Emaitzak: 7
2005 | ||
Aristotelesen garaitik | badakigu informazio hitzak bi esanahi hauek gordetzendituela: batetik, objektu baten inguruko informazioa jasotzea, hau da, objektu batbehatu eta, horrela, informazioa ateratzea; bestetik, objektu bati forma ematea, kasu honetan erreala den zerbaiti, hots, formarik ez duen eta, ondorioz, opakua etaulertezina den zerbaiti forma ematea. | |
2006 | ||
Gurasoek haurraren egoerari etafamilia bizitzan dituen eraginei buruzko ikuspegi errealista badute, haurrarekin etahaien artean harreman hobea izango dute (Burr eta Klein, 1994; Query, Reichelteta Christoferson, 1990; Taanila eta beste, 2002; Taanila, Kokkonen eta Jarvelin, 1996). Taanila k (2002) dio etxean haurrarekin moldatzen | jakiteko informazio etaaholku praktiko gutxi jaso zituzten gurasoek segurtasun falta eta babesgabetasunhandiagoa sentitu zutela, jasotako informazioarekin gustura zeuden gurasoen bosthalako, hain zuzen. Alde horretatik, komeni da profesional bati egokitzea (psikologo edo gizarte langile bati) medikuak diagnostikoa ematen dien unetik gurasoentzat konfidentzialtasun eta segurtasun giroa sortzeko eginkizuna; une horretatikaurrera, profesionalaren ardura izango da guraso horiei etengabe laguntzea. | |
2007 | ||
Gainera, prentsa arduradun bati deitu eta eskaera egiten diozunean, batzuetannahikoa izaten da, zuzenean bidaltzen dizulako. Baina beste batzuetan, beraiekere ez | dakite informazio hori non dagoen. Hori bai dela profesionaltasun faltaeta espezializazio falta. | |
| Badakigu informazioaren muina (hainbat goi buruzagi) ipini behar dugula aurreren eta gainerakoa ostean: | |
2008 | ||
Salmentarik gehienak zein modutara gauzatu ziren | jakiteko informaziorik ez daukagun arren, Aguirre Sorondok datu batzuk eskaintzen dizkigu irudikatzeko nola txertatu ziren baselizenak zirkuitu komertzialean. Joaquin Suinagari, izateaz gain obren kontratatzailea ere bazenari?, adibidez, hilerri berria egiteagatik dirutan ordaindu ezinean, 1809ko maiatzean udalak 135 posturako lurrak eman zizkion Aurrekoaldekolandaretan edo Kortaondon (Aguirre, 1996: | |
2009 | ||
Informazio bategingo badugu, jarri egingo dugu nork jakinarazi duen hiru lagun hil direla, akatsabeti egon baitaiteke, edota ez dakit zenbat kalte eragin dituela, eta arrazoiaesandakoa dela. Kazetari gisa% 100ean ezin dugu | jakin informazio hori zuzenaden. Guk dakigu suhiltzaileak zer jakinarazi duen. | |
2011 | ||
Orain den dena Internet bitartez kontsultatzen da. Mutikotxo bat liburutegira doa eta ez daki liburu bat nola bilatu behar den; ez | daki informazio bat topatzen, ohitura hori galdu egin delako. Gaur egun, etxeetan ez dago entziklopediarik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin informazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin informazio hori | 2 (0,01) |
jakin informazio bat | 1 (0,01) |
jakin informazio ez | 1 (0,01) |
jakin informazio hitz | 1 (0,01) |
jakin informazio muin | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |