso informazio oinarritu | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |