Emaitzak: 7
2003 | ||
Bere heziketaldian, arazo eta auzi desberdin askori irtenbidea emateko balio dioten hizkuntza eta teknika berezi batzuekin ohitzen da zientzialaria, horiek bere gain eragina duten bakarrak ez izan arren. Izan ere, zientzialariak bere aurrean gertatzen diren fenomenoak ulertzeko modu bereziak ditu, paradigmaren araberakoak, errealitatea era zientifiko jakin batean | ikusten ikasi arte. Hori dela eta, bere komunitateko beste zientzialariekin komunean dituen ezagutzaren hainbat postulatu, uste eta ohitura intelektualak onartzen ditu. | |
2016 | ||
Era horretan sortu da gizakiaren kultura, diosku De Waalek, eta era horretantxe dihardute tximinoek ere: | ikus ikastea da, imitazioa, kulturaren iturburua eta uberka. | |
De Waalek konflikto kasuetan eta gero onezkoak egitekoan ar eta emeek, larriek eta kume edo gazteek izaten dituzten jokaera diferenteak analisatzen ditu eta gizakiokin erkatu. Portaera horiek | ikus ikasiak izaten direla erremarkatzen du, hots, ez instintiboak, kulturalak baizik (sustrai ebolutibo naturalei jarraiki beti, behaviorismoarekin polemizatuz hain zuzen). | |
Berak kontatzen duenez, De Waalek, 68ko Maiatzeko unibertsitarioa, edozein hierarkia ideiari muzin egiten zion zeharo, karrera bukatu eta Arnhemgo Parke Zoologikoan tximinoak zaintzen/ estudiatzen hasi denean. Tximinoei so eta so egonez, besterik | ikus ikasi bide du. " Jende batek beharbada hierarkia oro ezabatu egin luke, baina harmoniak estabilitatea galdegiten du, eta estabilitatea guztiek onarturiko ordenamendu sozialean oinarritzen da", irakatsiko dio esperientziak. | |
Euskal Herrian badago pentsaera eta esperientzia kooperatibo bat. Azken urteotan, hala ere, hainbat pentsamendu eta mugimendu dabil munduan ideia kooperatiboaren gainean, berdin da beste izen batzuekin bada, aztertzea ligukeena, | ikus ikasten jarraitzeko: ekonomia solidarioa, ekonomia alternatiboa, jasangarria, etab. Ekonomia solidarioaren bai teorizazioa (P. | |
Mahaia jarri, jaso, harrikoa egin, etab., mirabe lanak egiten ditu, eta so eta so egon Maistruak nola sukaldatzen duen, berak sukaldatzea inoiz ere probatu gabe ordea. | Ikus ikasia barneratzen hiru urte eman eta gero lehenbizikoz berak sukaldatzen duenean, Sushi Maistruaren perfekzio guztiarekin egiten bide du. Era horretan sortu da gizakiaren kultura, diosku De Waalek, eta era horretantxe dihardute tximinoek ere: | |
2022 | ||
Ez da paradoxa: laguntasunaren eta bakardadearen arteko erlazioa da pentsatzen hasteko baldintza, berridatziz mundua | ikusten ikastekoa berriz. Nietzschek dio ezin dugula burua gure indarrez jaso. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Jakin liburuak | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi ikasi | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi ikasi barneratu | 1 (0,01) |
ikusi ikasi berri | 1 (0,01) |
ikusi ikasi bide | 1 (0,01) |
ikusi ikasi jarraitu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |