Emaitzak: 9
2003 | ||
Noizbait pasatu zaizu zentzurik ez | ikustea bertsotako jardunari? | |
Beti pentsatu izan dut bertsotan ondo egiten oso zaila dela. Eta ez nuen neure burua | ikusten bertsotan ondo egiteko. Umetatik baztertu nuen aukera hori. | |
2010 | ||
Andoni Egañak ere ez du posible | ikusten bertsoa eta literatura aldi berean lantzerik. «Bietan aldi berean ari bazara, ordenagailutik plazara jauzia egitea askoz ere errazagoa dela esango nuke, alderantzizkoa baino. | |
Berdabioren bertsoen ahoz ahoko iturri xahar xoragarri honetan, ordea, inolako zalantzarik gabe, Aita Donostiarena izan da iturririk ugariena eta fidagarriena. Harenean ez baitut | ikusten bertso bat bakarrik ere, gero dokumentu ofizialetan ikusiko denari kontra egiten dionik, eta horrez gainera, beste iturriek, aipatu ere egiten ez dituzten bi bertso eder baitakartza, orduko auzietako eskuizkribu zaharretan esaten denarekin hagitz ongi uztartzen direnak [87]: | |
2012 | ||
Nik orain arte ez dut ukan bertsokerarik, gaia entzun eta jiten zitzaizkidan ideiak kantatzen saiatu izan naiz. Larraldeako bertso eskolan anitz landu dugu bata besteari erantzutera joatea, elkarrizketa bat sortzea ofiziotan... eta bakarkakotan bertsoa zure egitea, nik oraindik ez dakit oso ongi zer den hori, baina zure pertsona | ikustea bertso horietatik. | |
2015 | ||
| Ikusi bertso lerro hau. | |
2017 | ||
Orain, abantailak besterik ez dizkio | ikusten bertso eskolari. Plazak maiz izaten ez ziren garaian, neguan adibidez," herdoila" kentzeko baliogarria zitzaion. | |
2019 | ||
Ez dakit norbaitek debekatu zion ala bera joan zen. Pixkanaka, uste dut, pixkanaka gutxitu egin zuela bertso munduarekiko harremana, baina ez erabat, jarraitu nuen | ikusten bertso saio batzuetan, txapelketetako saioetan... Nire ariketa izaten zen ikusten nuenean lortzea nik ez begirada jaistea edo ni espaloiz ez aldatzea. | |
2021 | ||
Amaitzeko, gizarte hezkuntzatik Euskal Herrian bertso eskolek egiten duten lan hezitzailea balioan jartzearen beharra azpimarratu nahi da, denbora libre hezitzaileko elementu argi gisa. Ateratako guztiarekin argi | dakusagu bertso eskola aisialdian (hots, derrigortasunetatik kanpo) egiten den ekintza bezala potentzialitate hezitzaile handiko espazioa edo taldea dela. Izan ere, jada aipatu bezala, tresna kognitibo, afektibo eta jarrerakoak eskaintzen ditu elkartasunean eta kritikotasunean hezteko (Argibay, Celorio eta Celorio, 1997). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ikusi | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Argia | 3 (0,02) |
Erlea | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ikusi bertso | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ikusi bertso eskola | 2 (0,01) |
ikusi bertso bat | 1 (0,01) |
ikusi bertso horiek | 1 (0,01) |
ikusi bertso jardun | 1 (0,01) |
ikusi bertso lerro | 1 (0,01) |
ikusi bertso ondo | 1 (0,01) |
ikusi bertso saio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |