Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15.306

2001
‎Zure materialetik hemen tipiturik ageri diren A, B, C, D eta E laukizuzenak deslot. Laukizuzen bakoitzarentzat emanak zaizkizun aldeen neurriak egiazta itzazu; perimetroa eta azalera kalkula eta marka.
‎Zure materialetik hemen tipiturik ageri diren A, B, C, D eta E laukizuzenak deslot. Laukizuzen bakoitzarentzat emanak zaizkizun aldeen neurriak egiazta itzazu; perimetroa eta azalera kalkula eta marka.
‎A/ auki: zu: zena
‎C faukizu: zena
‎/ auki: zu: zena
‎1 Zeri ohartzen zara
‎1 Trebatuz] 1 Eragiketa eta emaitza batzuk emanak zaizkizu . Emaitza guziak okerrak dira.
‎1 Trebatuz] 1 Eragiketa eta emaitza batzuk emanak zaizkizu. Emaitza guziak okerrak dira . Eragiketa pausatu gabe, 1 emaitza ezinezkoa dela frogatzen duen arrazoinamendua aurki ezazu eta erranaldia osa.
‎Emaitza guziak okerrak dira. Eragiketa pausatu gabe, 1 emaitza ezinezkoa dela frogatzen duen arrazoinamendua aurki ezazu eta erranaldia osa.
‎A: 648+ 995 en batura ez da 1 743 izaiten ahal, zeren eta...
‎A: 648+ 995 en batura ez da 1 743 izaiten ahal, zeren eta...
‎B: 4 x 1 056 ren biderkadura ez da 4 024 izaiten ahal, zeren eta.. .
‎B: 4 x 1 056 ren biderkadura ez da 4 024 izaiten ahal, zeren eta.. .
‎C: 49,5 x 377 ren biderkadura ez da 3 775 izaiten ahal, zeren eta.. .
‎C: 49,5 x 377 ren biderkadura ez da 3 775 izaiten ahal, zeren eta.. .
‎: 6,5 x n kasuko biderketak buruz kalkulatzea erraza da . n= 20, 30, 40, 50, etab.
‎[TI Ez da nabari perimetro konstantearekin laukizuzen batzuek azalera ezberdina ukan lezaketela. Hemen ikasleei berezitasun hori erakusten zaie perimetro bera duten bost laukizuzenekin.Ondorioz azaleraziko zaie perimetroa konstantea izanez, zabalera tipitzean azalera tipitzen dela eta handitzen luzera eta zabaleraren arteko diferentzia murriztean.
‎[TI Ez da nabari perimetro konstantearekin laukizuzen batzuek azalera ezberdina ukan lezaketela. Hemen ikasleei berezitasun hori erakusten zaie perimetro bera duten bost laukizuzenekin.Ondorioz azaleraziko zaie perimetroa konstantea izanez, zabalera tipitzean azalera tipitzen dela eta handitzen luzera eta zabaleraren arteko diferentzia murriztean. Maximora heltzen da aldeak berdinak direlarik (lauki karratua}.
‎[TI Ez da nabari perimetro konstantearekin laukizuzen batzuek azalera ezberdina ukan lezaketela. Hemen ikasleei berezitasun hori erakusten zaie perimetro bera duten bost laukizuzenekin.Ondorioz azaleraziko zaie perimetroa konstantea izanez, zabalera tipitzean azalera tipitzen dela eta handitzen luzera eta zabaleraren arteko diferentzia murriztean. Maximora heltzen da aldeak berdinak direlarik (lauki karratua}.
‎[TI Ez da nabari perimetro konstantearekin laukizuzen batzuek azalera ezberdina ukan lezaketela. Hemen ikasleei berezitasun hori erakusten zaie perimetro bera duten bost laukizuzenekin.Ondorioz azaleraziko zaie perimetroa konstantea izanez , zabalera tipitzean azalera tipitzen dela eta handitzen luzera eta zabaleraren arteko diferentzia murriztean. Maximora heltzen da aldeak berdinak direlarik (lauki karratua}.
‎[TI Ez da nabari perimetro konstantearekin laukizuzen batzuek azalera ezberdina ukan lezaketela. Hemen ikasleei berezitasun hori erakusten zaie perimetro bera duten bost laukizuzenekin.Ondorioz azaleraziko zaie perimetroa konstantea izanez, zabalera tipitzean azalera tipitzen dela eta handitzen luzera eta zabaleraren arteko diferentzia murriztean. Maximora heltzen da aldeak berdinak direlarik (lauki karratua}.
‎Hemen ikasleei berezitasun hori erakusten zaie perimetro bera duten bost laukizuzenekin.Ondorioz azaleraziko zaie perimetroa konstantea izanez, zabalera tipitzean azalera tipitzen dela eta handitzen luzera eta zabaleraren arteko diferentzia murriztean. Maximora heltzen da aldeak berdinak direlarik (lauki karratua}.
‎Hemen ikasleei berezitasun hori erakusten zaie perimetro bera duten bost laukizuzenekin.Ondorioz azaleraziko zaie perimetroa konstantea izanez, zabalera tipitzean azalera tipitzen dela eta handitzen luzera eta zabaleraren arteko diferentzia murriztean. Maximora heltzen da aldeak berdinak direlarik (lauki karratua}.
‎348,75 dm cm-tan konbertitu 348,75 dm, dam-tan konbertitu cm-a dm-a baino tipiagoa da ; cm gehiago bada: 10 aldiz gehiago. dam-a dm-a baino handiagoa da; dam gutiago bada:
‎348,75 dm cm-tan konbertitu 348,75 dm, dam-tan konbertitu cm-a dm-a baino tipiagoa da; cm gehiago bada : 10 aldiz gehiago. dam-a dm-a baino handiagoa da; dam gutiago bada:
‎348,75 dm cm-tan konbertitu 348,75 dm, dam-tan konbertitu cm-a dm-a baino tipiagoa da; cm gehiago bada: 10 aldiz gehiago. dam-a dm-a baino handiagoa da ; dam gutiago bada: 100 aldiz gutiago.
‎348,75 dm cm-tan konbertitu 348,75 dm, dam-tan konbertitu cm-a dm-a baino tipiagoa da; cm gehiago bada: 10 aldiz gehiago. dam-a dm-a baino handiagoa da; dam gutiago bada : 100 aldiz gutiago.
‎: 348,75 dm be5te unitate batean adierazteko, tipiagoa a/ a handiagoa izanik ere, konbert5io tau/ a erabil daiteke.
‎Beste zifra guziak berehala ongi kokatuak dira . cm-tan konbertitzeko, dam-tan konbertitzeko, cm-en zutabea begiztatzen dut eta kakotxa ezartzen. dam-en zutabea begiztatzen dut eta kakotxa ezartzen.
‎Neurri hauek taula batean adieraz itzazu eta galdegina zaizun unitatean idatz.
‎Batzuetan ez da a5ki kakotxaren ezartzea... " 0" batzuk ere idatzi behar dira.
‎Batzuetan ez da a5ki kakotxaren ezartzea... " 0" batzuk ere idatzi behar dira . Begira.
‎8,7 dm mm-tan konbertitu mm-a dm-a baino tipiagoa da ; mm gehiago bada: 100 aldiz gehiago.
‎8,7 dm mm-tan konbertitu mm-a dm-a baino tipiagoa da; mm gehiago bada : 100 aldiz gehiago.
‎8,7 dm hm-tan konbertitu hm-a, dm-a baino handiagoa da ; hm gutiago bada: 1 000 aldiz gutiago.
‎8,7 dm hm-tan konbertitu hm-a, dm-a baino handiagoa da; hm gutiago bada : 1 000 aldiz gutiago.
‎8 dm dm-en zutabean kokatzen dut. Beste zifra bereha/ a ongi kokatua da . mm-tan konbertitzeko, mm-en zutabea begiztatzen dut eta" 0" batekin osatzen. hm-tan konbertitzeko, hm-en zutabea begiztatzen dut
‎Neurri hauek taula batean adieraz itzazu eta galdegina zaizun unitatean idatz.
‎Kae; u azalera unitateekin 1 Unitate bakoitza aitzinekoa baino 100 a/ diz handiagoa da .
‎95,3047 dm2 ren cm2-tan konbertitu 95,3047 dm2 ren dam2 tan konbertitu cm2-a dm2 a baino tipiagoa da ; cm2 gehiago bada: 100 aldiz gehiago. dam2 a dm2 a baino handiagoa da; am2 gutiago bada:
‎95,3047 dm2 ren cm2-tan konbertitu 95,3047 dm2 ren dam2 tan konbertitu cm2-a dm2 a baino tipiagoa da; cm2 gehiago bada : 100 aldiz gehiago. dam2 a dm2 a baino handiagoa da; am2 gutiago bada:
‎95,3047 dm2 ren cm2-tan konbertitu 95,3047 dm2 ren dam2 tan konbertitu cm2-a dm2 a baino tipiagoa da; cm2 gehiago bada: 100 aldiz gehiago. dam2 a dm2 a baino handiagoa da ; am2 gutiago bada: 10 000 aldiz gutiago
‎95,3047 dm2 ren cm2-tan konbertitu 95,3047 dm2 ren dam2 tan konbertitu cm2-a dm2 a baino tipiagoa da; cm2 gehiago bada: 100 aldiz gehiago. dam2 a dm2 a baino handiagoa da; am2 gutiago bada : 10 000 aldiz gutiago
‎Konberte; io tau/ a bat ere erabil daiteke baina zutabe bakoitzean, bi zifraren lekua atxiki behar da .
‎5 dm2 dm2 en zutabeko eskuineko lekuan kokatuz, beste zifra guziak berehala ongi kokatuak dira . cm2-tan konbertitzeko, cm2-en zutabea begiztatzen dut eta kakotxa ezartzen. dam2 tan konbertitzeko, dam2 en zutabea begiztatzen dut," O" batzuekin osatzen eta kakotxa ezartzen. km2 hm2 ldam2 m2
‎Neurri hauek taula batean adieraz itzazu eta galdegina zaizun unitatean idatz. 1 368 47 m2=... dam2 319 051 hm2=... m2 72 4 cm2=... m2
‎Edukiera edo mae; a unitateak konbertitu behar baldin badira , nolako tau/ a erabil genezake?
‎Konbertsio taula hola erabiltzen da
‎Neurri hauek taula batean adieraz itzazu eta galdegina zaizun unitatean idatz.
‎[I] etik @J ra: Konbertsio taulak CM2 mailaren bukaeran erabilaraztea hautatu dugu. lkasleek tresna horrekin edozein konbertsio egin dezaketelako, unitate bakoitzaren handitasuna kontuan hartu gabe eta unitateen arteko arrazoiak ezagutu gabe, gure aukera zuzenesten da . Konbertsio aitzineko sekuentzietan, orain arte hautatuak izan diren funtsezko jokabideek ekar.ditzateken ondorio onak jadanik azpimarratu ditugu.
‎Konbertsio taulak CM2 mailaren bukaeran erabilaraztea hautatu dugu. lkasleek tresna horrekin edozein konbertsio egin dezaketelako, unitate bakoitzaren handitasuna kontuan hartu gabe eta unitateen arteko arrazoiak ezagutu gabe, gure aukera zuzenesten da. Konbertsio aitzineko sekuentzietan, orain arte hautatuak izan diren funtsezko jokabideek ekar.ditzateken ondorio onak jadanik azpimarratu ditugu. Seraz bi jokabideen elkar lotzeari kasu eginen da, ad., azalaraziz kakotxaren mugitzea 1, 2, 3... lerroz ezker aidera{ edo eskuin aidera) taulan, 10ez, 100ez, 1 OOOz... zatitzea (edo biderkatzea) dela.
‎Konbertsio taulak CM2 mailaren bukaeran erabilaraztea hautatu dugu. lkasleek tresna horrekin edozein konbertsio egin dezaketelako, unitate bakoitzaren handitasuna kontuan hartu gabe eta unitateen arteko arrazoiak ezagutu gabe, gure aukera zuzenesten da. Konbertsio aitzineko sekuentzietan, orain arte hautatuak izan diren funtsezko jokabideek ekar.ditzateken ondorio onak jadanik azpimarratu ditugu. Seraz bi jokabideen elkar lotzeari kasu eginen da, ad., azalaraziz kakotxaren mugitzea 1, 2, 3... lerroz ezker aidera{ edo eskuin aidera) taulan, 10ez, 100ez, 1 OOOz... zatitzea (edo biderkatzea) dela.
‎Konbertsio aitzineko sekuentzietan, orain arte hautatuak izan diren funtsezko jokabideek ekar.ditzateken ondorio onak jadanik azpimarratu ditugu. Seraz bi jokabideen elkar lotzeari kasu eginen da , ad., azalaraziz kakotxaren mugitzea 1, 2, 3... lerroz ezker aidera{ edo eskuin aidera) taulan, 10ez, 100ez, 1 OOOz... zatitzea (edo biderkatzea) dela. Sekuentzia honek m2 aren anizkoitzen aurkezteko parada ekartzen du.
‎Konbertsio aitzineko sekuentzietan, orain arte hautatuak izan diren funtsezko jokabideek ekar.ditzateken ondorio onak jadanik azpimarratu ditugu. Seraz bi jokabideen elkar lotzeari kasu eginen da, ad., azalaraziz kakotxaren mugitzea 1, 2, 3... lerroz ezker aidera{ edo eskuin aidera) taulan, 10ez, 100ez, 1 OOOz... zatitzea (edo biderkatzea) dela . Sekuentzia honek m2 aren anizkoitzen aurkezteko parada ekartzen du.
‎Sekuentzia honek m2 aren anizkoitzen aurkezteko parada ekartzen du. Horien intuizioa landu behar da { ad. :
‎: 1 dam2, 1 dam aldeko karratuaren azalera da , edo 0,5 dam x 2 dam-rena, guti gorabehera bi ikasgelena...)." Hek1area" eta" area" hitzak 114 sekuentzian aipatzen dira.
‎: 1 dam2, 1 dam aldeko karratuaren azalera da, edo 0,5 dam x 2 dam-rena, guti gorabehera bi ikasgelena...)." Hek1area" eta" area" hitzak 114 sekuentzian aipatzen dira .
‎Buruketa baten testuaren hastapena ezagutzen da eta ongi ebatzi duen ikasle baten kalkulua ere: lErosten du...
‎1 Kalkulua egiazta ezazu. �., 2 Zer da testuaren segida: A, B ala C?
‎Liburu bat 13 € tan eta idaz/ uma bat 9,35 € tan. Zenbat diru gelditzen zaio
‎3 Esplika ezazu zergatik beste segidak ez diren egokiak.
‎Kolegio batean, badira 582 ikasle.
‎2 Zer da testuaren segida: A, B ala C?
‎Kolegioak, 22 gela baditu. Zenbat ikas/ e dira gelako, batez beste?
‎B: Hiri barnera joaiteko, aldian 22 ikasle eramaiten ahal dituen autobus bat baliatzen da .
‎C: Futbol partiden antolatzeko, 22 ikasleko taldeak osatzen dira (2 aldiz 11).
‎Zenbat ta/ de egiten aha/ ko da
‎3 Esp.lika ezazu zergatik beste segidak ez diren egokiak.
‎1 ► Berrogain anderea matahamien egiten ari da . Ouen errezetaren arabera, 1O matahamiren egiteko 3 arroltze behar dira.
‎1 ► Berrogain anderea matahamien egiten ari da. Ouen errezetaren arabera, 1O matahamiren egiteko 3 arroltze behar dira . 8 pertsonendako matahamiak egin nahi ditu, bakoitzak 5 jateko gisan.
‎3 ► 9 m luze den telefono zutoin baten zutik ezartzeko, haren luzeraren% 15a lurperatu behar da.
‎3 ► 9 m luze den telefono zutoin baten zutik ezartzeko, haren luzeraren% 15a lurperatu behar da .
‎Zenbat luze da lurperatua den zatia?
‎Zenbat luze da lurperatua den zatia?
‎Zer da irudi honen perimetroa. Zenbateko perimetroa?
‎Berho jauna laboraria da .
‎Hektarea: (ha) azalera unitatea da . hm bateko aldea duen karratu baten aza/ era. " Hektometro karratu" ere erraiten zaio.
‎(ha) azalera unitatea da. hm bateko aldea duen karratu baten aza/ era. " Hektometro karratu" ere erraiten zaio .
‎Eiffel dorrearen zo/ a guti gorabehera azalera horretakoa da .
‎1 Hektarea(" 1 ha") zenbat m2 da
‎3 Berho jaunaren elgearen aide tipia 4 hm luze da . Zer da aide handiaren luzera?
‎3 Berho jaunaren elgearen aide tipia 4 hm luze da. Zer da aide handiaren luzera?
‎1 ► dam2 a area(" 1 a") ere erraiten da . Borda jaunaren baratzea laukizuzena da.
‎1 ► dam2 a area(" 1 a") ere erraiten da. Borda jaunaren baratzea laukizuzena da . Alde handia 37 metro luze da eta aide tipia 10,8 m.
‎Borda jaunaren baratzea laukizuzena da. Alde handia 37 metro luze da eta aide tipia 10,8 m.
‎Aull, a konbèrtlliotaulln (112 �, m4 galndltan dulll' I unllaklak,.. n nahi ballu km2 a, hffl2.a, daffl2 a 1kual diluzla Hemen jflldlen dull hekomlllo llamllUlk...... 1Zantlt8 cl, ela letlen � 2 ldlllllln da ). Hektaralren lnlulzloa ilxulatzeko parada da twn. flanlus �Ôllllrilllâlllllmln: t1ft (u1tbiagilatwtuz.
‎Aull, a konbèrtlliotaulln (112 �, m4 galndltan dulll' I unllaklak,.. n nahi ballu km2 a, hffl2.a, daffl2 a 1kual diluzla Hemen jflldlen dull hekomlllo llamllUlk...... 1Zantlt8 cl, ela letlen � 2 ldlllllln da). Hektaralren lnlulzloa ilxulatzeko parada da twn. flanlus �Ôllllrilllâlllllmln: t1ft (u1tbiagilatwtuz.
‎Zeri ohartzen zara
‎Konbertigailua noiz da eskasean hurbiltzen eta noiz soberakinean?
‎TAarauula bbaatliaouhrkaiueezkainzuseegsipelizkatzue: k9o k€a, k1o0tx€ar, e3n5o€n, d4o1ko€b, i4g9ar€re, n5z7if€ra, z1e0r0b€il.akatzen den , hirugarren
‎• parte hamartarraren 3 zifra 0, 1, 2, 3 edo 4 bada , haren lehen bi zifrak atxikitzen dira.
‎• parte hamartarraren 3 zifra 0, 1, 2, 3 edo 4 bada, haren lehen bi zifrak atxikitzen dira .
‎• 3 zifra 5, 6, 7, 8 edo 9 bada , zentimoen kopurua 1ez emendatzen da.
‎• 3 zifra 5, 6, 7, 8 edo 9 bada, zentimoen kopurua 1ez emendatzen da .
‎Tre/ Jatuz aHuermkieenztaipziutu. rik ageri den irudiaren perimetroa
‎0 39 mm erradioko zirku/ uaren zentroa da .
‎Zatiketa baten zatidura" kakotxaren ondotik mugiaraziz" bilatzeko testuinguruan ikasi dute (ikus 84 sekuentzia). Hemen batzuetan deitu" biribilduaren araua" ulertuko da : hurbiltze hoberena kontuan hartzen da, gelditzen garen zifraren ondokoaren arabera.
‎Hemen batzuetan deitu" biribilduaren araua" ulertuko da: hurbiltze hoberena kontuan hartzen da , gelditzen garen zifraren ondokoaren arabera. Euroak> Frankoak konbertigailuak horrela baitu funtzionatzen, testuinguru hori erabiltzen da arauaren ezagutarazteko. lkasleekin elkarrizketan arituz, araua hurbiltze bat bestea baino hobea izaitetik datorrela ulertarazi behar zaie.
‎Hemen batzuetan deitu" biribilduaren araua" ulertuko da: hurbiltze hoberena kontuan hartzen da, gelditzen garen zifraren ondokoaren arabera. Euroak> Frankoak konbertigailuak horrela baitu funtzionatzen, testuinguru hori erabiltzen da arauaren ezagutarazteko. lkasleekin elkarrizketan arituz, araua hurbiltze bat bestea baino hobea izaitetik datorrela ulertarazi behar zaie.
‎hurbiltze hoberena kontuan hartzen da, gelditzen garen zifraren ondokoaren arabera. Euroak> Frankoak konbertigailuak horrela baitu funtzionatzen, testuinguru hori erabiltzen da arauaren ezagutarazteko. lkasleekin elkarrizketan arituz, araua hurbiltze bat bestea baino hobea izaitetik datorrela ulertarazi behar zaie.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
izan 15.306 (100,76)
Lehen forma
da 4.585 (30,18)
dira 2.084 (13,72)
zen 1.700 (11,19)
ziren 891 (5,87)
den 872 (5,74)
izan 721 (4,75)
diren 516 (3,40)
naiz 338 (2,23)
gara 209 (1,38)
delarik 175 (1,15)
bada 173 (1,14)
dela 165 (1,09)
zaio 145 (0,95)
badira 143 (0,94)
zara 133 (0,88)
zela 126 (0,83)
izanen 102 (0,67)
direlarik 91 (0,60)
izatea 90 (0,59)
direla 89 (0,59)
zitzaion 73 (0,48)
baita 72 (0,47)
baitzen 66 (0,43)
zirela 66 (0,43)
izateko 58 (0,38)
zelarik 54 (0,36)
zait 53 (0,35)
zaie 52 (0,34)
izanik 47 (0,31)
nintzen 47 (0,31)
Badira 45 (0,30)
bazen 45 (0,30)
direnak 43 (0,28)
haiz 43 (0,28)
baitira 42 (0,28)
baitziren 41 (0,27)
izaten 41 (0,27)
zitzaien 35 (0,23)
baziren 32 (0,21)
ginen 32 (0,21)
zaizkio 32 (0,21)
zarete 32 (0,21)
izanez 30 (0,20)
delako 24 (0,16)
zaigu 21 (0,14)
zaizkie 21 (0,14)
zena 21 (0,14)
zitzaizkion 18 (0,12)
balitz bezala 17 (0,11)
zirelako 17 (0,11)
dena 16 (0,11)
denak 16 (0,11)
denean 16 (0,11)
zirelarik 16 (0,11)
DEN 13 (0,09)
garela 13 (0,09)
naizela 13 (0,09)
zaion 13 (0,09)
balitz 12 (0,08)
denetz 12 (0,08)
naizelarik 12 (0,08)
zelako 12 (0,08)
zaren 11 (0,07)
zenean 11 (0,07)
badela 10 (0,07)
denaren 10 (0,07)
DA 9 (0,06)
Izan 9 (0,06)
direlako 9 (0,06)
zaizu 9 (0,06)
zitzaizkien 9 (0,06)
denik 8 (0,05)
garen 8 (0,05)
naizelako 8 (0,05)
bazela 7 (0,05)
izan arte 7 (0,05)
izango 7 (0,05)
zitzaiola 7 (0,05)
baitzaio 6 (0,04)
izan gabe 6 (0,04)
litzateke 6 (0,04)
zaiela 6 (0,04)
zaizkion 6 (0,04)
badirela 5 (0,03)
bainintzen 5 (0,03)
baitzitzaion 5 (0,03)
balira bezala 5 (0,03)
banaiz 5 (0,03)
banintz 5 (0,03)
dateke 5 (0,03)
den bezala 5 (0,03)
ginela 5 (0,03)
naizen 5 (0,03)
zaizun 5 (0,03)
zirenean 5 (0,03)
Bazen 4 (0,03)
badea 4 (0,03)
bainaiz 4 (0,03)
bazait 4 (0,03)
bazina 4 (0,03)
Argitaratzailea
Ikas 15.306 (100,76)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia