Emaitzak: 7
2004 | ||
Ez da erraza ikusten nola berbidera daitekeen egungo egoera, dagoeneko kate handien interesak hain garatuak daudela, are gutxiago erakunde autonomikoek estatuaren aurrean dituzten mugekin ikus entzunezko sistema propio bat araupetzeko. Baina, edozein modutan, derrigorrezkoa ikusten dugu, EAEn behintzat, ikus entzunezko sistemaren gaineko orain arte ez bezalako legegintza eta instituzionalizazio propio bat eraikitzea, | Ikus entzunezkoen gaineko euskal lege bat eta Ikus entzunezkoen Euskal Batzorde Goren bat, alegia, gauza izango liratekeenak ikus entzunezko sistemarako, eta haren baitan telebistagintza lokalentzako, irizpide eta politika printzipiobe rri batzuk ezartzeko. Nafarroako Legea eta Batzordeakhorren adibide izan litezke, baina bada eredu egokiagorik non begiratu, hala nola Kataluniako CAC (Consell de l’Audiovisual de Catalunya). | |
2010 | ||
9 grafikoa: | ikus entzunezkoen gaineko alfabetizazioaren ebaluazioa (0 puntu). | |
2011 | ||
Euskal Herriko zortzi ikastetxe hautatu ziren (1 taula ikusi) bi aldagai demografiko kontuan izanda: parte hartzaileen adina edo maila akademikoa eta ikastetxeetan jasotako | ikus entzunezkoen gaineko formazioa, ikastetxe batzuetan gai honi buruzko ikasgaiak curriculumean integratuak baitira arlo honi berariazko arreta eskainiz. | |
Gaitasunak eskuratzeko tresna erabilgarriak eta orientabideak. | Ikus entzunezkoen gaineko gaitasunak lantzeko, guk geuk erabili ditugun adibideak azaltzen dira hemen, inork antzeko zerbait egin nahi balu bai eskolan, bai institutuan, bai lanbide heziketan nahiz helduen heziketan, edo etxean bertan, adibiderik eta irizpiderik izan dezan. | |
| Ikus entzunezkoen gaineko gaitasuna | |
Inkestatuen ikasketa maila da desberdintasunik handienak ezartzen dituena. | Ikus entzunezkoen gaineko gaitasunak eskuratzean, hezkuntza eta formakuntza profesionala dira faktorerik erabakigarrienak. | |
Jarduera horren bitartez, eskaini ahal izango dizkiegu erreferentzia berriak filma berrikusteko, ulertzeko, kritikatzeko? azken finean, lagundu egingo diegu | ikus entzunezkoen gaineko gaitasun eta ahalmen berriak eskuratzen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ikusi entzunezko | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi entzunezko gaineko | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |