2000
|
|
ekoizpen osteko gela, efektu digitalen zentroa, grafikagintza zentroa,
|
ikus
entzunezko programa informatikoak, errealizaziorako unitate mugikorrak.
|
|
Kuotak: emisio denboraren erdia europar jatorriko
|
ikus
entzunezko programekin osatu behar da, betiere informatiboak, kirol erretransmisioak, lehiaketak, publizitatea eta teletestua aintzat hartu gabe; gainera, horietako erdiak jatorrizEspainiar Estatuko hizkuntzaren batean egindakoak izan behar dira, eta %10ekoizle independenteena eta azken bost urteetan egindakoa; halaber, behartuegiten dira telebistak beren diru sarreren %5 film eta telebistarako p...
|
|
Orain arte aipatu diren baimen eta deklarazioen prozedura hauen guztien menpedauden komunikazio zerbitzuen editore zein banatzaileei, hainbat betebehar ezartzenzaizkie,
|
ikus
entzunezko programen produkzioari, emisioari eta edukiei dagokielarik, bai eta aniztasunari, informazioaren independentziari eta kontzentrazioari dagokielarikere. Komunikazioaren askatasunaren gaineko legean finkatzen diren eskakizunakorokorrak dira gehienetan, nahiz eta, arlo batzuei dagokienean, gehienezko eta gutxienezko mugak ere finkatzen dituzten (programen produkzioari eta edukiei dagozkioneanbezala); alde honetatik, betebehar gehienak, kontzentrazioari dagozkionak izanezik?
|
|
Telebistei ezarritako kuotak Europako Batasunaren artezarauak agintzendituenak baino gogorragoak dira: emisioen %60 film eta
|
ikus
entzunezko programa europarrak, bereziki ikusle gehien biltzen diren ordutegietan, eta %40 jatorriz frantsesez egindako film eta ikus entzunezkolanak izan behar direla zehazten da.
|
2002
|
|
Nor bere buruaren jabe izatearen garrantziaz dihardu «Autoerrealizazio bidean» bildumak, gazteen artean pentsaera kritikoa eta baloreak garatu ahal izateko Pedro Hernandez Hernandezek eta Ramon Aciego de Mendozak sortu duten
|
ikus
entzunezko programak. «Norberaren Koadernoa» eta «Manuala» liburuez eta sei bideoz osaturik dago, eta taldean edo bakarka landu daiteke.
|
2006
|
|
Era berean, bakerako hezkuntzari eta balio demokratikoei buruzko gaietan espezializatutako irakasgaiak sortzea sustatuko da. Halaber, bakearen ikuspegitik, indarkeriarik ezaren, tolerantziaren, demokraziaren, elkartasunaren eta justiziaren balioak txertatzea bultzatuko da testuliburuen edukietan, material didaktiko eta hezitzaileetan eta ikasleentzako
|
ikus
entzunezko programetan. Gainera, bakerako hezkuntza ekimenak tokiko mailan eta maila nazionalean curriculum eduki gisa sartzeko eskatzen da.
|
2009
|
|
Ahozko ulermena aztertzen da transmititzen den mezuari buruzko galderak entzuten eta erantzuten diren bitartean. Irakurketak, publizitate iragarkiak edo
|
ikus
entzunezko programak izan daitezke. Azkenik, 19 minutuz eta hiru laguneko taldetan, eztabaidetan parte hartzeko, tesi bat argumentatzeko edo beste hautagaiak konbentzitzen saiatzeko trebetasuna aztertzen da.
|
|
Bigarren filmaren tenorea da. FIPA
|
Ikus
entzunezko Programen Nazioarteko Jaialdiko dokumentalen sailean aurkeztu Maryse Gargourren La terre parle arabe dokumentalak (Lurra arabiarrez mintzo da) piztu eztabaidak ez du bukaerarik ukanen.
|
2012
|
|
Adimenaren BITak estimulu ezin hobeak dira; oso txikitatik hasi, eta edozein hezkuntza maila arte
|
ikus
entzunezko programa zoragarria eraman daiteke aurrera.
|
2013
|
|
Autodidaktek baratzezaintzaren inguruko liburuak eta aldizkariak kontsultatzeko aukera izan dezakete, eta Internetek hiri baratzeen bultzatzaileei buruzko informazio asko eskaintzen du: Casa Hogar, hasteko aholkuak dituen blog bat; 2T_ huerting, hiri baratzeak sortzen espezializatutako enpresa; eraman baratza, hirian lantzen ikasteko tutoredun
|
ikus
entzunezko programa on line… Beste aukera bat da hiri baratzeen inguruko ikastaro batean izena ematea, GKEek eta erakunde publikoek eskaintzen dituzten ikastaroetan. Horretarako, ideia ona izan daiteke hurbilekoengana hurbiltzea eta galdetzea.
|
2016
|
|
Miarritzen amaitu berri den
|
Ikus
entzunezko Programen Nazioarteko Jaialdiak Smart FIPA izeneko atalaren barruan narrazio berriak eraikitzeko azken joerak aurkeztu ditu. Orain arteko gako hitza transmedia bazen, hemendik aurrera dastamena eta usaimena oinarritzat dituzten esperientziak abiatzen hasi dira.
|
|
«Nor/ zer filmatu, zergatik, nori hitza eman, zer kontatu, nola irudikatu, baita norbere burua ere, istorio baten sormen prozesuari nola aurre egin... Finean, pertsonaien aurkezpena kamera aurrean lantzeko sor daitezkeen eztabaida kreatiboak landuko dituzte», Victor Iriarte Tabakalerako
|
ikus
entzunezko programaren arduradunaren hitzetan. Urtea amaitu bitartean hamar bat tailer antolatuko dituztela aurreratu dute antolatzaileek, baina, oraingoz, lehen hiruren berri eman dute bakarrik.Profesionalentzako eta ikus entzunezkoetan interesa dutenentzako laborategiak izango dira guztiak; bi egunetik astebetera bitarteko iraupena izan dezakete, proposamen bakoitzaren ezaugarrien arabera, eta 15 parte hartzaileko taldeak sortuko dira laborategi bakoitzeko.
|
2019
|
|
Historia posible bat da, beste hainbesteren artean. Egitasmoaren inguruan hitz egin nahian jo dugu Lur Olaizola Tabakalerako zinema eta
|
ikus
entzunezkoen programaren koordinatzailearengana.
|
2023
|
|
3) Jarduerak: Jarduera formalak (Entrenamenduak, Ikasketak eta Lanak), Jarduera komunitarioak (Kontzertuak, Jaiak eta Manifestazioak) eta Zaletasunak (Bideo-jokoak,
|
Ikus
entzunezko programak, Kirola, Literatura, Musika eta Zinema).
|