Emaitzak: 4
2004 | ||
Kritika horigainditzeko auziari beste modu batean heldu behar zitzaiola adierazi zuen. Horren iritziz, izaki batek min duen | jakiteko garrantzitsua ez da bere garunak c propietaterik baduen jakitea, gure kasuan c propietateak betetzen duen ro] kausal bera ba ote duen jakitea baizik.Gure kasuan c propietateak eragiten duen horixe bcra eragin dezake beste propietate batekbeste izakt batengan (edo gugan beste une batean). Horregatik, mina ez da identifikatubehar propietate edo gertakari neurofisiologiko orokor batekin, haiek gugan eragiten dutenarekin baizik, alegia, haien rol kausalarekin. | |
2010 | ||
Alzheimer gaixotasunaren ondorioz, gaitasun kognitiboaren mailaz mailakogainbehera gertatzen da eta, ondorioz, gaixoaren komunikazio gaitasunean hainbataldaketa gertatzen dira. Aldaketa horien nondik norakoak | jakitea garrantzitsua dagaixoarekiko komunikazioa hobetu ahal izateko. | |
Senideakgaixotasunaren ezaugarriekin bat datozen aldaketak gaixoarengan behatzean lasaiegon daitezke. ...aldaketaren aurrean urduri egondaitezke, eta ondorioz, ez dute ulertuko zeren ondorio diren gorabehera horiek.Gaixotasunari buruzko informazioa izateaz gain, horrelako kasu baten aurreanlaguntzen duten baliabideak (ikus 7.3 azpiatala) eskura izatea garrantzitsua da.Familiak laguntza handia behar izaten du eta zaintzailearen prozesua arintzekoadministrazioek eta elkarteek laguntza eskaintzen dutela | jakitea garrantzitsua da.Beharrezkoa da baliabide horiek planifikazioa egiteko orduan hasieratik ezagutzea.Gaixotasunari buruzko informazioa eta baliabideak ezagutzeaz gain, gaixotasunaren aurrean ezinbestekoa da senidearen eta zaintzailearen jarrerak nolakoa izanbehar duen ezagutzea, hau da, nola tratatu gaixoa?, nola komunikatu berarekin?, zer egin zerbait desegokia esaten duenean?, edota nola jokatu g... Hori guztia ezagutzea ezinbestekoa da eta ikasi beharrekoa. | |
2011 | ||
Analisiaren lehen egitekoa subjektuak nondik hitz egiten duen jakitea izango da; adibidez, amaren, lagunaren edo arrebaren tokitik hitz egiten duen jakitea, haietako batekin identifikatu zelako inkontzientean; bere irudimenezko besterentzea non kokatua dagoen | jakitea garrantzitsua izango da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
jakin garrantzitsu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin garrantzitsu ez | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |