Emaitzak: 8
2008 | ||
Beharbada klandestinitateak heziko zituela horrela, pentsatu nuen, aurrean dutena arakatzen, imintziorik txikiena interpretatzen, ikusten denaz harago begiratzen. Baina bazekiten begi horiek abegikorrak izaten ere, | bazekiten aurrean zutena balakuz hartzen, eta jakingo zutela pentsatu nuen, emakumeekin batez ere, gurtzaileak izaten. Emakume gazte batekin bizi zen. | |
2011 | ||
Hizkuntza batean hitz bat ez badaki irtenbide bat bilatzen du, eta beste hizkuntzaren hitza sartzen du; horri irtenbideak aurkitzea esaten zaio, errekurtsoak edukitzea. Izan ere, haurrak | badaki aurrean duenak beste hizkuntza hori ere ezagutzen duela. Haurrak baldin badaki aurrean duen entzuleak ez dakiela beste hizkuntza, ez du sekula beste hitz hori erabiliko, badakielako horrek ez diola balio.Zerbait negatiboa ba al du haur elebidun izateak. Zerbait hori, zera izan daiteke: | |
Izan ere, haurrak badaki aurrean duenak beste hizkuntza hori ere ezagutzen duela. Haurrak baldin | badaki aurrean duen entzuleak ez dakiela beste hizkuntza, ez du sekula beste hitz hori erabiliko, badakielako horrek ez diola balio.Zerbait negatiboa ba al du haur elebidun izateak. Zerbait hori, zera izan daiteke: askoz ere hitz gehiago dituztela garunean, askoz ere forma gehiago kudeatu behar dituztela, eta hizkuntza erabiltzean zertxobait beranduago egiten dute aukeraketa elebakarrek baino, baina segundo milesimak besterik ez dira. | |
2015 | ||
zer egingo zenuke horrelako kasu batean? Edo Blade Runner filmaren erreplikanteekin gertatu bezala, noiz | dakigu aurrean duguna cyborga ala pertsona hutsa den. Polizia berezia behar dugu? | |
Hala ere, dagoeneko emana dugu hari mutur bat bertatik tiratzeko. Ez | dakit aurrean ditugun ikusleek ulertuko duten zertan datzan arazoa, baina nahiago dut baietz pentsatzea, oso jende argia baita programa hau aukeratzen duena. | |
2016 | ||
Zuk nola | dakizu aurrean duzun hori artelana den edo ez? | |
2023 | ||
Nire ustez, gakoa da produktu horren irakurketa nola egiten den: ez baldin baduzu aurrean pertsona bat espezializatuta dagoena, kultura ikasi duena eta ulertzen duena, ez du | jakingo aurrean duen hori baloratzen. Nik ez nuke asmatuko arkitekto baten planoa irakurtzen, kudeatzen, ez dakit ekonomikoki zer balio duen... ez dudalako ulertzen! | |
Eszena bukatu zenean, eta isiltasun luze baten ondoren, Paca bere aulkitik jaiki, Mamenengana hurbildu eta errieta egin zion, aurrean zuenarekin lan egiten ez jakitearren. Akzioak erreakzio bat behar zuela eta berak ez zuela jakin erreakzionatzen, ez zuela | jakin aurrean zuen munstroarekin jokatzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
jakin | 8 (0,05) |
Lehen forma
badaki | 2 (0,01) |
bazekiten | 1 (0,01) |
dakigu | 1 (0,01) |
dakit | 1 (0,01) |
dakizu | 1 (0,01) |
jakin | 1 (0,01) |
jakingo | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
jakin aurre | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
jakin aurre ukan | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |