Emaitzak: 5
2010 | ||
Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera. Ikasketa estrategia onenak dituzten ikasleek beren prestakuntzarekin | jarraitzeko aukera gehiago dutela egiaztatu da. Jarduera osagarriak egitea, ikasgelako edukiak eguneratuta izatea, ikasgelara edo tutoretzetara erregulartasunez joatea eta irakasleei zalantzak azaltzea dira hezkuntza sisteman jarraituko dutela aurreikus dezaketen ikasleen jardueretako batzuk. | |
2011 | ||
Arau berriak arreta berezia eskaintzen die aurrekonkurtsoko konponbideei, eta zordunaren kaudimengabezia egoerari irtenbidea ematen dio, likidazioa saihesteko. Horrek zerikusia du lehiaketaldira iristen diren enpresen zorra birfinantzatzeko aukerarekin, ur gainean atera eta beren jarduerarekin | jarraitzeko aukera gehiago izan dezaten. Horretarako, mekanismo batzuk daude: | |
2012 | ||
Era berean, Munduko Bankuak “Toward an Equal Start (2012) ” eta UNICEFek eta REFak egindako “Roma Early Childhood Incluir” (JASO) txosten berriak, besteak beste, zehazten dute haur ijitoen hezkuntza emaitzak handitu egiten direla hezkuntza zerbitzuen kalitateagatik eta zaintza goiztiarragatik. Munduko Bankuaren txostenaren emaitzek, Bulgarian, Txekiar Errepublikan, Hungarian, Errumanian eta Eslovakian egindako eskualdekako inkestetan oinarritua, erakusten dute eskolaurreko hezkuntzara sartzen ziren haurrek askoz nota hobeak zituztela eta bigarren hezkuntzan | jarraitzeko aukera gehiago. | |
2020 | ||
Gainera, funtsezkoa da haur bakoitzarentzat eskolaurreko urte bat gutxienez ematea, hezkuntza hori baita eskolatzearen etapa bakoitzaren oinarria. Eskolaurreko hezkuntza osatzen dutenek hobeto ikasten dute, eskolan | jarraitzeko aukera gehiago dituzte eta helduarora iristean ekonomia eta gizarteei gehiago laguntzen diete. Hezkuntza aurrekontu nazionalen %10 gutxienez eskolaurreko hezkuntzari esleitzeak sarbide unibertsala lortzen lagunduko du, baina 2017an munduko hezkuntza aurrekontuen %6, 6 baino ez zen erabili. | |
2021 | ||
Beste gazte askorentzat futbola dena da niretzako dantza. Elgoibarren gazte gehienak futbolean hasten dira, baina iristen da puntu bat ezin dutena aurrera jarraitu, futbolak ez duelako denentzako aukera ematen, baina dantzari etorkizun luzeagoa ikusten diot, aurrera | jarraitzeko aukera gehiago ematen du. Hala ere, zaila dauka dantzak kirolarekin konpetitzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jarraitu | 5 (0,03) |
Lehen forma
jarraitzeko | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
barren.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
jarraitu aukera | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
jarraitu aukera gehiago | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |