Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2010
‎Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera. Ikasketa estrategia onenak dituzten ikasleek beren prestakuntzarekin jarraitzeko aukera gehiago dutela egiaztatu da. Jarduera osagarriak egitea, ikasgelako edukiak eguneratuta izatea, ikasgelara edo tutoretzetara erregulartasunez joatea eta irakasleei zalantzak azaltzea dira hezkuntza sisteman jarraituko dutela aurreikus dezaketen ikasleen jardueretako batzuk.
2011
‎Arau berriak arreta berezia eskaintzen die aurrekonkurtsoko konponbideei, eta zordunaren kaudimengabezia egoerari irtenbidea ematen dio, likidazioa saihesteko. Horrek zerikusia du lehiaketaldira iristen diren enpresen zorra birfinantzatzeko aukerarekin, ur gainean atera eta beren jarduerarekin jarraitzeko aukera gehiago izan dezaten. Horretarako, mekanismo batzuk daude:
2012
‎Era berean, Munduko Bankuak “Toward an Equal Start (2012) ” eta UNICEFek eta REFak egindako “Roma Early Childhood Incluir” (JASO) txosten berriak, besteak beste, zehazten dute haur ijitoen hezkuntza emaitzak handitu egiten direla hezkuntza zerbitzuen kalitateagatik eta zaintza goiztiarragatik. Munduko Bankuaren txostenaren emaitzek, Bulgarian, Txekiar Errepublikan, Hungarian, Errumanian eta Eslovakian egindako eskualdekako inkestetan oinarritua, erakusten dute eskolaurreko hezkuntzara sartzen ziren haurrek askoz nota hobeak zituztela eta bigarren hezkuntzan jarraitzeko aukera gehiago.
2020
‎Gainera, funtsezkoa da haur bakoitzarentzat eskolaurreko urte bat gutxienez ematea, hezkuntza hori baita eskolatzearen etapa bakoitzaren oinarria. Eskolaurreko hezkuntza osatzen dutenek hobeto ikasten dute, eskolan jarraitzeko aukera gehiago dituzte eta helduarora iristean ekonomia eta gizarteei gehiago laguntzen diete. Hezkuntza aurrekontu nazionalen %10 gutxienez eskolaurreko hezkuntzari esleitzeak sarbide unibertsala lortzen lagunduko du, baina 2017an munduko hezkuntza aurrekontuen %6, 6 baino ez zen erabili.
2021
‎Beste gazte askorentzat futbola dena da niretzako dantza. Elgoibarren gazte gehienak futbolean hasten dira, baina iristen da puntu bat ezin dutena aurrera jarraitu, futbolak ez duelako denentzako aukera ematen, baina dantzari etorkizun luzeagoa ikusten diot, aurrera jarraitzeko aukera gehiago ematen du. Hala ere, zaila dauka dantzak kirolarekin konpetitzen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia