2001
|
|
Nolabaiteko bizitza kalitatea guztiok nahi izaten dugun arren, egia da soldata handiagoa erantzukizun handiagoko lanpostuak betez lortuko dela gehienetan (eta guztiok ez dugu
|
horietarako
prestakuntzarik) eta ordutegi gogorragoak izango ditugula eta ondorioz denbora libre gutxiago.
|
2002
|
|
Azken datuen arabera, goi mailako lanbide heziketako ikasleetatik gehienakikasitako titulazioan sartzen dira lan merkatura, batez ere sektore industrialean.Emaitza
|
horiek
prestakuntza mota horren eskaintza lan merkatuak egiten dueneskakizunetara egokituta dagoela erakusten dute.
|
|
Interneteko aditu talde batek, gaur Bartzelonan, Ikerketarako Fundazio Katalanak antolatutako jardunaldi batzuetan, ziurtatu du adingabeak Interneteko eduki jakin batzuetatik babesteko iragazte sistemak ez direla %100ean eraginkorrak. Hori dela eta, tresna tekniko
|
horiek
prestakuntza eta hezkuntzarekin laguntzearen alde egiten dute, adingabeek sarea egoki erabil dezaten. Topaketa horretan, Europako hainbat herrialdetako adituek Europako Batzordearen Interneteko Ekintza Planak finantzatutako hamalau proiekturen ondorioak aztertu zituzten.
|
2003
|
|
Prebentzioa eta tratamendua Kirurgialariak gaixotasun hori saihesteko eta prebenitzeko tratamendu postkirurgikoa egiteko konpromisoa hartzea oso garrantzitsua izan zen. Herrera Rodríguezek esan du elkarrizketatutako zirujau ortopedikoen% 50ek uste zuela prestakuntza gutxi zuela arlo horretan, eta azpimarratu du “espezialista
|
horiek
prestakuntza eta kontzientziazio handiagoa behar dutela arazoari buruz”. José Ramón Caeiro Rey doktoreak, berriz, esan du alendronatoa, menopausia osteko osteoporosian erabiltzen den botika, tratamendu eraginkorra dela ornoetako eta ez ornoetako hausturak izateko arriskua murrizteko eta hezurren dentsitate minerala handitzeko.
|
|
Aintzat hartu beharreko bigarren berezitasuna, predikari
|
horien
prestakuntza espiritual eta teologiko zabala, eta baita beren hizlari dohaina ere. Horrek guztiak argi bereizten zituen klero sekularraren gehiengoarengandik, eta izen onaz janzten zituen.
|
2005
|
|
Gainera, dokumentatutako muga kritikoak ez dira aldez aurretik irizpide egokien arabera doitu edo ez dira desadostasun egoerei aurrea hartzeko neurriak hartzen. Era berean, agerian geratzen da ez dagoela doitze egokirik prozesuaren errealitatearen eta egindako kontrolaren artean, edo, are gehiago, arriskuen kontrola kalitatearen kontrola izatea ere bilatzen da, eta horrek erakusten du gai
|
horietan
prestakuntza eskasa dagoela. Europako Batasuneko hainbat herrialdetan egindako inkestek bereziki nabarmendu dute prestakuntzaren puntu hori.
|
2007
|
|
hemen baloratu dena da zentroak dituen zaintzaile profesionalen kopurua,
|
horien
prestakuntza, zentroan sendagile bat egun osoan izatea, fisioterapeutak izatea, garraio egokitua eskaintzea eta erabiltzailearen bilakaeraz zentroak senideekin duen komunikazioa.
|
|
Langileak informatu eta
|
horiei
prestakuntza ematea.
|
|
4 Prebentzio zerbitzuak diziplina arteko izaera izango du, eta tresna egokiak izan ditu bere eginkizunak betetzeko. Horretarako, zerbitzu
|
horien
prestakuntza, espezialitatea, ahalmena, arduraldia eta horiek osatzen dituzten pertsonen kopurua zein baliabide teknikoak izan dira behar bestekoak eta gauzatu beharrekoguruabar hauek kontuan hartuta: prebentzio jardueren araberakoak, in
|
|
Horretarako, en izan daitezkeela ere, lehen sorospen, supresaburuak neurri horiek praktikan jarriko dituzten langileak izendatu eta aldian aldian egiaztatuko du neurri horien jardunbide egokia. Langile
|
horiek
prestakuntza nahikoa izan dute, behar beste izango dira eta material egokia izango dute, arestian aipatu inguruabarren arabera.
|
|
garbiketa, akonpainamendua, janaria, zaintza… Hori lanegun luze bihurtzen da, non zaintzaileek higadura fisiko handia jasaten baitute. Agertoki ideal batean, adituak iradokitzen duenez, gizarte laguntzako jarduera arautu litzateke, eta adinekoak zaintzeko gutxieneko ezagutza mailak ziurtatu lirateke, hau da, langile
|
horiek
prestakuntza jaso eta mediku talde batek gomendatu lituzke, zahar bakoitzaren beharren arabera; horrez gain, lanaldiak eta lansarien homogeneizazioa zehaztu lirateke. Are gehiago, baloratzen bada familiakoak ez diren zaintzaileen eskaera urtez urte handituz joango dela, akademikoaren aurreikuspenen arabera.
|
2008
|
|
Tokian tokiko hizkera aintzat hartu nahi duen proiektu baten, ezinbesteko elementua dira irakasleak. Proiektua gauzatuko bada, profesional
|
horien
prestakuntza, bai dialektala, bai erregistroen ingurukoa, bai euskalkiaren aurrean erakusten duten jarrera eta sentsibilitatea, faktore erabakigarriak dira. Baina ez soilik irakasleena; ez dugu ahaztu behar, irakasleez gainera, gainerako profesionalak ere txitean pitean harremanetan egoten direla ikasleekin.
|
|
Bikoizketan interesa dutenen profila oso heterogeneoa da: Bere ahotsarekin lan egiten duten profesionalak (irrati kazetariak, esatariak…) eta aktoreak, kantariak, lokuzioaren edo interpretazioaren munduarekin inoiz harremanik izan ez duten pertsonak… Profesional
|
horien
prestakuntza eskola espezifikoetan ematen da gehienak Bartzelonan eta Madrilen kontzentratuak, eta Hezkuntza Ministerioak edo autonomia bakoitzeko Hezkuntza Kontseilaritzek egiaztatu behar dituzte. Prezioak nabarmen aldatzen dira aukeratutako eskolaren arabera eta egin nahi den berariazko ikaskuntzaren arabera, hilean 100 eurotik 300 eurora bitarteko tarifekin, edo urtean 1.500 eurotik gorako prestakuntza programekin.
|
2009
|
|
Lan hau egiteko ideia Hizkuntzaren Psikopedagogia izeneko irakasgai baten baitan sortu zen. Irakasgai honen inguruan ikasleek zer zekiten eta zer espero zuten aztertzean, oso eztabaida interesgarria sortu zen pertsona
|
horien
prestakuntzari begira, hizkuntza anitzeko hezkuntza programetan parte hartuko baitute profesional gisa. Ikasle bakoitzak hizkuntzak ikasteko bere prozesuari buruzko diskurtsoa sor zezan, elebidun edo eleaniztun izateko zer ibilbide egin duten idazteko eskatu genien.
|
|
Pradoko Museo Nazionala, Espainiako Filmoteka, Indietako Artxibo Nagusia edo Liburutegi Nazionala dira, besteak beste, Kultura Ministerioaren mendeko kultura erakundeen eskumenekoak diren jardueretan eta gaietan prestatzeko eta espezializatzeko beka bat lortu duten 130 irabazle baino gehiagorentzat urtero jasotzen diren helburuetako batzuk. Bederatzi hilabetez, tutore batek gainbegiratuta, bekadun
|
horiek
prestakuntza teoriko eta praktikoko programa bat egiten dute hainbat jardueratan, hala nola zaharberrikuntzan, kontserbazioan edo dokumentazioan.
|
|
Helburu estrategikoa I+Gko jardueretan aritzen diren langileen kalitatea eta kopurua handitzea da, Espainiako hazkunde zientifiko eta teknologikoaren beharrak asetzeko. Horretarako, ikertzaile
|
horien
prestakuntza kualifikaturako laguntza eta beka programak jarri dira abian. FPI bekak Master eta doktorego ikastaroetako tasak eta beste zentro batzuetako egonaldia finantzatzen ditu Hezkuntza Ministerioko ikertzaileak prestatzeko azpiprogramak 1.100 laguntza ematen ditu ikertzaileak prestatzeko.
|
2010
|
|
Hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek berariazko laguntza pedagogikoak behar dituzte eskola curriculumetan ezarritako gaitasunak lortzeko. Gaur egun, informazioaren eta komunikazioaren teknologiak (IKT) baliabide iturri garrantzitsua dira, ikasle
|
horiek
prestakuntza behar bezala garatzea galarazten duten arlo instrumentaletan dituzten eskakizunetara egokituak. Hainbat erakundek abian jarri dituzte irakasleak, familiak eta ikasleak baliabide teknologiko horietara iristea errazten duten proiektuak.
|
|
Erakunde horrekin, 18 urtetik gorako pertsonek Europan, Estatu Batuetan eta Japonian parte har dezakete, edo Ipar Hegoko elkartasun eremuetan parte har dezakete, Afrikan, Asian edo Latinoamerikan. Azken
|
horietarako
prestakuntza apirilaren 9an eta 10ean eta maiatzaren 21ean eta 22an aurreikusi da. Jardueraren iraupena, kasu guztietan, 10 egunetik hilabetera bitartekoa izaten da; lanorduak, berriz, 30 eta 35 bitartekoa izaten dira astean.
|
|
Baina itzultzaile profesionala izateko ez da nahikoa hizkuntza batean edo gehiagotan hizkuntza gaitasun nahikoa eskuratzea, “beharrezkoa da zerbitzu osoak emateko gai izatea”, gehitu du aditu horrek. Profesional
|
horien
prestakuntza osoa lortzeko, Europako Batzordeko Itzulpen Zuzendaritza Nagusiak EMT (European Master’s in Translation) sarea sortu du. Zigilu berarekin, Europako goi mailako hezkuntza erakundeen graduatu ondoko master programa guztiak biltzeko proiektua, itzultzaileen gaitasun profesionala bermatzen duten kalitate estandar jakin batzuk betetzen badituzte.
|
|
Hezkuntza Ministerioak, Hezkuntza Teknologiaren Institutuaren (ITE) bidez, Lanbide Kualifikazioen Katalogo Nazionalean definitutako lanbide arlo jakin batzuetan gaitasun zentralak eta kritikoak lantzeko simulagailuak garatzeko proiektua jarri du abian. Simulagailu
|
horien
prestakuntza edukiak curriculum ofizialenak bezalakoak dira, eta ikasleei etorkizuneko lan bizitzan gerta dakizkiekeen kasu errealak planteatzen dituzte. Gaur egun eskura dagoen bildumak bederatzi lanbide arlo biltzen ditu:
|
2011
|
|
Neurri horietako batzuk ikasturtea hasi baino lehen ematen diren gai instrumentalei buruzko udako ikastaro trinkoak dira. Hala, ikasle
|
horiek
prestakuntza hobearekin sartzen dira eta unibertsitateko bidea hasi orduko arrakasta izateko aukera gehiago dute.
|
|
Jarduera horiek profesionaltasun ziurtagirien bidez aitortu eta egiazta daitezke. Ziurtagiri
|
horiek
prestakuntzaren, lan esperientziaren eta bestelako bide ez formalen bidez lortutako gaitasunak aitortzen dituzte. Gaur egun, 454 lanbide arlo eta mailatan antolatutako kualifikazioak daude, eta horiek dira lan titulu horien eskaintza egiteko oinarria.
|
|
Aukera bikaina da ikasten edo lan egiten duten bitartean hiriburuan bizi direnentzat, Erresuma Batuan bizitzeko eta boluntarioak egiteko eskubidea behar baita. Gure herrialdean egiten diren praktikez gain, Acción contra el Hamse GKEak pertsona
|
horien
prestakuntza baliatzen du, “etorkizuneko profesionalak lankidetzan eta laguntza humanitarioan prestatzea helburu duena”. Kasu horretan, ostatua eta janaria estaltzen dira; bisatuak, txertoak, aseguruak eta hegazkin txartelak, aldiz, interesatuaren kontura dira, hark lanaldi osoan egiten baititu adostutako lanak.
|
|
HLKPen aurrerapena Motibazio falta, hezkuntza erakundearekiko arbuioa edo egoera soziokultural txarra dira, besteak beste, gure herrialdean Bigarren Hezkuntza egiten duten gazteen %26k ikasketak utzi behar izatea denbora baino lehen. ikasturtetik aurrera, beste aukera bat sartu zen hezkuntza sisteman, ikasle
|
horiek
prestakuntzari jarraipena emateko eta lanbide gaitasunak eskuratzeko: Hasierako Lanbide Prestakuntzako Programak.
|
|
Hala ere, ikasturtetik aurrera, gazte horiek beren eskolatzeari buruzko ziurtagiri ofizial bat jasoko dute ikastetxetik, oinarrizko gaitasunen eskuratze maila jasoko duena, eta beren aukera akademiko eta profesionalei buruzko txosten orientatzaile bat. Ziurtagiriari esker, ikasketak uzten dituzten ikasleak berriz hasten dira Dokumentu horrek balio du, besteak beste, ikasle
|
horiek
prestakuntzara itzultzen laguntzeko, ikasleak lortutako gaitasunak ziurtatzen baititu, eta, hartara, ez baitu berriro gainditu behar, ikasketekin jarraitzea erabakitzen badu.
|
|
Egoera hori arintzeko asmoz, SEPEAPek eskuliburu hau jarri du abian, “pediatraren ikerketa prestakuntzan laguntzeko eta arlo horretako erreferentzia testu bat aurkezteko, orain arte ez zegoena, irakasleen, egoiliarren tutoreen eta pediatriako espezialisten prestakuntzan interesa duten profesionalen arduradunentzat”, zehaztu du Martínezek. Zenbait arlotan sendagile
|
horien
prestakuntzarik ez izateak eragiten du “pediatrak hartzen dituen laguntza erabakien %10 eta %50 artean oinarri zientifikorik ez izatea; beraz, alde handia dago egiten denaren eta egin behar denaren artean”. Eskuliburu hau 10 kapitulutan antolatzen da, eta lau atal ditu ardatz:
|
2012
|
|
Gizarte laguntzako zerbitzuak: jarduerek, etxea eta arropa garbitzean edo erosketak egitean ez ezik, laguntza psikologikoa eta beste mota bateko zainketak ematean oinarritu behar dute; eta zeregin
|
horietarako
prestakuntza egokia behar da.
|
|
Kritika akademikoari dagokio, halaber, haur eta gazte literaturako lanen kritika ere egiten dela bermatzea, irakaskuntzan diharduten irakasleek kritika hori erreferentzia gisa baliatu ahal izan dezaten. Horri lotuta, herri honetako kultur politikak bitartekoak jarri behar ditu hori guztia bideratzeko beste kritikari egon daitezen, eta unibertsitateak bere gain hartu behar du
|
horien
prestakuntza.
|
|
irakaskuntza, ikerketa eta ezagutzaren transferentzia”. Uste du gai
|
horiek
prestakuntza integrala bermatzen dutela, bai eta “maila lokalean eta unibertsalean giza garapena eta garapen iraunkorra lortzea mehatxatzen duten arazoak hobeto ulertzea” ere. Dokumentu honen arabera, unibertsitateak arlo horietan dituen oinarrizko konpromisoak aholkularitza zientifikoa eta profesionala dira, baita unibertsitateko komunitatea eta haren ingurunea sentsibilizatzea ere.
|
|
Izangai horien batez besteko nota 10etik 7,8koa izan zen (oso altua), eta Adimen Urritasuna duten Pertsonen aldeko Erakundeen Espainiako Konfederazioak (FEAPS) nabarmendu duenez, datu horien arabera, “adimen urritasuna duten pertsonek Espainia osoko 54 lan eskaintza publikotan prestakuntza ona izan dutela adierazten dute”. FEAPSek, Ezgaitasuna duten Pertsonen Ordezkarien Espainiako Batzordearen bidez (CERMI), ezgaitasun intelektuala duten izangai
|
horien
prestakuntzaz arduratu da, Universia Fundazioarekin eta DYMOrekin lankidetzan. Horretarako, gaiak erraz irakurtzeko prestatu ditu, zabaldu egin ditu (baita deialdiari berari buruzko informazio guztia ere), ikastaro presentzialak antolatu ditu bere erakundeetan, eta oposizioetarako berariazko on line prestakuntza plataforma bat garatu du.
|
|
Unibertsitateari atxikitako ikastetxeak unibertsitateari lotuta daude. Ikastaro
|
horietan
prestakuntza homologatuak ematen dira eta ikasleek titulu ofizial bat lortzen dute. Ondorio guztietarako, ikastetxea erlazionatzen den unibertsitateko ikasleak dira, baina, harekin ez bezala, etete nota txikiagoa izan daiteke, eta, beraz, selektibitatean unibertsitatean sartzeko behar den kalifikazioa lortu ez duten ikasleak sartzeko aukera dago.
|
2013
|
|
Erakunde edo erakunde publiko zein pribatuetan egiten diren bekadunei aplikatzen zaie, baldin eta beren unibertsitate ikasketei edo lanbide heziketari lotutako zereginak egiten badituzte eta kontraprestazio ekonomikoa badakarte. Ikasle
|
horiek
prestakuntza programetan parte hartu dutela egiaztatu dute, eta ziurtagiri baten bidez emango dituzte horiek finantzatzen dituzten erakunde edo erakundeak. Ziurtagiri horretan «prestakuntza programak eskatutako baldintzak betetzen dituela eta horien iraupena» adierazi behar du.
|
|
Hiru hari txirikordatu dira, eta hiztun komunitateak hortik pentsa dezake bere geroa. Bat diren hiru arlo
|
horien inguruko
prestakuntza, transmisioa, amets gela, eztabaida antolatuko duen mekanismoak behar ditu belaunaldi berriak. Formazio gune zehatzak, metodologiak, bideak.
|
2014
|
|
Aurten, formatu aldaketaren aldeko apustua egin du azokak eta helburu zabalagoak gauzatzeko asmoa du. Ekimenaren bitartez artista berrien lana bultzatu eta
|
horien
prestakuntzan lagundu, esperimentazio eta hazkunde gune bilakatu eta sormen garaikiderako prozesuak publikoari hurbildu nahi dute, Getxoko Kultur Etxeak nabarmendu duenez. Azoka Xake plazako karpan kokatuko da eta bertan 30 arte proposamen egongo dira ikusgai eta, horien inguruan, zenbait jarduera programa antolatu dira.
|
2015
|
|
Boluntariotza enpresetatik. Zentro
|
horiek
prestakuntza, ikerketa eta sentsibilizazioa sustatuko dituzte, unibertsitateko komunitatea trebatu eta sentsibilizatzeko. Ekimena unibertsitatetik bertatik edo lankidetza proposatzen duten boluntarioen erakundeetatik abiatu ahal izango da.
|
|
Era berean, osasunaren arloko 16 agente prestatu dira, EGMren (emakumeen genitalen mutilazioa) prebentzioari zuzenean lotuta. Efektu biderkatzailearen bidez, 48 agente horiek beste 138 emakumerengana iritsi dira,
|
horiei
prestakuntza eskainiz eta osasunaren eta indarkeriaren prebentzioan lagun eginez.
|
2016
|
|
Bestetik, beren kazetariek edo euskarazko beste komunikabideetako kazetariek etengabeko prestakuntza jasotzen dute. Bi komunikabide
|
horiek
prestakuntza arloan egiten duten ekarpena hainbat proxy ren bidez kalkulatu da. Ordainpeko ikastaro ordu baten batez besteko matrikula prezioa hartu da oinarritzat, emandako ikastaro orduen edo egindako praktika orduen balioa neurtzeko.
|
|
Lurdes Imaz: " Guraso parte hartzaileak nahi baditugu,
|
horien
prestakuntzan inbertitu behar dugu"
|
|
Horretan aritzen gara gu, baina askoz laguntza handiagoa behar da erakunde publikoen aldetik. Guraso parte hartzaileak nahi baditugu,
|
horien
prestakuntzan inbertitu behar dugu.
|
2017
|
|
Asko luzatu daiteke zerrenda.Munduko Bankuarenean ez ezik beste hainbat ikerketatan ere ageri den kontua da prekaritatea eta polarizazioa areagotzeko arriskua. Prestakuntza oso handiko lanpostuak sortuko direla esaten dute adituek, arlo teknikokoak gehienbat, eta horiei ondo ordainduko zaiela; alabaina, zenbait eginkizunetarako ez da inor, eta langile
|
horiek
prestakuntza txikiko beste lanposturen bat lortzeko lehian arituko direnez, baldintza kaskarrak handitu egingo dira, betiere iragarpen horien arabera.Tomas Iriondo elektronika, informatika eta telekomunikazioko Gaia klusterreko zuzendari nagusiari ere sarri egin dizkiote lanpostuen etorkizunari buruzko galderak: «Lanpostuak ez, zereginak desagertuko dira, zeregin errepikakorrak, pertsonaren garapenari ekarpen txikia egiten diotenak.
|
|
Tokiko klase kapitalistak ekarri izan du inbertsio pribatua, bai behintzat herrialde batzuetan; inbertsio publikoak, berriz, eginkizun hauetarako balio behar du: punta puntako teknologia berriak eraikitzeko (teknologia parkeak, laborategiak, ospitaleak, unibertsitateak?), hazten ari diren belaunaldiak prestatzeko eta lanean ari diren edo langabezian dauden
|
horiei
prestakuntza aurreratua eta askotarikoa emateko, hartara, berregituraketak behar duen alor berrian sar daitezen (VI. kapitulua). Esate baterako, euskal gizartearen oinarria industria astuna izan da, eta hori utzi eta pixkana pixkana, jakintza eta teknologia?
|
|
D’Agoulten mehatxu horrek eraginda, gerrillarien urriko ekintzak konplexuago bilakatu ziren:
|
horiek
prestakuntza hobea, koordinazio zehatza eta arreta handia eskatzen zutelako. Minaren indarrak handituz bazihoazen ere, ez ziren arerioenak bezalakoak, urriaren amaieran 300 oinezko eta 100 zaldizko zituelako.
|
2020
|
|
Prestakuntza Tuteran, Martzillan, Iruñean eta Altsasun egin dute otsailean, martxoan eta apirilean, eta beste bi hilabetez iraungo du, ekainaren amaierara arte. Lantxotegi Elkarteak kudeatu du adingabe
|
horien
prestakuntza, zortzi taldetan banatuta. Alfabetatzea elkarte horretako irakasleek eman dute, Asociación Navarra Nuevo Futuro, Asociación Navarra Sin Fronteras, Fundación Ilundain Haritz Berri eta ZAKAN elkarteetako hezitzaileekin elkarlanean, eta elkarrekin eratu dute ikasgelako hezkuntza taldea.
|
|
Arrazoi ugari egon daitezke horretarako, niri, behintzat, hauek bururatzen zaizkit: emakume
|
horien
prestakuntza edo trebezia kolokan jarri delako, agerikoena; zenbaitetan, inguruko lankideei men egiten ez dien emakumea delako; bere iritzia ingurukoendako politikoki zuzena ez delako (sabaia gainditzen lagundu behar diotenendako, alegia); apika, iritzi propioa duelako; lankide batzuen hutsuneak oso agerian geratzeko arriskua dagoelako... Jakina, arrazoi horiek guztiak ez dira argi eta garbi esaten, ezkutuan daude eta emakume horren ahalmenak ingurukoen artean gutxiesteko giroa sortzen dute eta babes falta eragiten dute.
|
2021
|
|
Gauzak horrela, LOMCEk zuzendariei 17 konpetentzia eskatzen dizkien arren, edozein izan daiteke zuzendari, inor gutxik betetzen baititu behar bezala konpetentzia horiek guztiak. Nor arduratzen da zuzendari
|
horien
prestakuntzaz. Nor zuzendari edo gestore horiek 17 konpetentzietan trebatuko direnaz?
|
2022
|
|
Gaur egun, 45.000 ikasle inguruk ikasten dute Araba, Bizkai eta Gipuzkoako Lanbide Heziketako zentroetan. Ikasle
|
horien
prestakuntzari begira teknologian sakontzeko premia jaso du planak, bai eta enpresen beharrei erantzutea ere. Eskutik baitoaz Lanbide Heziketako ikasketak eta enplegua, Bildarratzen arabera.
|
2023
|
|
Azterketa alboratuen ondorioak nutrizioko profesionalengana iristen dira, eta, batzuetan, haien iritzi profesionalean eragiten dute, eta, azkenean, herritarrei helarazten zaie. Horregatik, funtsezkoa da profesional
|
horiek
prestakuntza egokia izatea, irizpideak hartzea, independenteak izatea eta eguneratuta izatea. Eta gauza bera esan daiteke beste diziplina zientifiko batzuez ere, hori ez baita elikaduraren kontua soilik.
|
|
Hitzarmen kolektiboek neurriak ezarri behar dituzte aldi baterako langileei ahalbidetzeko enplegurako lanbide prestakuntzaren sistemara bildutako ekintzetan parte hartzea,
|
horien
prestakuntza hobetzeko eta lanbide aurrerakuntza eta mugigarritasuna bultzatzeko.
|