Emaitzak: 7
2000 | ||
Bere zinemaren izaeraren inguruan sortu eztabaida non pausatzen den ere finkatu nahi da. Alegia, zinema nola ulertzen duen eta bere lanak sortzeko | ikus entzunezkoen tresnak nola erabiltzen dituen jorratuko da. Horrez gain, egitura formalen logika arakatu, eta istorio bat kontatzeko eta ikusleeengan zirrara pizteko erabiltzen duen narrazio moldeetara gerturatuko dira, oinarrizko duen bere tresnari bereziki erreparatuz, muntaia, alegia, ariketa praktikoak barne. | |
2005 | ||
Lehenengoa Academy of Machinima Arts & Sciences erakundearen web ofiziala da, eta genero horretan egindako lanik onenak saritzen ditu. Webgune honetan, ezin bestela izan, ateak irekitzen dizkiote | ikus entzunezko tresna honekin lehen urratsak egiten hasten den edonori, komunitate ofizialeko kide izan dadin. Bigarren orrialdean, genero honetako zaleek munduan zehar egindako proiektu ugari aurki daitezke. | |
2008 | ||
Laster utzi zion eskultura egiteari, ekintzak edo argazkiak egiten hasteko. Gerora, | ikus entzunezkoa tresna egokia zela konturatu zen egiten zituen performance n lekukoak jasotzeko. Komikia eta marrazkia ere lagun izan ditu urte askotan, adibidez, 1981ean Self Portrait Exaggerating My Negroid Features izeneko autorretratua marraztu zuen, berez erdi beltza erdi zuria zelako eta ez baten artean eta ez besteen artean lasai ibiltzeko aukera handirik izan ez zuelako. | |
2010 | ||
Hartara, gaiarekin zerikusia duten filmeak eta programazio berezia eskaintzean, EITBek identitate bisual hori eta mezu berriak eusten dituzten | ikus entzunezko tresnak izango osagarri. | |
2011 | ||
Bertan euskalduntze eta alfabetatze ikastaroak ematen ziren. Altunak eskolan euskara metodo modernoekin ikas zedin nahi zuen eta AEBtik | ikus entzunezko tresnak ekarri zituen, eta ingelesa ikasteko metodo bat euskararako egokitu zuen (adb. E. Frank Cadlin en Present day English for foreign students). | |
2015 | ||
Aldiz, nagusiagoek telebista pantaila klasikoa lehenesten dute (50 urtekoen artean ia% 80k eta 65 urtetik gorakoek% 90ek). Beraz, eta telebistak eta Internetek lortzen dituzten irismena eta kontsumoa handiak izanik, zenbakiek agerian jartzen dute asko direla | ikus entzunezkoetarako tresna desberdinak erabiltzen dituztenak. Joera hori markatuagoa da gazteagoen artean. | |
2019 | ||
Poliziak gogorarazi du badirela zenbait kreditu erakunde opor garaian objektu horietaz arduratzen direnak. 3 Baliozko objektuen, bitxien, | ikus entzunezko tresnen, ordenagailuen eta abarren zerrenda zehatza egitea, haien serie zenbakiekin edo inskripzioekin, gero saldu eta errazago identifikatu eta itzul daitezen, errekuperatuz gero. 4 Ordutegi desberdinetan argia, irratia edo telebista pizteko eta itzaltzeko erloju programagarria instalatzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 7 (0,05) |
Lehen forma
ikus | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
UEU | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi entzunezko | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi entzunezko tresna | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |