2001
|
|
urtean espainiar Estatuan 90.000 trafiko istripu gertatu
|
dira
, bere biktima eta guzti.
|
|
Joan
|
den
abendu honetako 15ean Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak (DGT) argitara emaniko estatistikaren arabera, 3.466 ezbehar larri gertatu dira, guztira 4.050 pertsona hil direlarik, hau da, 1999an baino %9 gutxiago.
|
|
Joan den abendu honetako 15ean Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak (DGT) argitara emaniko estatistikaren arabera, 3.466 ezbehar larri gertatu
|
dira
, guztira 4.050 pertsona hil direlarik, hau da, 1999an baino %9 gutxiago.
|
|
Joan den abendu honetako 15ean Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak (DGT) argitara emaniko estatistikaren arabera, 3.466 ezbehar larri gertatu dira, guztira 4.050 pertsona hil
|
direlarik
, hau da, 1999an baino %9 gutxiago.
|
|
Joan den abendu honetako 15ean Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak (DGT) argitara emaniko estatistikaren arabera, 3.466 ezbehar larri gertatu dira, guztira 4.050 pertsona hil direlarik, hau
|
da
, 1999an baino %9 gutxiago.
|
|
urtean espainiar Estatuan 90.000 trafiko istripu gertatu
|
dira
, bere biktima eta guzti.
|
|
Joan
|
den
abendu honetako 15ean Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak (DGT) argitara emaniko estatistikaren arabera, 3.466 ezbehar larri gertatu dira, guztira 4.050 pertsona hil direlarik, hau da, 1999an baino %9 gutxiago.
|
|
Joan den abendu honetako 15ean Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak (DGT) argitara emaniko estatistikaren arabera, 3.466 ezbehar larri gertatu
|
dira
, guztira 4.050 pertsona hil direlarik, hau da, 1999an baino %9 gutxiago.
|
|
Joan den abendu honetako 15ean Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak (DGT) argitara emaniko estatistikaren arabera, 3.466 ezbehar larri gertatu dira, guztira 4.050 pertsona hil
|
direlarik
, hau da, 1999an baino %9 gutxiago.
|
|
Joan den abendu honetako 15ean Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak (DGT) argitara emaniko estatistikaren arabera, 3.466 ezbehar larri gertatu dira, guztira 4.050 pertsona hil direlarik, hau
|
da
, 1999an baino %9 gutxiago.
|
|
Kopurua, aurreragokoa bezain handia ez
|
bada
ere, larri larria da oraino eta, ezbehar kopuru dramatiko hori zuritzeko edo, era askotako hamaikatxo arrazoi zein aitzakia adierazten diren arren, aditu guztiak bat datoz funtsezko puntu batean: automobila egoera zuzenean mantentzeak istripuen kopurua dezente murriz dezake.
|
|
Kopurua, aurreragokoa bezain handia ez bada ere, larri larria
|
da
oraino eta, ezbehar kopuru dramatiko hori zuritzeko edo, era askotako hamaikatxo arrazoi zein aitzakia adierazten diren arren, aditu guztiak bat datoz funtsezko puntu batean: automobila egoera zuzenean mantentzeak istripuen kopurua dezente murriz dezake.
|
|
Kopurua, aurreragokoa bezain handia ez bada ere, larri larria da oraino eta, ezbehar kopuru dramatiko hori zuritzeko edo, era askotako hamaikatxo arrazoi zein aitzakia adierazten
|
diren arren
, aditu guztiak bat datoz funtsezko puntu batean: automobila egoera zuzenean mantentzeak istripuen kopurua dezente murriz dezake.
|
|
Hortaz, ibilgailuak konpondu eta mantentzeko automobila tailerrera eramatea ohitura
|
izan
litzateke zeinahi gidarirentzat, istripuak aurreikusteko ez ezik, gidaritza seguruago eta erosoagoa erdiesteko ere.
|
|
Hortaz, ibilgailuak konpondu eta mantentzeko automobila tailerrera eramatea ohitura izan
|
litzateke
zeinahi gidarirentzat, istripuak aurreikusteko ez ezik, gidaritza seguruago eta erosoagoa erdiesteko ere.
|
|
Dagoeneko ez dugu konponketak egiten dituzten tailerren beldur
|
izan
behar, profesionalak lanean hasi ahal izateko, bezeroaren adostasuna ezinbestekoa izango duelako: horrela bakarrik kobratuko zaigu eginiko lana.
|
|
Dagoeneko ez dugu konponketak egiten dituzten tailerren beldur izan behar, profesionalak lanean hasi ahal
|
izateko
, bezeroaren adostasuna ezinbestekoa izango duelako: horrela bakarrik kobratuko zaigu eginiko lana.
|
|
Dagoeneko ez dugu konponketak egiten dituzten tailerren beldur izan behar, profesionalak lanean hasi ahal izateko, bezeroaren adostasuna ezinbestekoa
|
izango
duelako: horrela bakarrik kobratuko zaigu eginiko lana.
|
|
Dagoeneko ez dugu konponketak egiten dituzten tailerren beldur izan behar, profesionalak lanean hasi ahal izateko, bezeroaren adostasuna ezinbestekoa izango duelako: horrela bakarrik kobratuko
|
zaigu
eginiko lana.
|
|
Kotxea lantegian utzi eta gastuaren azkeneko kostua, guztira, zenbat
|
izango
zain eta beldurrez egon behar genueneko garaia pasea dugu, zorionez: 1987 urteaz geroztik, baldintza jakin batzuk bete behar izaten dituzte tailerrek ere, kontsumitzailearen eskubideak bermatzeko.
|
|
Kotxea lantegian utzi eta gastuaren azkeneko kostua, guztira, zenbat izango zain eta beldurrez egon behar genueneko garaia pasea dugu, zorionez: 1987 urteaz geroztik, baldintza jakin batzuk bete behar
|
izaten
dituzte tailerrek ere, kontsumitzailearen eskubideak bermatzeko.
|
|
Aurrekontua eskatzeko eskubidea zor
|
zaio
erabiltzaileari
|
|
Espainiar Estatuko erroldan 22 milioi ibilgailu daude izena emanik: horietatik, 22 milioitik gora turismo
|
dira
, automobilak alegia.
|
|
Ez
|
da
harritzekoa, beraz, azalera osoan 51.203 konponketa tailer zerbitzuan aritzea gaur egun, 180.000 pertsona zuzenean enplegaturik.
|
|
Zerbitzu ona eta kontsumitzaileari eskubideak errespetatzen
|
zaizkiola
bermatzeko, aitzakiarik gabe eta zorrozki bete beharreko arau batzuk dituzte lantoki horiek.
|
|
Tailer guztiek metalezko plaka urdin bereizgarri bat agertu behar dute, leku ikusgarrian: bertan, establezimendu horretan bezeroari nolako zerbitzuak egin dakizkiokeen azalduko
|
da
, ikurren bidez.
|
|
Ibilgailuaren konponketa onartu baino lehenago aurrekontua eskatzeko eskubidea dugu: dokumentu horrek 12 laneguneko indarraldia
|
izango
du eta jarraiko datuak agertuko ditu:
|
|
Egin behar
|
diren
konponketak, eman beharreko bestelako prestazio guztiak, konpondu edo ordezkatzeko elementuak eta bezeroak ordaindu beharreko dirua, guztirako eta xehekapeneko prezioak adierazita.
|
|
Automobila konpondu baino lehenago aurrekontua egiteari erabiltzaileak uko egiten dionean, Ez dut aurrekontua egiterik nahi esakunea agertuko
|
da
, bezeroak idatzirik, bere sinadura eta guzti.
|
|
Era berean, jartzen
|
diren
ordezko piezen jatorriaren agiri bidezko justifikazioa eta pieza horien prezioak erabiltzaileen eskura ipiniko ditu tailerrak.
|
|
Aldatutako piezak bezeroari entregatu dizkio eta, elementu erabiliak hautatzeko aukera dagoenean, horrela jardun ahal
|
izateko
erabiltzaileak aurretiaz bere adostasuna adierazi du.
|
|
Horrez gainera, konpondu ondoren, ibilgailua erabiltzaileari entregatu beharreko data ere agertuko
|
da
bertan eta, automobila tailerrean utzi behar denean, gordailuaren frogagiria emango zaio erabiltzaileari (eskuarki, aurrekontua bera da agiri hori).
|
|
Horrez gainera, konpondu ondoren, ibilgailua erabiltzaileari entregatu beharreko data ere agertuko da bertan eta, automobila tailerrean utzi behar
|
denean
, gordailuaren frogagiria emango zaio erabiltzaileari (eskuarki, aurrekontua bera da agiri hori).
|
|
Horrez gainera, konpondu ondoren, ibilgailua erabiltzaileari entregatu beharreko data ere agertuko da bertan eta, automobila tailerrean utzi behar denean, gordailuaren frogagiria emango
|
zaio
erabiltzaileari (eskuarki, aurrekontua bera da agiri hori).
|
|
Horrez gainera, konpondu ondoren, ibilgailua erabiltzaileari entregatu beharreko data ere agertuko da bertan eta, automobila tailerrean utzi behar denean, gordailuaren frogagiria emango zaio erabiltzaileari (eskuarki, aurrekontua bera
|
da
agiri hori).
|
|
Beste aldetik, ibilgailua konpontzen ari
|
den
bitartean bestelako matxurarik hauteman balitz, tailerrak erabiltzaileari jakinarazi lioke horren berri, matxura horren kostu erantsiarekin batera, eta ibilgailuaren jabeari onespena eman dezan eskatuko zaio, lanean segi eta matxura berriak ere konpondu ahal izateko.
|
|
Beste aldetik, ibilgailua konpontzen ari den bitartean bestelako matxurarik hauteman
|
balitz
, tailerrak erabiltzaileari jakinarazi lioke horren berri, matxura horren kostu erantsiarekin batera, eta ibilgailuaren jabeari onespena eman dezan eskatuko zaio, lanean segi eta matxura berriak ere konpondu ahal izateko.
|
|
Beste aldetik, ibilgailua konpontzen ari den bitartean bestelako matxurarik hauteman balitz, tailerrak erabiltzaileari jakinarazi lioke horren berri, matxura horren kostu erantsiarekin batera, eta ibilgailuaren jabeari onespena eman dezan eskatuko
|
zaio
, lanean segi eta matxura berriak ere konpondu ahal izateko.
|
|
Beste aldetik, ibilgailua konpontzen ari den bitartean bestelako matxurarik hauteman balitz, tailerrak erabiltzaileari jakinarazi lioke horren berri, matxura horren kostu erantsiarekin batera, eta ibilgailuaren jabeari onespena eman dezan eskatuko zaio, lanean segi eta matxura berriak ere konpondu ahal
|
izateko
.
|
|
Horrelakoetan ahozko kontratua baliodun
|
izan
liteke baina erabiltzaileak, dena den, formulario berria eskatzeko eskubide osoa du: hauxe da, nahiz deserosoagoa gertatu, betetzea aholkatzen den jardunbidea.
|
|
Horrelakoetan ahozko kontratua baliodun izan liteke baina erabiltzaileak, dena
|
den
, formulario berria eskatzeko eskubide osoa du: hauxe da, nahiz deserosoagoa gertatu, betetzea aholkatzen den jardunbidea.
|
|
Horrelakoetan ahozko kontratua baliodun izan liteke baina erabiltzaileak, dena den, formulario berria eskatzeko eskubide osoa du: hauxe
|
da
, nahiz deserosoagoa gertatu, betetzea aholkatzen den jardunbidea.
|
|
Horrelakoetan ahozko kontratua baliodun izan liteke baina erabiltzaileak, dena den, formulario berria eskatzeko eskubide osoa du: hauxe da, nahiz deserosoagoa gertatu, betetzea aholkatzen
|
den
jardunbidea.
|
|
Prezio guztietan zerga edo kargei dagozkien kostuak zehaztu behar
|
dira
.
|
|
Erabiltzaileak kotxea jaso eta konponketa gastuak ordaindutakoan, egindako lan guztiak agertuko dituen faktura emango
|
zaio
, lanorduen prezioak, ordezkaturiko pieza edo elementuenak (hauek bezeroak eskatu ahal izango ditu) eta erabilitako materialenak xehekapenez adierazita.
|
|
Erabiltzaileak kotxea jaso eta konponketa gastuak ordaindutakoan, egindako lan guztiak agertuko dituen faktura emango zaio, lanorduen prezioak, ordezkaturiko pieza edo elementuenak (hauek bezeroak eskatu ahal
|
izango
ditu) eta erabilitako materialenak xehekapenez adierazita.
|
|
Bidezkoa
|
den bezala
, bezeroak onarturiko aurrekontuaren araberakoa izango da faktura.
|
|
Bidezkoa den bezala, bezeroak onarturiko aurrekontuaren araberakoa
|
izango
da faktura.
|
|
Bidezkoa den bezala, bezeroak onarturiko aurrekontuaren araberakoa izango
|
da
faktura.
|
|
Azkenik, eginiko konponketa guztiek hiru hilabeteko edo ibilitako 2.000 kilometroko bermea dute; dena
|
den
, ibilgailu industrialen kasuan bermeak lehenago iraungitzen dira: konponketa egin denetik 15 egunera (edo, aurrekoetan bezala, 2.000 kilometrora).
|
|
Azkenik, eginiko konponketa guztiek hiru hilabeteko edo ibilitako 2.000 kilometroko bermea dute; dena den, ibilgailu industrialen kasuan bermeak lehenago iraungitzen
|
dira
: konponketa egin denetik 15 egunera (edo, aurrekoetan bezala, 2.000 kilometrora).
|
|
Azkenik, eginiko konponketa guztiek hiru hilabeteko edo ibilitako 2.000 kilometroko bermea dute; dena den, ibilgailu industrialen kasuan bermeak lehenago iraungitzen dira: konponketa egin
|
denetik
15 egunera (edo, aurrekoetan bezala, 2.000 kilometrora).
|
|
Bermeak ez du baliorik
|
izango
ibilgailua beste norbaitek maneiatu badu.
|
|
Matxura ohikoenak (istripu, lapurreta eta antzekoak bazterrean utzirik) sistema elektrikoan gertatzen
|
dira
; ondotik, ihes hodi eta katalizagailuan jazotzen direnak datoz: tailerrera egiten diren bisita guztien %40 inguru arrazoi horien ondoriozkoak izaten dira.
|
|
Matxura ohikoenak (istripu, lapurreta eta antzekoak bazterrean utzirik) sistema elektrikoan gertatzen dira; ondotik, ihes hodi eta katalizagailuan jazotzen
|
direnak
datoz: tailerrera egiten diren bisita guztien %40 inguru arrazoi horien ondoriozkoak izaten dira.
|
|
Matxura ohikoenak (istripu, lapurreta eta antzekoak bazterrean utzirik) sistema elektrikoan gertatzen dira; ondotik, ihes hodi eta katalizagailuan jazotzen direnak datoz: tailerrera egiten
|
diren
bisita guztien %40 inguru arrazoi horien ondoriozkoak izaten dira.
|
|
Matxura ohikoenak (istripu, lapurreta eta antzekoak bazterrean utzirik) sistema elektrikoan gertatzen dira; ondotik, ihes hodi eta katalizagailuan jazotzen direnak datoz: tailerrera egiten diren bisita guztien %40 inguru arrazoi horien ondoriozkoak
|
izaten
dira.
|
|
Matxura ohikoenak (istripu, lapurreta eta antzekoak bazterrean utzirik) sistema elektrikoan gertatzen dira; ondotik, ihes hodi eta katalizagailuan jazotzen direnak datoz: tailerrera egiten diren bisita guztien %40 inguru arrazoi horien ondoriozkoak izaten
|
dira
.
|
|
Kotxearen gidagailuko arazoak ere ohiko kontuak
|
dira
, gurpilen konbergentziakoak bezalaxe (azken hauek, matxuragatiko aurrekontuen %10 osatzen dute).
|
|
Motoreko matxurak garestiago
|
izaten
dira eta osotasunaren %20ra iristen dira ozta ozta: automobila abiatzeko ezintasunean edo elikadurako hutsegiteetan hautematen dira.
|
|
Motoreko matxurak garestiago izaten
|
dira
eta osotasunaren %20ra iristen dira ozta ozta: automobila abiatzeko ezintasunean edo elikadurako hutsegiteetan hautematen dira.
|
|
Motoreko matxurak garestiago izaten dira eta osotasunaren %20ra iristen
|
dira
ozta ozta: automobila abiatzeko ezintasunean edo elikadurako hutsegiteetan hautematen dira.
|
|
Motoreko matxurak garestiago izaten dira eta osotasunaren %20ra iristen dira ozta ozta: automobila abiatzeko ezintasunean edo elikadurako hutsegiteetan hautematen
|
dira
.
|
|
Hozte sistema, injekzioa eta barne ekipamendua (eserlekuak, aire egokitua, aginte mahaia...) ere agertzen
|
dira
konpondu beharreko elementuen zerrendako lehen postuetan.
|
|
Nolanahi ere, non eta istripuaren edo motoreko arazo larriaren ondoriozkoa ez
|
den
, ordezko piezarik kritikoena enbrage kablea aldatu edo ordezkatzea da beti.
|
|
Nolanahi ere, non eta istripuaren edo motoreko arazo larriaren ondoriozkoa ez den, ordezko piezarik kritikoena enbrage kablea aldatu edo ordezkatzea
|
da
beti.
|
|
Osagai sentibera eta konpontzen zaila
|
denez
, tarteka aldatu beharra dago, eskuarki gidariak ez baitu kotxea behar bezala gelditzen: enbragea gehiegitan darabil; jokaera horrek, aldi berean, balaztak (hauek ere aldizka aztertu behar dira, ibilgailuaren funtsezko elementuak baitira) ere dezente kontsumitzen ditu.
|
|
Osagai sentibera eta konpontzen zaila denez, tarteka aldatu beharra dago, eskuarki gidariak ez baitu kotxea behar bezala gelditzen: enbragea gehiegitan darabil; jokaera horrek, aldi berean, balaztak (hauek ere aldizka aztertu behar
|
dira
, ibilgailuaren funtsezko elementuak baitira) ere dezente kontsumitzen ditu.
|
|
Osagai sentibera eta konpontzen zaila denez, tarteka aldatu beharra dago, eskuarki gidariak ez baitu kotxea behar bezala gelditzen: enbragea gehiegitan darabil; jokaera horrek, aldi berean, balaztak (hauek ere aldizka aztertu behar dira, ibilgailuaren funtsezko elementuak
|
baitira
) ere dezente kontsumitzen ditu.
|
|
Automobilaren bizitza luzatu egiten
|
da
aholkatuak dauden aldizkako azterketak egiten bazaizkio.
|
|
Automobilaren bizitza luzatu egiten da aholkatuak dauden aldizkako azterketak egiten
|
bazaizkio
.
|
|
Ibilgailuen Azterketa Teknikoa (IAT) gainditzea betebeharrekoa
|
izatea
erabiltzaileari lagungarri gertatzen zaio, kotxea behar bezalako egoeran manten dezan: urtero urtero bi milioi ibilgailu baztertuta geratzen dira Estatu espainiarrean eta, horietatik, ehun bat milak ez du gainditzen bigarren saiakeran ere, hau da, aztertu eta konpondu ostean.
|
|
Ibilgailuen Azterketa Teknikoa (IAT) gainditzea betebeharrekoa izatea erabiltzaileari lagungarri gertatzen
|
zaio
, kotxea behar bezalako egoeran manten dezan: urtero urtero bi milioi ibilgailu baztertuta geratzen dira Estatu espainiarrean eta, horietatik, ehun bat milak ez du gainditzen bigarren saiakeran ere, hau da, aztertu eta konpondu ostean.
|
|
Ibilgailuen Azterketa Teknikoa (IAT) gainditzea betebeharrekoa izatea erabiltzaileari lagungarri gertatzen zaio, kotxea behar bezalako egoeran manten dezan: urtero urtero bi milioi ibilgailu baztertuta geratzen
|
dira
Estatu espainiarrean eta, horietatik, ehun bat milak ez du gainditzen bigarren saiakeran ere, hau da, aztertu eta konpondu ostean.
|
|
Ibilgailuen Azterketa Teknikoa (IAT) gainditzea betebeharrekoa izatea erabiltzaileari lagungarri gertatzen zaio, kotxea behar bezalako egoeran manten dezan: urtero urtero bi milioi ibilgailu baztertuta geratzen dira Estatu espainiarrean eta, horietatik, ehun bat milak ez du gainditzen bigarren saiakeran ere, hau
|
da
, aztertu eta konpondu ostean.
|
|
Neguan nola gidatu behar
|
den
|
|
Haizea maiz ez
|
da
atzematen, harik eta ibilgailua astindu eta bere bidetik ateratzen duen arte: horregatik komeni da bidertzeko garo eta gainerako landareen inklinazioa nolakoa eta norakoa den kontuan hartzea, hurrengo haize erauntsiari aurrea har diezaiogun.
|
|
Haizea maiz ez da atzematen, harik eta ibilgailua astindu eta bere bidetik ateratzen duen arte: horregatik komeni
|
da
bidertzeko garo eta gainerako landareen inklinazioa nolakoa eta norakoa den kontuan hartzea, hurrengo haize erauntsiari aurrea har diezaiogun.
|
|
Haizea maiz ez da atzematen, harik eta ibilgailua astindu eta bere bidetik ateratzen duen arte: horregatik komeni da bidertzeko garo eta gainerako landareen inklinazioa nolakoa eta norakoa
|
den
kontuan hartzea, hurrengo haize erauntsiari aurrea har diezaiogun.
|
|
Bi egoeratan jarri behar dugu berebiziko arreta: beste ibilgailu bat aurreratzean bolumen handikoa baldin
|
bada
, bereziki eta mendi, eraikin edo tunelek babesturiko leku batetik lau eta irekia den beste batera irtetean.
|
|
Bi egoeratan jarri behar dugu berebiziko arreta: beste ibilgailu bat aurreratzean bolumen handikoa baldin bada, bereziki eta mendi, eraikin edo tunelek babesturiko leku batetik lau eta irekia
|
den
beste batera irtetean.
|
|
Bi kasuetan ere bidezkoena abiadura murriztu, bolanteari gogor eutsi eta traiektoria piskanaka zuzenduz joatea
|
da
(bolanteari gogor eragingo bagenio, automobila zigi zagaka has liteke eta).
|
|
Motorea azelerazio maila bizian mantentzea komeni
|
da
(abiadura txikiago batera jaitsita), motorearen indarrak traiektoria mantentzen lagun diezagun.
|
|
Euriaren eragina okerragoa
|
da
hasieran, batez ere.
|
|
Aurreneko euri tantoak erortzean, eguratseko hautsarekin eta asfaltoko gantzarekin nahasten
|
da
ura, lurzorua labain labaina bihurtuz.
|
|
Ondoren atxikipena handixeagoa
|
da
eta ibiltzea uniformeago bilakatzen da baina, lurzoruan ur asko baldin badago, baliteke gurpilak irristatzea (acquaplanning efektu ezaguna).
|
|
Ondoren atxikipena handixeagoa da eta ibiltzea uniformeago bilakatzen
|
da
baina, lurzoruan ur asko baldin badago, baliteke gurpilak irristatzea (acquaplanning efektu ezaguna).
|
|
Aurreko ibilgailuarekiko distantzia handitzea eta abiadura murriztea komeni
|
da
horrelakoetan, bihurguneetan batik bat, bertara iritsi aurretik kotxea mantsotzen ahaleginduz, bidea oraindik zuzen delarik.
|
|
Aurreko ibilgailuarekiko distantzia handitzea eta abiadura murriztea komeni da horrelakoetan, bihurguneetan batik bat, bertara iritsi aurretik kotxea mantsotzen ahaleginduz, bidea oraindik zuzen
|
delarik
.
|
|
arreta pizteko unea
|
da
, elurra hastean: autopista eta autobideetan orduko ehun kilometroko abiaduran joan daiteke, gehienez ere, eta gainontzeko bideetan, berriz, laurogei kilometrotan orduko; kamioiek eskuineko karriletik joan behar dute, gainerako ibilgailurik aurreratu gabe.
|
|
lurzorua hein batez elurrez estalia dagoela adierazten du: kamioiek eta ibilgailu artikulatuek debekatua dute zirkulatzea; turismo eta autobusen abiadura 60 kilometro orduko
|
izan
daiteke, gehienez ere; bihurguneetan eta tarte inklinatuetan abiadura txikiagoa izan behar du.
|
|
lurzorua hein batez elurrez estalia dagoela adierazten du: kamioiek eta ibilgailu artikulatuek debekatua dute zirkulatzea; turismo eta autobusen abiadura 60 kilometro orduko izan daiteke, gehienez ere; bihurguneetan eta tarte inklinatuetan abiadura txikiagoa
|
izan
behar du.
|
|
Maniobrak, ahal
|
dela
, ez dira bat batean egingo eta ibilgailu batetik besterako tartea handitu behar da.
|
|
Maniobrak, ahal dela, ez
|
dira
bat batean egingo eta ibilgailu batetik besterako tartea handitu behar da.
|
|
Maniobrak, ahal dela, ez dira bat batean egingo eta ibilgailu batetik besterako tartea handitu behar
|
da
.
|
|
Ibilgailu artikulatuen, kamioien eta autobusen zirkulazioa galarazita dago; gainerako ibilgailuen gidariei bidaia geroratzea aholkatzen
|
zaie
; kateak ipini behar izatekotan, ibilgeturik gelditu aurretik egin beharra dago; ez geratu behin ere zirkulazioa eragotz dezakeen tokian; ez aurreratu mugitu ezinik dauden ibilgailuak, aurrera jarraitzeko segurantzarik ezean.
|
|
Ibilgailu artikulatuen, kamioien eta autobusen zirkulazioa galarazita dago; gainerako ibilgailuen gidariei bidaia geroratzea aholkatzen zaie; kateak ipini behar
|
izatekotan
, ibilgeturik gelditu aurretik egin beharra dago; ez geratu behin ere zirkulazioa eragotz dezakeen tokian; ez aurreratu mugitu ezinik dauden ibilgailuak, aurrera jarraitzeko segurantzarik ezean.
|
|
elurrezko geruza lodia
|
dela
gaztigatzen du: hainbat zentimetroko elurrak errepidea estali du edo, izotz bihurturik, zirkulatzea ezinezkoa da, denbora epe luze batez mugiezindurik geratzeko arriskua baitago.
|
|
elurrezko geruza lodia dela gaztigatzen du: hainbat zentimetroko elurrak errepidea estali du edo, izotz bihurturik, zirkulatzea ezinezkoa
|
da
, denbora epe luze batez mugiezindurik geratzeko arriskua baitago.
|
|
Trafikoko Zuzendaritza Nagusiak adierazten dituen bideetatik joan eta beltz kolorearekin markatutakoetan ibiltzeari saihets egiten ahalegindu behar
|
izaten
da horrelakoetan.
|