Emaitzak: 7
2013 | ||
– Mortimoreren arabera (1991; Arrizabalaga eta Landeta, 2007 lanean aipatua), kalitatezko hezkuntza («hezkuntzaren kalitatea»), ikasleen garapena intelektualki, sozialki, moralki eta sentimentalki ahalbidetzen duena da, betiere ikasle | horien testuinguru sozioekonomikoaren arabera. | |
Lirismo handiko pieza dokumental hori bere film laburraren oinarri bilakatzen du Almandozek; bere kameraren bidez jasotako errealitate horren inguruan fikzio bat eraikiz. Aipatu fikziozko kontakizunean ageri diren dokumental izaerako irudi | horiei testuinguru bat eskaintzea da haren xede nagusia. Horrenbestez, kartzela moduko batean gatibu dagoen gizon baten (Haritz Elizegi) bakarrizketarekin ekiten dio istorioari. | |
2015 | ||
Talde sentimenduaren presentzia, pisua eta indarra nabarmenak dira emakumeen aisialdiko pilota saioetan eta | horien testuinguruko baldintzetan, beraz. Talde izaerak indar eta itzal handia du emakumezko pilotarien artean. | |
2017 | ||
Marrazki | horien testuingurua kontuan hartu behar da: Ipar Amerikan, industrializazio gogorreko mementoan, hiritargo zabalari bideratutako merkatu produktuaren askotariko eskaintza ekoizten ari zen. | |
2019 | ||
Eztabaida guztietan moderatzaileak elkarrizketaren bidez elkarrekiko begirunea eta gaiarekiko hobekuntza lortu nahi dela jakinaraziko du (Limon eta Crespo, 2002). Izan ere, Rapley k (2014) dioen moduan, datuak metatzea helburutzat duen focus group batean ez dago behin betiko erantzunik, ezpada | horiek testuinguruaren eta beste solaskideekiko adierazpenen arabera esanahiaz betetzen doazela. | |
Horri guztiari jarraiki, autore feministen lanak irakurri ostean, norberak bere esparru, praktika edo kolektiboaren barne mailan (txikia bezala ezagutzen den ingurunean) praktika askatzaileak gauzatzea jada jarrera eta ekintza iraultzailea egitea da. Askotan, gizartean aldaketa gauzatzearen alde lanean aritzen den jendeak lanketa handiak nahi izaten ditu, lehen momentutik ingurunean eragiten dutenak, eta praktika | horiek testuinguru zabalean hedatzea bilatzen da. Hori ez da erraza eta askotan esanarekin eta aldarri hutsarekin ez da lortzen jendea halako praktikara batzea. | |
2023 | ||
Aurrez egindako ikerketek erakutsi bezala, pertsonek tentsioak bizitzen dituzte zaintza harremanetan, hurbiltasunean, ahaidetasunean eta elkarrekiko espero den hartu emanean (Siira et al., 2019; Walsh eta Shutes, 2013). Tentsio eta kontraesan horiek areagotu egiten dira harremanean lotura profesionala, familiarra eta pertsonala aldi berean kudeatu behar izaten denean eta | horiek testuinguru emozional gogorretan eta zaintzaile |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
horiek | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
horiek testuinguru | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
horiek testuinguru baldintza | 1 (0,01) |
horiek testuinguru bat | 1 (0,01) |
horiek testuinguru emozional | 1 (0,01) |
horiek testuinguru kontu | 1 (0,01) |
horiek testuinguru sozioekonomiko | 1 (0,01) |
horiek testuinguru zabal | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |