Emaitzak: 7
2007 | ||
Arreta edo atentzioa gure ingurua ulertzeko ahalmena estimulu zehatz batean fokatzen duen prozesua da. Gure atal kognitiboarekin zerikusi zuzena du, eta begien mugimendua ezagutzeak mekanismo | horiek ulertzen laguntzen du, hein handi batean. Eye tracking sistema bat tresna diagnostiko gisa erabiltzeak begien mugimenduaren eta arretaren arteko erlazioa neurtzeko tresnak sorrarazi ditu. | |
2010 | ||
transnazionalen artean azaltzen den enpresa kontzentraziorako joera edota inbertsio gurutzatuko fenomenoak (herrialdebateko ETNek beste herrialde batean inbertitu eta horretakoak ere hartan inbertitu, AEB eta EBren artean gertatzen denaren antzera). Horregatik enpresa transnazionalaren jokabidearen beste ezaugarri | horiek ulertzen lagun dezaketen besteekarpen batzuei tokia egingo diegu azken atal honetan. | |
2011 | ||
Bular guruinak nolakoak diren eta nola funtzionatzen duten ikasteak motibo berri bat eransten du natura miresteko. Baina, gainera, amagandiko edoskitzea ahalbidetzen duten arau biologiko, kimiko eta emozional | horiek ulertzen laguntzen du. | |
2012 | ||
| Horiek ulertzen laguntzen eta, ahal den neurrian, beraietan parte har dezaten utz diezaiekegu. | |
2015 | ||
Hik ikusi... Ze, seguru, morroi horrekin hitz eginda kristoren ikuspegi aberatsa lortuko huela Aljeriako gerrari buruz, eta beharbada horrek gure herriko beste pied noir | horiek ulertzen lagunduko zian, baina hik ez baduk nahi... | |
2016 | ||
Twitterren bereziki frogatu gabeko informazioak, zurrumurruak etiketatzeko erabiltzen dugu. Interneteko sare sozialek zurrumurruen hedapenerako ingurune berri, bikaina eta globala direla badakigu, baina hedatzeko dituzten mekanismoei buruz ezer gutxi dakigu.Fenomeno | horiek ulertzen laguntzeko, Arkaitz Zubiagak eta bere lantaldeak metodologia bat proposatu du ikerketa batean, PHEME informazioaren egiazkotasuna datu analisiaren bidez aztertzen saiatzen den Europako proiektuaren markoan.Ikerketak jasotzen duena zehatz azaldu baino, elkarrizketa batean Zubiagak komunikazioaz esanda zidanari buruz arituko naiz datozen lerrotan. Ikerketaren emaitzak asko izan badira ere, bat beste batzuen gainetik gailentzen da: | |
2019 | ||
Aldiz, udalekuetan egiten dute nabarmen gehiago euskaraz. Alde | horiek ulertzen laguntzeko daturik ez genuen bildu. Beraz, hipotesiak edo galderak besterik ez ditugu: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek ulertu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek ulertu lagundu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |