Emaitzak: 5
2014 | ||
Pin analogikoa denez, haren balioa 0 eta 1023 arteko edozein izan daiteke. | Haren balioa handiagoa den neurrian, motorraren abiadura handituko da. | |
2015 | ||
Hau zorakeria handia izanik ere, ez dago konparatzerik gugan dagoenarekin, zer garen jakiten saiatzen ez garenean, eta gorputz hauetan gelditzen garenean, eta horrela, abespeluan, entzun egin dugulako eta fedeak dioskulako soilik arima badugula dakigunean. Baina zer ondasun egon daitekeen arima honetan edo nor dagoen arima honetan edota | haren balio handiaz, gutxitan egiten dugu gogoeta; eta horrela, haren edertasuna zaintzen kontu handiz saiatzeari gutxi begiratzen zaio: gaztelu honen inguru edo hesiaren arrunkeriara, hau da, gorputz hauetara, zuzendua da gure arreta guztia. | |
Baina bai egarri biziz irrikatzen dela egarri hau! Izan ere, arimak | haren balio handia sumatzen du, eta egarri oso itogarria eta nekea dakarrena bada ere, berarekin dakar egarri hura hiltzeko asegarria bera ere; horrela, lurreko gauzetarako baizik itotzen ez duen egarria da; bestelakoa da, ase egiten duena; Jaunak egarri hori asetzen duenean, arimari egin diezaiokeen mesederik handiena behar horrekin uztea da, eta betiere berriro ur hau edatera joateko gogo biziagoaz g... | |
2022 | ||
Trohler en ustez, narrazio horrek modua ematen zien ikasleei gizarteak zer eskatzen zien jakiteko, hau da, lanbidea zertan zetzan ulertzea, alderdi profesionala eta egiteko nazionala ezagutzea. Beraz, garai hartan sustatutako historiografia | hark balio handia izan zuen curriculumerako, baina ez ikasleriaren pentsamendu edo kontzientzia historikoa garatzeko, baizik eta haien formakuntza nazional pedagogikoaren eta nazionalerlijiozkoaren oinarriak jartzeko. Hau da, etorkizuneko maisu maistrak horren bidez jabetu ziren beren lanbidea, ezagutzaren transmisioarekin ez ezik, hezkuntza nazional horren hedatzaile izatearekin ere zegoela loturik; eta, hain zuzen ere, irakasleek gogo onez bete zuten funtzio hori, eta sustatu ere sustatu zuten (Trohler, 2006). | |
2023 | ||
Nire lehen ikusgarria kasik osorik Martxutan sortu nuen, nire herriko etxeko gelan. Amak ikusten zuen zenbat ordu sartzen nituen gela horretan, eta horrek | harentzat balio handia dauka. Nire familian laborari asko badira, eta orokorki lana baloratua da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hura | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Karmel Argitaletxea | 2 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
hura balio | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
hura balio handi | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |