Emaitzak: 6
2003 | ||
Bidean geldialdi bat eginik, helburu horrekiko edo bizi dugun gorabehera emozionalarekiko, guregandik nolako sentimenduak sortzen diren | ikusten ikasi behar dugu, bakoitzari bere izena ipiniz, are arrabia, lotsa edota inbidia direnean ere. | |
2007 | ||
Generalitateak eta Kataluniako Ikus entzunezkoen Kontseiluak (CAC) gida bat egin dute telebista modu arduratsuan | ikusten ikasteko aholkuekin. Argitaratu diren 5.000 kopiak Lehen Hezkuntzako ikastetxeetako Ikasleen Gurasoen Elkarteen (Guraso Elkarteak) eta baliabide pedagogikoen zentroen esku jarriko dira. | |
2009 | ||
Ez da erraza marrazki bizidunez eta filmez betetako haurrentzako programazioari muga jartzea, baina ordenatu egin daiteke. Telebista | ikusten ikastea Eduardo Santoro pediatraren doktore tesiak galdera bati erantzun nahi zion: Zergatik ikusten dute haurrek telebista? | |
“Haurrak telebista ikusten du beste erremediorik ez duelako”. “Haurrak telebista ikusten du beste erremediorik ez duelako”, dio tesi batek Hezkuntzari eta Telebistari buruzko Foroak Telebista | ikusten ikasteko dekalogoa. Bertan, mahai sektorialetako hizlarien gogoetak, iradokizunak eta proposamenak laburbiltzen dira, guztiak ere unibertsitate, telebista enpresa eta erakunde garrantzitsuetako irakasle, ikertzaile eta profesionalak. | |
Bertan, mahai sektorialetako hizlarien gogoetak, iradokizunak eta proposamenak laburbiltzen dira, guztiak ere unibertsitate, telebista enpresa eta erakunde garrantzitsuetako irakasle, ikertzaile eta profesionalak. Bat etorri ziren esatean telebista | ikusten ikastea telebista ezagutzen ikastea dela. Hori lortzeko jarraibide erraz batzuk: | |
2020 | ||
Estres handiko egoeretan antsietatea ohiko erantzuna denez, nola jokatu jakiteko eta estresa gerta ez dadin (edo, hala eginez gero, intentsitate txikiagoa izan dezan), estres egoerak saihestea da modu egokia. Era berean, psikohezkuntzak ere laguntzen du, “gutako bakoitzak emozioak sentituko dituela eta denak ez direla atseginak izango ulertzeak”, dio Arabak, errealitatea nola interpretatzen ari garen eta zer pentsamendu mota ditugun | ikusten ikasteko beharra adierazten baitu. “Normalean, antsietate krisi batean murgilduta gaudenean, ideia irrazional batzuk izaten ditugu, egoerak handiarazteko eta gehienetan gertatuko dena baino askoz okerragoak izango diren egoerak proiektatzeko joera dutenak”, erantsi du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 6 (0,04) |
Lehen forma
ikusten | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi ikasi | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi ikasi behar | 2 (0,01) |
ikusi ikasi aholku | 1 (0,01) |
ikusi ikasi dekalogo | 1 (0,01) |
ikusi ikasi Eduardo | 1 (0,01) |
ikusi ikasi telebista | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |