Emaitzak: 9
2001 | ||
(4) Gaitasun estrategikoa: Hiztunek ez | dakite oso ondo adierazten zer dagoenplazan, eta, holako bat, erabiltzen dute (konpentsazioa). | |
Non daude Jasone Osoro, Unai Iturriaga eta besteak? Egon badaude, bainanon ez | dakit oso ondo. Seguru nago egongo dela nik baino hobeto idazle berriezhitz egingo duenik. | |
2007 | ||
Horren guztiaren ondoren, gaur egungo egoera oraindik (edo dagoeneko) nahasi samarra da. Nolabaiteko milurtekoko esperantza/ beldurra nahasiak ez diraguztiz desagertu, baina ez | dakigu oso ondo nola epaitu. Bestalde, zientzia munduageureganatzeko ikuspegi ia garrantzitsuena bilakatua dugu, besteak alboratuz (kontuan izanik zientzia munduaren ikuspegi orohartzaile gisa erlijioa bera bainozabalduago dagoela eta, askotan, berau baino orokorragoa ere badela). | |
Kazetari gaztea mutu gelditu da, ez | daki oso ondo zer eskatzen zaion. Izerdia nabaritu du eskuetan, baina, ezertan hasi aurretik, konturatu da ezen eskuetako izerdia icebergaren gailurra besterik ez dela, zeren, izerditan, gorputz osoa baitauka, eta hats nabaria du. | |
2010 | ||
Beste aldetik, herrialde industrializatuek ez | zekiten oso ondo nola defendatunazioarteko ekonomia harremanak. 1971tik aurrera Bretton Woods en sistemaapurtuta zegoen; petrolioaren prezioaren igoerak ahulezia berri bat agerian utzi zueneta atzerapen orokor eta sakona areagotu zuen. | |
2011 | ||
Beldurra diote. Seme alaben aurrean ez | dakite oso ondo zelan erabili tresna hori. | |
Nahaste horien klinikaren konplexutasunak eta konplexutasun hori tratatzeko prestakuntza handirik ez edukitzeak kezkatzen ditu. Osasun mentaleko zentroetan sarritan ez dute | jakiten oso ondo nola diagnostikatu eta tratatu behar diren nahaste horiek. Sarritan ez dute diagnostikorako protokolo egokirik, tratamendurako terapia zehatzetan prestakuntzarik edo behar beste giza baliabide. | |
2015 | ||
Esan dugu, guk Aldundian araudira nahiko modu lotsatianekarri dugu, oso ondo ere ez genekien... Baina noski, guk plangintza eta araudi berria esku arteangenuelarik ezin genuen sartu gabe utzi, baina ez | genekien oso ondo zer jarri behar genuen. Nikuste dut, egiten ari den zerbaiten adierazle dela guk ere nola jaso dugun, oso argi ez geneukalakonola egin behar genuen, noraino joan gintezkeen proposamen honekin. | |
2017 | ||
Gaineratu behar da, irakasleek kezkak plazaratu dituztela konpetentzien ebaluazioari dagokionez. Oraindik ere, ohitura, informazio eta prestakuntza falta dela eta, ez | dakite oso ondo nola burutu soilik ebaluazioa, konpetentziak soilik aintzat hartuz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 9 (0,06) |
Lehen forma
dakite | 3 (0,02) |
daki | 1 (0,01) |
dakigu | 1 (0,01) |
dakit | 1 (0,01) |
genekien | 1 (0,01) |
jakiten | 1 (0,01) |
zekiten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin oso | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin oso ondo | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |