2002
|
|
Ze zakur
|
dabilen
borrokan
|
2009
|
|
–Primeran nago. Zuk hartu duzu kolpe sortarik handiena, nire txanodun gizajoa trakets samar
|
zebilen
borrokan. Baina ez pentsa kalterik jaso ez nuenik:
|
|
Bizitza bat bera daukagu gizonok; sendo bezainbat hor gaituzu kolokan. Bizi dugu kezkak duen gazi geza, bakearen alde
|
gabiltza
borrokan.
|
2014
|
|
Utzi borrokak Ez
|
nabil
borrokan. Niretzat, hau guztia amaitu da.
|
2015
|
|
Frantses hezkuntza dute, edozein lanpostutan egon daitezke, azkenean anglofono baten aukera berdinak ukan ditzakete. Autonomia indibidualaren alde
|
dabiltza
borrokan, ez autonomia kolektiboaren alde. Zerbait galdu da bidean.
|
2016
|
|
" Lapatx handitzea onartzeko, ziurtatu ligukete alternatiba landu bitartean izango lizatekeela, data eta konpromisoekin nuke dokumentu bat", esan du. Gogorarazi du 1988tik
|
dabiltzala
borrokan, eta" bukaerarik ez" duela jarraipen horrek. " Itxiera ordenatuaren" alde dagoela esan du Gorrotxategik, baina" berehala" behar duela soluzioa.
|
|
" Entzun gaitzazuen
|
gabiltza
borrokan, eta gobernu bide okerrak harro egiten du oihu eta kanoiz estaltzen ditu belarriak.
|
|
Historiaren alde
|
gabiltza
borrokan, eta gobernu bide okerrak ahanztura eskaintzen digu.
|
|
Gosearen kontra
|
gabiltza
borrokan, eta gobernu bide okerrak..."
|
2019
|
|
Gizonak eskuak oratu eta musu eman zion, emakumeak keinua errepikatu zuen, gorputzaren uhinezko mugimenduaz elkarganatu ziren, hain hurbil non bakoitzaren arnasak nahasten baitziren, ahoek elkar ukitu zuten eta musua ezpain eta mihi jate erabateko bihurtu zen, norberaren eskuek bestearen gorputza bilatzen zuten bitartean, estutzeko, bultzatzeko, fereka egiteko, orduan hitz batzuk entzuten hasi ziren, hitz solteak, etenak, hatsantuak, ene maitea, maite haut, nola gertatu da, ez zekiat, gertatu behar zuelako, besarka nazak, desio haut, antigoaleko xuxurla hori, zeinak, hitz hauekin berekin edo beste batzuekin, are goxoagoak, edo gordinak, edo zabarrak, edo basatiak, denboraren gauetik honantz irauten baitu, barka bekigu honela esatea berriz ere, adieraztezina, inefablea. Raimundo Silvaren eskua, baldar, bularretakoaren hesgailuarekin
|
zebilen
borrokan, Maria Sara izan zen ukitu doi eta lepoaren mugimendu batez askatu zena eta titiak bere presondegitik askatu zituena, gizonaren begiei, eskuei, ahoari eskainiz. Gero, azkenik, erabat biluztu ziren, elkarri lagunduz, elkarri gorputza eskainiz, Biluztu nazan, nazak, esan zuten, eta jada biluzgorririk zeuden, baina orain elkar ukitu, haztatu, aztertu zezaketen, bat batean Raimundo Silvak ohe arropa atzera bota zuen, han zegoen Maria Sara, bular, sabel, pubis garai, izter luzeekin, eta bera ere bai, lotsarik gabe, beldurrik gabe, bere burua argiari erakutsiz, hau ahula bazen ere, maindire zuriak baizik ez zuen dir dir egiten, ilargiaren argiak blaituko bailuen, gaua emeki emeki abailtzen zen hiriaren gainera, kanpoko mundua mirakulu berri baten aiduru zegoela zirudien, baina inor ez zen konturatu mirakulua gertatu zenean, hemen, bi hauen sexuek elkarren berri eduki zuten lehen aldia, auhenka elkarrekin ibili ziren lehen aldia, isilean oihu egin zuten lehen aldia, dilubioaren ate guztiak lur gainean eta lurreko uren gainean ireki zirenean, eta ondoren baretasuna, Tajoko estuario zabala, bi gorputz elkarren ondoan, arraunean, eskutik heldurik, batak dio, Oi, ene maitea, eta besteak, Etorkizunean deus ez dadila hau baino gutxiago izan, eta bat batean, biak esan berri zutenaren beldur gelditu ziren, eta elkar besarkatu zuten, logela ilun zegoen, Piztu ezak argia, esan zuen emakumeak, hau guztia egia ote den jakin nahi diat.
|
2020
|
|
Beste behin, haien oinarrizko eskubideei tu egin eta multinazionalen mesederako hartu erabakia delako. Bioaniztasunaren errespetuan, belaunaldiz belaunaldi landuriko haien lurren lapurketak geldiarazi nahian
|
dabiltza
borrokan, eta jomugan kautxu naturala ekoizten dabiltzan multinazionalak dituzte.
|
2021
|
|
Euskadin lau talde armatu
|
zebiltzan
borrokan: Iparraldean, Iparretarrak; Hegoaldean, ETA Militarra, ETA Politiko militarra (bukaeran Oktaboak bakarrik) eta Komando Autonomoak.
|
2022
|
|
Nire baitan beti
|
dabiltza
borrokan
|
|
Ez nuen diferente izan nahi. Liburu guztian esaldi horrekin
|
dabil
borrokan, bere bizitzako etapa guztietan bukaera bitarte, bukaeran ematen du ia aurkitzen duela, onartzen duela ezberdina dela, bere ezberdintasun horrekin gustura dagoela edo onartzen duela. 20200109T03
|
2023
|
|
L' opoponax (1964) obran haurtzaroa eta subjektibotasuna jorratzen dira, baita munduaren aurkikuntza ere, bere isiltasun eta hutsuneekin. Les Guerilleres (1969) obran, feminista gazte batzuk aurre egin behar diete diskurtso nagusituei, harreman sozialak aztertzen dituzte eta mundu hobe baten alde
|
dabiltza
borrokan. Le Corps lesbien en (1973) intersubjektibotasuna dago arakaturik, sufrikarioan eta gozamenean bizituriko maitasun topaketa baten bidez. Azkenik, Virgile, non (1985) obran militantismoaren erronkak eta mugak dira jorratuak, militante bizian egindako iniziazio bidai baten bidez.
|
|
Badakigu erronka ez dela erraza, unibertsitatea pribatizatu eta merkantilizatu nahi duten aurkari indartsuen aurrean
|
gabiltzala
borrokan. Hala ere, argi erakutsi dugu unibertsitate eredua eraldatzeko, antolatzeko eta borrokatzeko indarra dugula.
|