Emaitzak: 5
2007 | ||
Udan, orduan behar izaten dute gehien ura ficusek; beraz, astean bitan edo hirutan ureztatu behar dira. Ficusek argi kokaleku bat behar dute, nahiz eta familian hainbat eta hainbat ale dauden, eguzki izpien eraginpean | jarriz gero kolore bereizgarriak galduko lituzketenak. Halaber, Ficus rastreroak lehortu egin daitezke, eguzkiak gogor jotzen badu. | |
2012 | ||
zelula basalen kartzinoma (eguzkiak jotzen duen guneetan gertatzen den no melanoma ohikoena); zelula ezkatatsuen kartzinoma (sudurraren goiko aldean, kopetan, beheko ezpainean eta eskuetan edo erre diren eremuetan sor daiteke); eta melanoma, agresiboena, bere itxura beltzaxoagatik identifikatzen erraza. Komeni da azala gutxienez hilean behin begiratzea eta arreta berezia | jartzea kolorez edo formaz aldatu diren orbanei. Melanomen %90 UV izpien eraginpean egoteari lotuta dago. | |
larruazal zuria izatea eta tximisten eraginpean denbora asko igaro izana; erraz erretzea eta haurtzaroan eguzki erredurak izatea; ordu asko eguzkitan egotea (aisialdian edo lanean) edo denbora laburrean (oporretan, adibidez) gogor egotea; beltzarantzeko kabinak erabiltzea; 50 ilargitik gora izatea; familiako azal minbizia izatea; 50 urtetik gorakoa izatea; Hala ere, faktore horiek ez izateak ez du inor baztertzen. Azalaren autoazterketa melanomen bila Euromelanoma kanpainak larruazala berrikustea gomendatzen du, gutxienez hilean behin, eta arreta berezia | jartzea kolorez edo formaz aldatu diren orbanei, gainerakoetatik desberdinak baitira, asimetrikoak baitira, ukitze latza baitute, hainbat koloretakoak, 5 mm baino gehiago neurtzen dute, pikatu, sandi egiten dute, gainazal distiratsua dute edo orbaindu gabeko zauria dirudite. Arau nemotekniko bat dago gogoan izaten laguntzeko: | |
2014 | ||
lehenbizi haurtxoaren esku bat askatzen da, eta, azkenean, modu independentean igotzen eta jaisten uzten zaio. 2 Nire lehen puzzlea Joko hau lagundu haurrak psikomotrizitatea garatzea fina eta ikasi espazioan objektuak jartzen. | Jarri kolore kartoi mehea gainazal lau batean eta bestean paisaia sinple bateko elementuak marraztu eta ebakitzen dira, hala nola etxea, eguzkia, lorea, hodeia edo txoria. Helduak kartoi mehean jartzen ditu piezak, haurrak ikus dezan zein den bakoitzaren leku logikoa eta non dagoen. | |
2023 | ||
Etxetik kanpo, Immunologia Klinikoaren, Alergologiaren eta Asma Pediatrikoaren Espainiako Elkarteak (SEICAP) nabarmentzen duenez, oso ingurune landaredunetan erabil daiteke: galtza luzeak, mahuka luzeko alkandorak eta galtzerdiak jantzi. ez | jarri kolore deigarriko arropa. ez erabili eltxoak erakar ditzaketen kolonia edo lurrinik. ugaltzen diren eremuak (lakuak, urmaelak) eta ordu aktiboenak (egunsentian eta ilunabarrean) saihestea. Eltxoak uxatzen dituzten produktuei dagokienez, ez dira gomendatzen 2 urtetik beherakoentzat. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jarri | 5 (0,03) |
Lehen forma
jartzea | 2 (0,01) |
Jarri | 1 (0,01) |
jarri | 1 (0,01) |
jarriz gero | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
jarri kolore | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
jarri kolore bereizgarri | 1 (0,01) |
jarri kolore deigarri | 1 (0,01) |
jarri kolore kartoi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |