Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2004
‎Liburua, bere osotasunean, formazio garaian edota ikerkuntzariekiteko prest dauden ikasleei zuzenduta dago. Ikasleek hemen ikus ditzakete beren formazioan dauden gabeziak eta, bide batez, gabezia horiek zuzentzeko neurriak zein izandaitezkeen. Hemen proposatzen zaizkien etxeko lanak txukun eginez gero, pentsamendufilosofikoak exigitzen duen zorroztasuna bereganatzeko armak eskura edukiko dituzteikasle horiek.
2006
‎Bistan da behenafarrek zuhur jokatu gogo zutela. Ez zuten nahi gorteko inork ikus zezan beren kontesta irmoan errege bidezkoenganako etsaigorik, are gutiago espainol etsaiarenganako adiskidetasunik. Hala gerta ez zedin, fideltasun ukaezineko jendea behar zuten beren ordezkarien artean, eta nor Garrüzeko kapitainordea baino fidelagorik erresuma osoan?
2008
‎Bestalde, “GridWise” proiektuak Seattleko mendebaldeko 112 etxetan Internetera konektatutako termostato digitalak eta kontagailu digitalak instalatu zituen, aire girotuaren, ur berogailuen eta arropa lehorgailuen kontsumo elektrikoa monitorizatzeko. Hala, erabiltzaileek ikus zitzaketen beren kontsumoari buruzko datu guztiak. Hala ere, datu gehiegi ez estutzeko, ikertzaileek hainbat sistema aukeratu zituzten, erabiltzaileei emaitzak ikusteko eta aldagaiak erraz doitzeko aukera ematen zien ikono panel grafiko bat aurkitu arte.
2009
‎Kirola egiten duten emakumeen datuak alde batera utzita, kirol erakundeenkudeaketa eta zuzendaritzan aritzen diren emakumeen kopurua aztertzen badugu, ikus dezakegu beraien presentzia ez datorrela bat kirola egiten duten emakumeenkopuruarekin, eta are gutxiago, oro har, biztanleriaren emakumeen kopuruarekin (Vazquez, 2006). Espainiako estatuko kirol federazioen presidentetza postuen% 4,7 emakumeak dira (Comision Mujer y Deporte del Comite Olimpico Español, COE, Espainiako Batzorde Olinpikoaren Emakumea eta Kirola Komisioa, 2006); Frantziako federazioetan, aldiz,% 5,5 (Chantelat, Bayle eta Ferrand, 2004).
‎Horietako bakoitzean, eremu bakoitzari dagozkion obra guztien ikuspegi birtualak azaltzen dira, solairuz solairu eta aretoz areto sailkatuta. Bestalde, Louvrek bisitariei aukera ematen die bisitariek bertatik bertara ikus ditzaten beren obra enblematikoenetako batzuk, hala nola “Mona Lisa”, “Pompadourreko markesaren” erretratua edo “Samotraziako garaipen alada”. Britainiar Museoa Munduko antigoaleko museoen artean ospetsuena da bere obretan on line ibilbideak egiteko aukera ematen duen beste museoetako bat.
2015
‎Erakus bezaigute aurpegia. Ikus ditzagun beren aurpegi aldeak. Betoz eta ibil bitez beren oiñez.
2017
‎Beste adibide bat Bioware estudioa izan daiteke eta berdintasunaren alde egiten ari den lan ikaragarria. azalduta dauden pertsonaia homosexual edo bisexualak ikus ditzakegu beraien jokoetan. Esaterako, Dragon Age:
‎Bestea atzean jartzen zaio eta bien begiradak islatzen ditu aldi berean ispiluak. Biek ikus ditzakete beraien begiradak, biak miratzen dira eta islatzen dituzte begiradak batera, amodioa hain da ta gardena. V. Woolfen pasarte asko gogoratu ditut.
‎Horiek hola, ez da etsitu behar, ez eta lotsatu ere, behar da aitzina segitu bainan bixtan da amerikano gobernuaren gibelerat egite hori, berenaz ezin onetsia zentzu poxi bat baduten jende guzientzat, traba pizkorra dela nahitez! Bazterrak behar dira beraz mugitu amerikanoek ere ikus dezaten beren presidenta zoin makur jokatzen den. Amerikano horiek ere burutan untsa har dezaten Thomas Pesquet kosmolariaren mezua, Lurra altxor bat dela bainan ez dena beti hala izanen guhaurek azkarki funditzen balinbadugu...
2019
‎ERREZITALDI BITARTEAN IE eta biok belarrira txutxu mutxuka ari ginen, LM k begiratu eta esan digunean ea zer maltzurkeriatan ote geunden Volgako hauek (edo ea apunteak hartzen ari ginen, hortik kronika maltzur bat ateratzeko...); orduan, ikus zezan berez zeinen tolesgabeak garen, solasaldian integratu dugu: –Ez, Mister Ea aukeratzen ari gara?, eta gure hautagaiak seinalatu dizkiogu.
‎Bi lan horietan zehazten dute Informatika eta horren barruan programazioa txikitatik irakasteko erabiltzen diren argudioetako asko ez direla baliagarriak, baina bat datozesaterakoan garrantzitsua dela gaur egungo munduaren parte delako teknologia digitala eta mundu hori ezagutu etaulertzeko egokia dela. Gainera, oso baliagarria izan daitekeela ere arloaren inguruan dauden estereotipoak ezabatzeko eta ikasleak Informatikatik gertuago ikus dezaten beren burua eta arlo horretako ikasketa sakonagoak egitekokapazitatea badutela antzemateko. Noski, horretarako irakaskuntza prozesuak helburuekin lerrokaturik egon behardu eta ikasleek ikusi beharra dute zein den egiten dituzten jardueren eta arloaren arteko lotura.
‎Kanalaren monetizazioa. Joko gisa hartzen dute, baina, egia esan, haurrek enplegu gisa ikus dezakete beren jarduera, baina ez modu ofizialean, legez 16 urte arte ezin dutelako lanik egin. Horregatik bai YouTubeko kanala monetizatzen dute eta publizitatea eransten diote, diru sarrera batzuk gurasoek kudeatu dituzte.
‎“Goizeko 09:30ean lasterketarako dortsalak saltzen hasi ginen, eta dortsalak eskuratu ahala argazkia egiten genien korrikalariei. Dortsal bakoitzean perthesa duen umeren baten izena idatzita zegoen, eta egunotan argazkiak bidaliko dizkiegu ume horiei, ikus dezaten beraien ordez korrika egin zuela jendeak. Ez zuen euririk egin eta 10:00etan puntuan lasterketari ekin genion.
2021
‎Berez langile horiek independente gisa kontsideratuak dira, plataforma horietan lan egiten duten milioika banatzaile eta gidariek laster ikus dezakete beren egoera argituta.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia