Emaitzak: 6
2007 | ||
neurtzaile asko eta prestakuntza saio ugari Euskal Herri osoko datuak epe laburrean jasota gera daitezen. Euskararen normalizazio prozesuaren diagnostikoa egiteko | horren garrantzitsua den azterketa honek ez dauzka eskura lituzkeen baliabide ekonomikoak, eta, horregatik, berezko zailtasunari gehitzen zaio pertsona askoren lan desinteresatuarekin kontatu behar izatea. Eskerrik asko, beraz, neurketa bideragarri bihurtzen duten neurtzaile guztiei. | |
Euskararen normalizazio prozesuaren diagnostikoa egiteko | horren garrantzitsua den azterketa honek ez dauzka eskura lituzkeen baliabide ekonomikoak, eta, horregatik, berezko zailtasunari gehitzen zaio pertsona askoren lan desinteresatuarekin kontatu behar izatea. Eskerrik asko, beraz, neurketa bideragarri bihurtzen duten neurtzaile guztiei. | |
2010 | ||
2 irudia: Erantzuleen euskararekiko hurbiltasuna(%) euskararen munduarekiko interes falta borobila laginaren %10 baino gutxiagok eman izana eta %80k euskaratik hurbil edo interesatuta sentitzen dela esan izana positiboki baloratu behar dira. alabaina, integrazioari begira bi munduko egoera gainditzea | horren garrantzitsua izanda, ahaleginak egin behar dira gizarte osoak gaindi dezan, euskara normaldu nahi bada. euskararen mundua erdaldun guztiei ezagutarazi behar zaie, batzuek dituzten asoziazio negatiboak eta prebentzioedo arbuio sentimenduak desegiteko. bestalde, arestian aipaturiko galderara itzultzea komeni da: nahikoa da euskara ikastea bi munduko egoera gainditzeko? | |
2012 | ||
Zergatik neurtu erabilera? Zergatik da | horren garrantzitsua eta zergatik neurtu behar da behaketaren bidez. Zertarako balio du horrek? | |
2018 | ||
Bigarren arazoa" hizkuntza politikaren izaera bertikala" da, euskararen gainerako lurraldeetan ez bezala udalak kanpo uzten dituena. Iparraldean dauden 138 udaletatik hiruk baino ez dute erabilera sustatzeko | horren garrantzitsua den udalerri mailako hizkuntza politikarik: Hendaiak, Miarritzek eta Baionak. | |
2021 | ||
Azkenik, espazioa benetan babesgunea izan dadin konfiantza eta taldean gustura sentitzea | horren garrantzitsua izanik, batek galdetu dezake ez ote den egokiagoa mudantza prozesuak sustatzeko esperimentazio hau beren beregi sortutako komunitate epistemiko batekin egin ordez praktika komunitate (Eckert eta McConnell Ginet, 1992) edo talde" natural" batekin egitea. Izan ere, praktika komunitatea asko erabiltzen da mudantza prozesuak bultzatzeko (Hernández eta Altuna, argitaratze bidean, eta Hernández, Iñarra eta Altuna, 2021, zenbaki honetan bertan). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |