Emaitzak: 10
2001 | ||
Irakasle askok ikasleeientzun, ikusi edo igarritako zerbaitetan oinarrituta erabaki dituzte sarritan klasekozereginak: errakuntzaren bat, ez | dakiten zerbait... Baina normalean egikera horri ezzaio garrantzirik eta sistematizaziorik eman. | |
itzala tradizioa da Chamisso rentzat; herri baten kultura eta sena. Horiek galtzea, aberririk gabe gelditzea daChamisso rentzat, eta horretaz | bazekien zerbait frantses jaio, aleman bizi etainondar sentitzen zen Chamisso k: hain zuzen ere, kritikariek harreman zuzenaikusi izan dute Chamisso ren sorterri ezaren eta Schlemihl en itzal galduarenartean. | |
2010 | ||
Senide bakoitzak modu ezberdin batean egiten dioaurre diagnostikoari. Hala ere, modu batean edo bestean, etorkizuna ezezaguna da, zaintzaileak | badaki zerbait larria gertatzen ari dela, baina ez daki zehazki zer den, kezka eta beldurra dira momentu horretako sentimendu nagusiak. Zaila da gaixotasuna onartzea, ulertzea eta aldi berean egoerari aurre egitea. | |
NDFren rolari dagokionez, kritikatu ziren, aldebatetik, instituzio horrek ezartzen zituen neurriak edo baldintzak, zeren eta Asiakokasuan oso nabarmen gelditu baitzen guztiz desegokiak zirela eta eztabaidatu zenbere lana «azken mailegu emaile gisa» honekin «arrisku moral» arazoa ager zitekeelako. Hau da, NDFk krisian dauden herriak erreskatatzean edo laguntzeanportaera arriskutsuak desagertzeko oztopoa izan daiteke, arriskuzaleek | badakitelako zerbait gertatuz gero, laguntza jasoko dutela. Eta NDFren hutsegiteak instituzio bikien arteko lehen gatazka sortu zuen Munduko Bankua ez zelako ados egonNDFk erreskate politiketan ezarritako baldintzekin. | |
2011 | ||
Musika azkarra bada, | badakizu zerbait garrantzitsua gertatzen ari dela. | |
2012 | ||
Elebidun hartzailea: | badakite zerbait euskaraz baina euskaldun | |
2014 | ||
Lagunak eta ni ikastola berera joaten ginen, etainstitutu berera gero. Elkarrekin pasatzen genuen eguna, baita solfeo orduak ere; bainabat batean haiek nik ez | nekien zerbait zekiten. Zerbait oso handia. | |
Posible da «polizia ofizial»en probak modu familiarrago batean pentsatzea ekartzea, eta ez hainbeste modu abstraktuan. Ume gehienek ez diete garrantzirik ematen mendiei, eta ez dute pentsatzen besteek begiratzean zer ikusiko duten, baina eskolaurreko gehienek | badakite zerbait panpinei, poliziei eta gordetzeari buruz. Horregatik, posible da ume txikiek funtsean egozentrismoa erakustea beren berehalako esperientziatik haratagoko egoeretan. | |
2019 | ||
Pertsonaia basoanbarrentzen zenean, beldur ginen. | Bagenekielako zerbait gerta zitekeela, bagenekielako zerbait gertatukolitzatekela. Kontaera geldotzen zen. | |
Pertsonaia basoanbarrentzen zenean, beldur ginen. Bagenekielako zerbait gerta zitekeela, | bagenekielako zerbait gertatukolitzatekela. Kontaera geldotzen zen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 10 (0,07) |
Lehen forma
badakite | 2 (0,01) |
Bagenekielako | 1 (0,01) |
badaki | 1 (0,01) |
badakitelako | 1 (0,01) |
badakizu | 1 (0,01) |
bagenekielako | 1 (0,01) |
bazekien | 1 (0,01) |
dakiten | 1 (0,01) |
nekien | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin zerbait | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin zerbait gertatu | 2 (0,01) |
jakin zerbait euskara | 1 (0,01) |
jakin zerbait frantses | 1 (0,01) |
jakin zerbait garrantzitsu | 1 (0,01) |
jakin zerbait jakin | 1 (0,01) |
jakin zerbait larri | 1 (0,01) |
jakin zerbait panpina | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |