Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2002
‎Nolanahi ere, badakizu publizitatean eskainitako kontratu baldintzak bete behar dituztela erakunde horiek.
2006
‎Batzuetan, publizitateak egiten duen eskaintzak murriztapen esanguratsuak izaten ditu, eta horiei buruzko garrantzizko informazioa beste toki batean ematen da igorpen zeinu bat erabilita (adibidez, izartxo txiki bat erabiliz); jokaera horren ondorioz, hartzailea nahasten bada, alderdi erakarlearen mezuak engainuzko izaera izango luke (Tato, 2003: 9) 117 Halere, 90eko hamarkadan, indarra galdu zuen mezuan amuak duen garrantzia, eta jurisprudentziak mezuaren arreta erakarleari buruzko beste interpretazioa eman zuen; izan ere, kontsumitzaile arruntak jakin badaki publizitate promozio baten murriztapenak edo mugak letra txikian kokatzen direla, horretara ohituta dago, normalean mezuan agertzen diren igorpenek murriztu egin ohi baitute produktu edo zerbitzuak eskaintzen duena (Tato, 2003: 9) 118.
‎Hausnarketa horrekin, publizitateak dituen alderdi edo ikuspegiei buruzkoarekin? erraza da jakitea Publizitate Zuzenbidea zein helburutara bideratu behar den. Lehendabizi, informazio eskubidearen zerbitzura egon du, zeren eta ez baita ahaztu behar kontsumitzaileei zuzendutako zerbitzutzat jo daitekeela publizitatea.
2010
‎Zalantzarik gabe, indartsu lagunduko lukeen baldintza da, baina gaur egun oraindik garapena sistemen aniztasunarekin gertatzen da. Televidente 2.0 esparrutik atera eta beste azterlan batzuetan oinarritzen bagara, badakigu publizitate agentziek, iragarleek, garatzaileek, sistema eragile desberdinek garapena zailtzen dutela, baina, azkenean, garatu egiten dute: agian, hori bai, sistema eragile bakar batera mugatuz.
2012
‎Batzuetan, publizitateak egiten duen eskaintzak murriztapen esanguratsuak izaten ditu, eta horiei buruzko garrantzizko informazioa beste toki batean ematen da igorpen zeinu bat erabilita (adibidez, izartxo txiki bat erabiliz); jokaera horren ondorioz, hartzailea nahasten bada, alderdi erakarlearen mezuak engainuzko izaera izango luke (Tato, 2003: 9) 159 Halere, 90eko hamarkadan, indarra galdu zuen mezuan amuak duen garrantziak, eta jurisprudentziak mezuaren arreta erakarleari buruzko beste interpretazio bat eman zuen; izan ere, batez besteko kontsumitzaileak jakin badaki publizitate promozio baten murriztapenak edo mugak letra txikian kokatzen direla, horretara ohituta dago, normalean mezuan agertzen diren igorpenek murriztu egin ohi baitute produktu edo zerbitzuak eskaintzen duena (Tato, 2003: 9) 160.
‎Hausnarketa horrekin, publizitateak dituen alderdi edo ikuspegiei buruzkoarekin? erraza da jakitea Publizitate Zuzenbidea zein helburutara bideratu behar den. Lehendabizi, informazio eskubidearen zerbitzura egon du, zeren eta ez baita ahaztu behar kontsumitzaileei zuzendutako zerbitzutzat jo daitekeela publizitatea.
2013
‎Horren guztiaren ondorioz, mezuak ez dira osasungarriak izango, edo, bestela, produktu jakin batzuk erosteko esango diete gurasoei. Eta «komunikabideei» dagokienez, telebistaz gain, denok dakigu publizitatea Facebook, YOutube, Twitter, posta elektronikoko mezuetan eta telefono adimendunetan ere ematen dela. Marketin digitalaren mehatxu berria da, eta abantaila ekonomiko askoz txikiagoa du (elikagai industriarako).
2014
‎Gainera, aparteko elikagaien iragarkietan agertzen dira, oso ongi diseinatuak, arreta erakartzeko, adibidez, gosaritarako zerealen iragarkietan. Badakigu publizitateak elikadura hauteskundeak eta txikienen dietak alda ditzakeela, eta, horri esker, sakondu egiten du ‘Haurren eta haurren obesitatearen publizitatea’ artikulua. Inkesta honetan, haurren% 30,3k eta% 47,6k beti ikusten dute telebista jaten ari direla.
2019
‎Edonola ere, debeku horrek ez ditu gazteak publizitatearen eraginetik libratuko. Oraindik ez dakigu publizitate mota horrek epe ertain edo luzera zer ondorio izan ditzakeen; hortaz, arduragabea da iragarki horiek gailu eta euskarri guztien bidez zabaltzea, aintzat hartu gabe gizatalde kalteberenetan izan dezakeen eragina.Zeintzuk dira administrazioek hartu lituzketen neurriak arazoari aurre egiteko. Lehenik eta behin, joko eta apustuen publizitatea arautu litzateke. Espainiak Jokoaren Legea noiz onartuko zain gaude aspalditik, horrek ekarriko dituen berritasunak garrantzitsuak izan daitezkeelako.
2020
‎Aditu hauen artean maiz aipatutako beste kezka bat negozio ereduen ingurukoa izan zen. Hedabideek orain gutxi arte publizitatearen bidez eskuratzen zituzten baliabideen zati handi bat sarean inbertitzen da eta komunikabideek, oro har, ez dute jakin publizitatearen migrazio horri galga jarriko liokeen alternatiba bat eraikitzen. Hori litzateke azken urteotan komunikabideek bizi duten egiturazko krisiaren arrazoi nagusietako bat.
2023
‎Pauta egitea izan zen lehen lana, orrialdeen eta gaien banaketa egitea, alegia. Goizeko pauta beti da behin behinekoa egunkari batean, baina egun hartan are behin behinekoagoa zen, oraindik ez baikenekien publizitaterik izango ote genuen eta, izatekotan, zenbat izango zen.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia