Emaitzak: 8
2005 | ||
1 grafikoa. | Ikus entzunezko inguru Naturala | |
2 grafikoa. | Ikus entzunezko inguru Naturala zerbait Teknifikatua | |
2007 | ||
Kataluniako Ikus Entzunezkoen Kontseiluak Hezkuntza | ikus entzunezkoen inguruan gaiaz eginiko liburu zurian ondorioztatzen denez, umetxoek urtean ikasturteko 23 egunen baliokidea ematen dute gogoko programetara begira (hauek pertsona helduentzakoak badira ere). | |
2011 | ||
Balirudike, | ikus entzunezkoen inguruan, aurrez izandako prestakuntza errezepzio kritikoan lagundu beharrean oztopoa dela, batez bestekoen progresioa alderantzizkoa ikusita: zenbat eta prestakuntza handiagoa, orduan eta okerrago moldatzen dira ikasleak. | |
Ikerketan hiru sakoneko elkarrizketa burutu dira, Vallés en (2003) jarraibideak kontuan hartuta. Batetik, jakin gura izan da 12 urteko nerabeentzat egindako ikus entzunezko produktuek zein ezaugarri izan behar duten; horrekin batera, adin tarte horrentzako euskarazko | ikus entzunezkoen inguruan sakondu gura izan da. Horretarako, EITBko programazio zuzendaria elkarrizketatu da, Joselu Blanco, ETB baita gaztetxoei zuzendutako euskarazko ikus entzunezko produktuak zabaltzen dituen hedabide bakarra. | |
4 atalaren diseinurako sakoneko elkarrizketetan eskuratutako informazioaz baliatu gara. Izan ere, Internet bidezko | ikus entzunezkoen inguruan egituratu da atal hau, eta, gaiaren berritasuna dela-eta, ez da bibliografiarik aurkitu Internet bidezko ikus entzunezkoak genero eta formatuetan sailkatzeko. Atal honetako aldagai denek helburu izan dute erreminta desberdinen kontsumo maiztasunak aztertzea. | |
e. Aipagarria da, era berean, lagun taldeak garrantzia duela ikus entzunezko kontsumo horretan, lagun taldeak baldintzatzen du-eta, hein handian, nerabearen ikus entzunezko kontsumo era. Horri gagozkiola, taldeko gustu eta kontsumo ohiturek eragiten dute | ikus entzunezkoen inguruan elkarrizketa sortzea lagun artean, eta horrek bultzatzen du nerabea bere lagunek ikusten duten hori kontsumitzera. | |
2019 | ||
...ustatu, edonork erabiltzeko moduan ipiniz. b. etBko edukiak erraz topatzeko moduan ipintzeko aukerak aztertu. c. diruz laguntzen diren ikus entzunezko edukiak libre izan daitezen bultzatu. d. gazteentzako ikus entzunezkoak sarean egon daitezen sustatu. e. euskara eta gazteak lotzen dituzten ekimenak identifikatu eta babestu. f. gazteak euskaraz sor dezaten bultzatu (lehiaketak, youtuberrak...). g. | Ikus entzunezkoen inguruan dabilen industria harremanetan ipini eta elkarlanerako sare bat sor dezaten sustatu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 3 (0,02) |
Uztaro | 3 (0,02) |
Consumer | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi entzunezko | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi entzunezko inguru | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |