2006
|
|
Right of publicity delakoaren arabera, publizitatearen interpretariari edo subjektu modeloari horren irudia erabiltzeko baimena eskatuko zaio, baita haren jabegoko ondasun zehatz bat imitatu nahi denean ere. Adin txikikoei dagokienez, berriz, haien legezko ordezkariek eman dute baimena; baina, betiere, Ministerio Fiskalak parte hartzea eskatuko da83 Ohorea, intimitatea eta berezko irudiaren gaineko ustiapen eskubideak heriotzatik harago doazen eskubideak dira, zeren,
|
horien
titularra hilez gero, testamentuan bertan erabakitzea baitago nor izango den eskubide horien babesle eta defendatzailea. Inor azalduko ez balitz, Ministerio Fiskalak izendatuko du84.
|
2008
|
|
«Honen betebeharren benetako egikaritzea bi muturren artean kokatzen da: edo kontuen eta oinarrizko dokumentuen (fakturak, ordainagiriak, banka idatzien zerrendak, etab.) azterketa zehatza, kargu
|
horien
titularrek gogoa, kontularitza prestakuntza eta interesa dituztenean, mutur batean; edo sozietatearen finantza kontuei buruzko ohikeriazko txostena izenpetzea beste muturrean».
|
2010
|
|
Arrisku hori neurtu ahal izateko, jakina, ezarpen produktibo horren neurria hartu behar da kontuan ezer baino lehen. Baita ezarpen produktiboa egin eta gero ezarpena bera desegiteko eta beste herrialde batera lekualdatzeko multinazionalak izango dituen aukerak ere, hori izan ohi delako ezarpen produktibo
|
horien
titularrak diren enpresek herrialdeko agintariak presiopean mantentzeko argudiorik onena.
|
|
Bestaldetik, ezarpen produktibo
|
horien
titularrak diren atzerriko enpresak elkartu egiten dira beraien baterako interesak babesteko herrialdeko agintarien aurrean. Industri politikan bertan garrantzi handiko kontua izan daiteke hau, inolako zalantzarik gabe.
|
2012
|
|
...subjektu modeloari horren irudia erabiltzeko baimena eskatuko zaio, baita haren jabegoko ondasun zehatz bat imitatu nahi denean ere100 Adin txikikoei dagokienez, berriz, haien legezko ordezkariek eman dute baimena; baina, betiere, Ministerio Fiskalak parte hartzea eskatuko da101 Ohorea, intimitatea eta berezko irudiaren gaineko ustiapen eskubideak heriotzatik harago doazen eskubideak dira, zeren,
|
horien
titularra hilez gero, testamentuan bertan erabakitzea baitago nor izango den eskubide horien babesle eta defendatzailea. Inor azalduko ez balitz, Ministerio Fiskalak izendatuko du102.
|
2017
|
|
(Rodota, 2010) edo kopia digitala bailira funtzionatzen dute, 3 pertsonen ezagutzara irekitzen den norbere pertsonalitatearen alderdi desberdinen adierazpen gisa. Beraz, autodeterminazio informatiborako eskubidearen izate arrazoia, norbere identitatearen aspektu desberdinak ezagutaraztera ematen dituzten datu pertsonal
|
horien gainean
titularrak egikaritzen duen autonomia gaitasunean datza.
|
|
Merkataritza jarduerak burutzen dituzten enpresa edo pertsonek, legediaren arabera, posible dute publizitate edo prospekzio komertzial helburuetarako hirugarren pertsonen datu pertsonalak eskuratu eta horien tratamendua egitea. Hori bai, aztergai dugun kasuan datu
|
horien
titularrak tratamendu horri aurretiaz baimen informatua ematea ezinbesteko baldintza da13 (alegia, kontsumitzaileari argitasunez informatu behar zaio RFID etiketa bidez, publizitate edo prospekzio komertzial helburupean, zein datu pertsonal izango zaizkion tratamenduaren objektu). Izan ere, merkataritza jarduerak burutzen dituzten enpresa edo pertsonek kontsumitzaileen datu pertsonalak euren titularren baimen informatua eduki gabe eskuratuz gero, datuok iruzur bidez eta modu ez leialean jasoak izango lirateke, legedian arau hauste oso larri bezala tipifikatuta dagoen portaera14.
|