Emaitzak: 7
2012 | ||
Lekuaren eta materialaren bidez, haurraren interesa piztea eta haurrak elkarrekin komunikatzea lortu behar dugu. Hizkuntza, jakina, haurraren garapen kognitiboaren ardatza da, eta haur eskolan etengabe erabiltzen da edozein egoeratan (haur oihalak aldatzen direnean, jateko orduan, kantatzen denean...), baina horrek ez du esan nahi haurrei beste aukera batzuk eman behar ez zaizkienik hizkuntzaren aldetiko | jakin mina pizteko, elementu eta objektu berriak eskainiz. | |
Decrolyren psikologia globalistaren arabera, zeina mende batean zehar egindako ikerketen bidez egiaztatu baita, haurrek berek proposatutako gaietan oinarrituta lan egin daiteke, eta eskatzen den baldintza bakarra da maisuak jakitea, une egokian, zein teknika, zein ezagutza eta zein erreferentzia erabili behar dituen. Haur eskolatik lehen hezkuntzako bigarren mailara arte (2, 58/ 9 urte), aldi baterako interesguneak lantzen dituzte, ezusteko deritzenen bidez, hau da, familia giroan edo ingurunean | jakin mina piztu dieten objektuen bidez. Fruta bat edo abere bat, azterketa sentsorialaren bidez datu zehatzak ematen dituzten objektu behagarriak izan daitezke. Eskolan objektu horiek zentzumenen bidez aztertzen dira. | |
Interpretazioak probokatzea du helburu, ez irakastea. | Jakin mina piztu behar du, itxuraz ezdeusa den hori nabarmenduz. | |
Probokatzea. Garrantzitsua da entzuleen interesa eta | jakin mina piztea; horretarako, ideia edo pentsamenduak molde berrietan adierazten saiatu behar da, eta bisitariekiko loturak sortzen, ondo aukeratuta gaiak, erabili beharreko hizkera, egin beharreko galderak eta abar. | |
2016 | ||
s Interpretazioa probokazioa da; | jakin mina piztu behar du, bultzatu. | |
Enpresak esperientzia bat saltzen dio kontsumitzaileari lehiakideetatik bereizteko. Eta esperientziak berak produktuarekiko | jakin mina pizten du. Horrela, bezeroekiko lotura emozionala sortzen du enpresak. | |
Bezeroaren arreta erakartzen saiatuko da saltzailea, zerbaiten gaineko | jakin mina piztuz, azken uneko berriak emanez edota bezeroaren interesak identifikatuz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
jakin min piztu | 6 (0,04) |
Jakin min piztu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |